Hyvää päivää

  • 14 279
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

taanrii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, mikäs muukaan :-)
Olen uusi keskustelija keskuudessanne ja haluan esitellä nyt itseni. Olen suuri jääkiekon ja muiden talvilajien ystävä. Olen ollut mukana useissa erilaisissa kiekko tapahtumissa mm. järjestysmiehenä.

Olen erikoistunut Kalpan nuorisotyön kehittämiseen ja ylläpitämiseen, olen valmentanut kalpan A -ja B-junioreita nyt yhteensä n.5 vuoden ajan ja jos joku haluaa kysyä minulta jotain Kalpaan tai sen nuorisotyöhön liittyvää vastaan ilomielin.

Löysin nyt ilokseni tämän kiekkoaiheisen keskustelupalstan, jossa on ymmärtääkseni paljon eri keskustelijoita ja asiantuntemusta löytyy.

Löysin tieni tänne jatkoaikaan erään Kalpan B-juniorin, Eino Juhani Korhosen avulla. Eino vastaa joukkueemme uusista kotisivuista ja hän on myös mukana täällä kirjoittelemassa.
 

AkkeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AIK, Lugano ja Montreal Canadiens.
Mulla oiskin paljon kysyttävää...
 

Nostradamus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keravan Shakers
Hienoa että tänne saapuu näinkin mielenkiintoisia, uusia keskustelijoita! Itseäni kiinnostaa KalPan toiminta suurissakkin määrin, ja haluaisinkin nyt kysyä sinulta Taanrii, että mitkä ovat KalPan nuorisojaoksen joulunalus suunnitelmat? Mukavaa olisi toki myös kuulla joulunjälkeisistäkin ajoista...

Hyvää joulunodotusta kaikelle kansalle!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
No hyvää päivää tosiaan.
Mukava saada Jatkoajan palstalle näinkin värikkäitä keskustelijoita.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Maltan tuskin odottaa, kun päästään oikein vääntämään peistä kuumista asioista. Kuten varmasti koko Jatkoajan väki, toivotan teidät tervetulleiksi palstoille!
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuh...

Hei jätkät. Tulkaa pois piilosta, teidät on nähty. Vielä yli viikko. Kyllä se aika siitä kuluu kun vain maltatte.
 

taanrii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, mikäs muukaan :-)
Joulun alla on tottakai jokainen junnuikäluokka aina C:hen asti laitettu tekemään paljon työtä kuten esim. joukkueen myyjäisjärjestelyjä, kalenterimyyntiä avelta ovelle yms. pikku harrastelua. Luonnollisesti joukkueet pitävät tuossa joulun aikaan pienen tauon, mutta eiköhän luistin taas kulje kun kinkut on syöty ja vuoden vaihde vietetty.
 

Nostradamus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keravan Shakers
Olen kuullut vahvoja huhuja, että Tapaninpäivänä oltaisiin järjestämässä jonkinlaista jamboreetyyppistä riehaa Kuopion keskustorille...Itse aion ainakin saapua paikalle, mitkäs on Taanriin suunnitelmat? Olen myös antanut itselleni kertoa, että Eino Juhani olisi tulossa paikanpäälle kissansa Mustin Kera!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös