Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 614 049
  • 67 901

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Itse en ole nuori, mutta lähden silti sekoilemaan ja juomaan viinaa. Akka ei antanut lupaa harrastaa siveettömyyksiä tuntemattomien kanssa, mutta ei paavikaan pasko metsään.
Sama. Annoin vielä varalta antabusta niin ei luulis liian herkkään perään juoksevan.

Kävin paskallakin jottei kävis kuin paaville ehtimättä jäätyään.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin tuossa hakemassa kahvia tehtaan toisesta päästä ja näin tasan yhden työntekijän. Ei taida porukkaa kiinnostaa paljoa työnteko tänään. Muutenkin mulla on melkein pelkästään istuskelua tämä loppu viisi tuntia.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos Mikki Hiiri -genre keksittäis nyt, niin Mustakaapu varmaan poistettais siitä liian rasismiin viittaavan hahmona. Itseasiassa ihme ettei mahtipontista ja laaja-alaista taksisinvetokampanjaa olla vielä aloitettu. Se olis hyvä kohde panostaa parin miljaaaardin verran...

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tuo Ankkalinnan maailma on varmasti läpiruodittu jossain naistutkimuksen joka toisessa väitöskirjassa, vai mitä ne nyt on. En jaksa tarkistaa, mutta varmasti löytyy tutkimuksia.

Sehän on 50-lukulainen amerikkalainen valkoisten utopia selvästi. Kaikki on valkoisia kuin kalkkilaivan ruuma, mustia ei ole missään. On Mustakaapu ja Musta Pekka, mutta jos maskin alle katsotaan niin valkoisia on nekin (no Mustakaavun kohdalla oletettavasti vain, mutta kuuleehan sen puheesta). Kaikki tärkeät virat, kuten poliisimestarin, pankkiirin ja keksijän, on miesten hallussa. Naisten tehtäväksi jää rusetti päässä keikistely, silmäripsien räpyttely ja oikuttelu. Perinteiset sukupuoliroolit istuu tiukassa. LBGT-ihmisiä ei tunneta ollenkaan, tai ei ainakaan silloin ennen ollut. En yllättyisi, jos tämä on jo muuttunut uudessa tuotannossa.

Tosin sitten yllättäen avioliitto ja ydinperhe ei näytä olevan siinä maailmassa mitenkään tärkeässä roolissa. Kaikki on yksinhuoltajia vain, ei tosin omien lapsien. Jotenkin outo systeemi.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolmisen tuntia töitä jäljellä ennen juhannusta. Ainut vaan, ettei asiakkaita näy ja aika matelee. Vielä ei voi siivota, koska ihan turhaa olisi tässä vaiheessa. Seuraavat (ja edelliset) kaksi tuntia oikeastaan peukaloiden pyörittelyä ja Jatkoajassa lusimista. Sitten voi jo alkaa siivoamaan.

Ravit juuri alkoi, niitä voisin katsella. Pelaaminen ei onnistu, koska käteistä ei ole ja kortilla en maksa. Tuosta periaatteesta pyrin pitämään kiinni aina. Yleensä, kun saan rahaa, nostan ne heti käteiseksi. Huomasin tavassani pienen huolimattomuusvirheen. Olin unohtanut tässä hiljattain pankkikortin pin-koodin, koska edellisestä käyttökerrasta oli kulunut kuukausi. Hieman mietin, että mitäs nyt tehdään. Onneksi koodin sai tilattua uudelleen pankista.

K

Kiekkokatsoja

Sanotaan että jokin urheilusuoritus on rankkaa. Tai joku pitkäpäiväinen työputki on rankkaa.
Mutta kokeileppa ryypätä viikon putkeen, ja se kun loppuu, tiedät mitä on rankkaa ja väsyttävää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on hyvä fiilis. Täällä ainakin on alkanut jo juhannuksen juhlinta. Edessä on kolme päivää vapaata. Kun tuossa on välillä ollut melko hektisiäkin päiviä ja tuo työnhaku on ollut käytännössä työtä niin nyt tuntuu sitten hyvältä aloittaa pelkästään vapaan vietto. Jotain asioita jäi hoitamatta tänään kun en yksinkertaisesti ehtinyt, mutta niiden asioiden pariin palaan vasta sitten taas maanantaina. Nyt pelkästään vaan vapailen loppuviikon.

Tänään sain vielä viimeisteltyä kaiken juhannusjuhlintaa varten. Sain siivottua asuntoni ja haettua metsästä koivun oksia juhannuksen juhlapaikalle ja putsattua myös ulkokalusteet. Töitä riitti vielä tänään, mutta nyt on kaikki tehtynä ja voi aloittaa juhannuksen juhlimisen. Jes!

Sitä on tosiaan kuin täysihoidossa juhannuksen ajan, kun leivonnaiset ostin lähileipomosta ja ruokailut hoidan kuntoutuskeskuksen ruokalassa. Ei tarvitse itse leipoa eikä ruokaa laittaa eikä siten järjesty edes hirveästi tiskiä mitä pitäisi tiskata. Ainoastaan sen ahvenanmaalaisen pannukakun teen tässä huomenna että sillä voi sitten herkutella sekä lauantaina että sunnuntaina.

Oikeastaan tänä vuonna on pitkästä aikaa jonkinlaiset odotukset juhannuksen viettoa kohtaan. Odotan että huomenna on kivat juhannusjuhlat edessä, juhannusherkku ahvenanmaalainen pannukakku on tänäkin jussina erinomaista ja saunoakin saa paljon juhannuksen aikana.

Kesäistä musiikkia, rentoa ja iloista fiilistä, hauskanpitoa, saunomista, herkkuja ja hyvää syömistä. Niistä ainakin on minun juhannukseni tehty. Toivottavasti teillä muillakin on hauskat jussit edessä. Hyvää juhannusta kaikille!

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisi varmaan ottaa lomaa kiekosta kokonaan. Kirjoittelisi tännekin vain vapaalle osastolle. Eihän ne perkele edes pelaa, kuin jossain Australiassa lätkää tähän vuodenaikaan.

K

Kiekkokatsoja

Hyvät jussit niille, joiden kaa oon kirjottanut, tai niillekin joiden kaa ehkä joskus kirjoitan.
En tiiä höpisenkö täällä jussina, mutta tässäpä tämä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuukausi enää Metallican keikkaan. Cmon!
Silloin harvoin kun Suomessa on kesäilma, ei saa odottaa yhtään mitään tapahtumaa, koska se lyhentää MINUN kesää.

Ja mitä tulee edelliseen viestiini, niin oon vielä just ja just kakkosketjussa, molari kun lasketaan kuitenkin mukaan.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Meinasin joutua triplan tilastoihin. En ehkä varsinaisessa hengenvaarassa ollut, mutta happi meinasi loppua täyteen ahdetussa junassa. Matka alkoi maaseudulta tyhjässä vaunussa, mutta sitten, kun päästiin ihmisten ilmoille, niin porukkaa vaan lappasi sisään joka asemalta eikä juuri kukaan jäänyt pois.

Olihan se tiedossa kuinka tässä varmaan näin käy, mutta ei se tietoisuus hengittämistä helpota.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja mitä tulee edelliseen viestiini, niin oon vielä just ja just kakkosketjussa, molari kun lasketaan kuitenkin mukaan.
No voisit ees osottaa sen verran rispektiä värejä kohtaan että lisäät KKK:n suosikkijoukkueisiin. Hank, Earl ja Billy Bob pitävät tommosta nynnyilynä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy