Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 363 034
  • 66 900
K

Kiekkokatsoja

Sanotaan että jokin urheilusuoritus on rankkaa. Tai joku pitkäpäiväinen työputki on rankkaa.
Mutta kokeileppa ryypätä viikon putkeen, ja se kun loppuu, tiedät mitä on rankkaa ja väsyttävää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on hyvä fiilis. Täällä ainakin on alkanut jo juhannuksen juhlinta. Edessä on kolme päivää vapaata. Kun tuossa on välillä ollut melko hektisiäkin päiviä ja tuo työnhaku on ollut käytännössä työtä niin nyt tuntuu sitten hyvältä aloittaa pelkästään vapaan vietto. Jotain asioita jäi hoitamatta tänään kun en yksinkertaisesti ehtinyt, mutta niiden asioiden pariin palaan vasta sitten taas maanantaina. Nyt pelkästään vaan vapailen loppuviikon.

Tänään sain vielä viimeisteltyä kaiken juhannusjuhlintaa varten. Sain siivottua asuntoni ja haettua metsästä koivun oksia juhannuksen juhlapaikalle ja putsattua myös ulkokalusteet. Töitä riitti vielä tänään, mutta nyt on kaikki tehtynä ja voi aloittaa juhannuksen juhlimisen. Jes!

Sitä on tosiaan kuin täysihoidossa juhannuksen ajan, kun leivonnaiset ostin lähileipomosta ja ruokailut hoidan kuntoutuskeskuksen ruokalassa. Ei tarvitse itse leipoa eikä ruokaa laittaa eikä siten järjesty edes hirveästi tiskiä mitä pitäisi tiskata. Ainoastaan sen ahvenanmaalaisen pannukakun teen tässä huomenna että sillä voi sitten herkutella sekä lauantaina että sunnuntaina.

Oikeastaan tänä vuonna on pitkästä aikaa jonkinlaiset odotukset juhannuksen viettoa kohtaan. Odotan että huomenna on kivat juhannusjuhlat edessä, juhannusherkku ahvenanmaalainen pannukakku on tänäkin jussina erinomaista ja saunoakin saa paljon juhannuksen aikana.

Kesäistä musiikkia, rentoa ja iloista fiilistä, hauskanpitoa, saunomista, herkkuja ja hyvää syömistä. Niistä ainakin on minun juhannukseni tehty. Toivottavasti teillä muillakin on hauskat jussit edessä. Hyvää juhannusta kaikille!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisi varmaan ottaa lomaa kiekosta kokonaan. Kirjoittelisi tännekin vain vapaalle osastolle. Eihän ne perkele edes pelaa, kuin jossain Australiassa lätkää tähän vuodenaikaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvät jussit niille, joiden kaa oon kirjottanut, tai niillekin joiden kaa ehkä joskus kirjoitan.
En tiiä höpisenkö täällä jussina, mutta tässäpä tämä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuukausi enää Metallican keikkaan. Cmon!
Silloin harvoin kun Suomessa on kesäilma, ei saa odottaa yhtään mitään tapahtumaa, koska se lyhentää MINUN kesää.

Ja mitä tulee edelliseen viestiini, niin oon vielä just ja just kakkosketjussa, molari kun lasketaan kuitenkin mukaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Meinasin joutua triplan tilastoihin. En ehkä varsinaisessa hengenvaarassa ollut, mutta happi meinasi loppua täyteen ahdetussa junassa. Matka alkoi maaseudulta tyhjässä vaunussa, mutta sitten, kun päästiin ihmisten ilmoille, niin porukkaa vaan lappasi sisään joka asemalta eikä juuri kukaan jäänyt pois.

Olihan se tiedossa kuinka tässä varmaan näin käy, mutta ei se tietoisuus hengittämistä helpota.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja mitä tulee edelliseen viestiini, niin oon vielä just ja just kakkosketjussa, molari kun lasketaan kuitenkin mukaan.
No voisit ees osottaa sen verran rispektiä värejä kohtaan että lisäät KKK:n suosikkijoukkueisiin. Hank, Earl ja Billy Bob pitävät tommosta nynnyilynä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kello on juuri yksitoista. Huomenna on vapaapäivä. Sen voisi käyttää vaikka kasvimaan kitkentään. Ja sitten voisi mennä mökille kun ei sinne kukaan muukaan ole menossa. Miehen lapsi on meillä... kyllähän hän uimaan haluaa. No nyt se on jo kymmenen yli yksitoista. Niin se aika kuluu... Enkä ole edes vielä sängyssä eikä edes väsytä. Mies varmaan nukkuu jo...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olisi varmaan muunkin ketjun asiaa, mutta olkoon. Miksi muut suunnittelevat esim. juhannusmenot etukäteen? Mä haluaisin olla kaupungissa omassa rauhassa ja omalla ohjelmalla. Silti painostetaan sukulaisten pariin ja pidetään paskana ja mulkkuna tyyppinä jos ei lähde. Kyllä minä välitän omaisistani, mutta kun se parikin päivää on jo mulle liikaa. Joku päiväkeikka menisi. Ja sitten alkaa syyllistäminen, kuinka en koskaan ole tekemisissä. Ei tässä skenaariossa ole voittajaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Silti painostetaan sukulaisten pariin ja pidetään paskana ja mulkkuna tyyppinä jos ei lähde.
Ihmiset on kyllä hallaa toisilleen. Kyllä myös hyvääkin välillä. Kun ei haluta kuulla toista, miksi on valinnut niin kuin on kokenut. Välillä riittää puhetta mutta ehkä kukaan ei kuuntele... Hyvää juhannusta vaan sinne ja jotenkin ymmärrän "tuskasi".
 
Viimeksi muokattu:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löysin tälläisen Koskenkorva pure strawberry lime tölkin ja pistin testiin. Ihan, kuin joisin jotain juissia tai muuta mehua. Piti ihan tarkistaa, että onko tää oikeesti alkoholia. Näköjään oli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Löysin tälläisen Koskenkorva pure strawberry lime tölkin ja pistin testiin. Ihan, kuin joisin jotain juissia tai muuta mehua. Piti ihan tarkistaa, että onko tää oikeesti alkoholia. Näköjään oli.
Kuulostaa petolliselta juomalta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisi varmaan muunkin ketjun asiaa, mutta olkoon. Miksi muut suunnittelevat esim. juhannusmenot etukäteen? Mä haluaisin olla kaupungissa omassa rauhassa ja omalla ohjelmalla. Silti painostetaan sukulaisten pariin ja pidetään paskana ja mulkkuna tyyppinä jos ei lähde. Kyllä minä välitän omaisistani, mutta kun se parikin päivää on jo mulle liikaa. Joku päiväkeikka menisi. Ja sitten alkaa syyllistäminen, kuinka en koskaan ole tekemisissä. Ei tässä skenaariossa ole voittajaa.

En tiedä mitä muut ovat mieltä tai ajattelevatko minun olevan jotenkin huono-osainen, mutta olen erittäin tyytyväinen, että minulla on vain kolme sukulaista.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulostaa petolliselta juomalta.
Kuulostaa sellaiselta juomalta, joka maistuu nuorisolle, eli myös minulle. Ja kyllä petolliselta samalla. Menee samaan kastiin näiden smirnoffien ja breezerien kanssa, eli voisi juoda vaikka kuinka monta vaan. Hetken pääst ollaan kutamolla sitten.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ihmiset on kyllä hallaa toisilleen. Kyllä myös hyvääkin välillä. Kun ei haluta kuulla toista, miksi on valinnut niin kuin on kokenut. Välillä riittää puhetta mutta ehkä kukaan ei kuuntele... Hyvää juhannusta vaan sinne ja jotenkin ymmärrän "tuskasi".

Tosiaan kun ei ole kyse siitä, ettenkö välittäisi. Omalla kohdalla on vaan jotenkin raskasta nämä pyhät. Edelleenkin, välitän kyllä omaisistani, en vain osaa näyttää sitä. Mä haluaisin vaan olla. Sitäkään vain ei ymmäretä.

Hyvää juhannusta sinnekin, @Iisoppi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös