Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 448
  • 66 797

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No todellakin. Se että laulaja ei osaa laulaa ja basisti on niin paska ettei sen soitinta aina viititty ees kytkeä. Sitten vielä umpihullu bändäri kimppaan idiootin basistin kanssa ja varastohallillinen heroiinia, niin onhan tossa tarinan ainekset. Parit ruumiit vielä kakun päälle ja avot.

Sid Vicious. Aikansa legenda.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Sitten on näitä aktiivisia ja innokkaita raapustelijoita, jotka tulevat mieleen, mutta kuten kiekossakin, niin määritelmän legenda pitää ansaita ja olla meriittejä pitkältä ajalta.
Kyllä esimerkiksi Ässissä Kai Tillasesta tuli omanlaisensa legenda ihan yhdellä pelatulla ottelulla.

Legendaksi tullaan tarinalla. Jollain se tarina on pitkä kuin Iijoki-sarja, jotkut nousevat puolestaan legendaksi yhdellä yleisönosastokirjoituksella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mites muuten nimimerkki HIFK, rautanen itsetunto ja inttikaveri. Riittääkö Hall of Fameen...?
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Mites muuten nimimerkki HIFK, rautanen itsetunto ja inttikaveri. Riittääkö Hall of Fameen...?
Heittämällä.

Mielestäni tänne pitäisi tehdä ketju, jossa valitaan jäseniä Jatkoajan palstan Hall of Fameen. Ensimmäisellä kerralla voidaan valita useampi, vaikka kymmenen palstapersoonaa. Jatkossa sitten vuosittain valitaan esimerkiksi kolme lisää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niin, ja pidetäänhän 64 liigaottelun Aarne Honkavaaraakin Suomikiekon suurena miehenä, perkeles. Rete Grönvall pelas yli 700 eikä siitä puhuta mitään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heittämällä.

Mielestäni tänne pitäisi tehdä ketju, jossa valitaan jäseniä Jatkoajan palstan Hall of Fameen. Ensimmäisellä kerralla voidaan valita useampi, vaikka kymmenen palstapersoonaa. Jatkossa sitten vuosittain valitaan esimerkiksi kolme lisää.

Nimimerkissäkin tämä voisi näkyä, vaikka pienellä tähdellä etc? Kuitenkin niin, että uusimmat ja nuorimmat kirjoittajat tietävät, että tässä on legenda joten suu suppuun ja arvosta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Heittämällä.

Mielestäni tänne pitäisi tehdä ketju, jossa valitaan jäseniä Jatkoajan palstan Hall of Fameen. Ensimmäisellä kerralla voidaan valita useampi, vaikka kymmenen palstapersoonaa. Jatkossa sitten vuosittain valitaan esimerkiksi kolme lisää.

mutta kuka olisi Jatkoajan #79? siinä on isot saappaat tyhjennettävänä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis häh? Annaks mä nyt mun oikealle kädelle viiskymppii vai?

Älä turhaan enää, tuo juna meni jo. Häviäisit vain rahasi.

Mä ehdotan, että se jätetään välistä ja ikään kuin jäädytetään. Tai sitten kutsutaan itse Tami palstalle.

Koska nimimerkkiä ei saa arvuutella, niin emme tiedä, josko Tami jo olisi paikalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo tää on ihan hyvä kanssa. Ei taida musta tulla legendaa.

Muistan jonkun tutkimuksen missä lapsilta kysyttiin haaveammatistasi. Julkkis toistui monilla vastaajilla.

Legendaa ei kai kukaan sanonut, mutta eihän sekään huono olisi. Jatka taistelua unelmiesi puolesta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oikein tiedä mitä tässä sanoisi. Aikoinaan @Vanha Len ja kumppanit sai nauttia niin paljon makiata hunajaa, että vähän liikaa jo...(1989-2001)nykyään @SMT vaikuttaa mukavalta hepulta. Kait Tepsillekin jo voi toivottaa menestystä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistan jonkun tutkimuksen missä lapsilta kysyttiin haaveammatistasi. Julkkis toistui monilla vastaajilla.

Legendaa ei kai kukaan sanonut, mutta eihän sekään huono olisi. Jatka taistelua unelmiesi puolesta.
En taida jaksaa. Mitä hyötyä minulle siitä olisi? Voisin toki sanoa kuolinvuoteella, että olen jonkun palstan legenda, missä ketään ei tunne minua, enkä minä ketään. Eli en taida jaksaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei oikein tiedä mitä tässä sanoisi. Aikoinaan @Vanha Len ja kumppanit sai nauttia niin paljon makiata hunajaa, että vähän liikaa jo...(1989-2001)nykyään @SMT vaikuttaa mukavalta hepulta. Kait Tepsillekin jo voi toivottaa menestystä.
Saatoit tehdä liian nopean johtopäätöksiä. No ei vaan. Kyllä olen melko samanlainen ihminen netin ulkopuolellakin. Välillä lähtee jutut laukalle. Mulla kai epäiltiin jotain AD/HD:ta nuorempana, mutta missään tutkimuksissa en ole ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös