Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 613 749
  • 67 899

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ne väittää ettei Malmin juopot muka olisi kultturellia väkeä. Taaskin yks lähti teatteriin. Eikö Vintiöissäkin ollut se Tervasaaren kesäteatteri.

Tervis, tervis, tervis...

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Enkä minä halua loukata sinua, ja silti olen iloinen kyyneleistäsi.

Kukas näin oikein lauloi?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yksi säästön kohde reissussa olisi ehdottomasti syöminen. Pitäisi yöpyä sellaisella leirintäalueella joka olisi lähellä jotain kauppaa. Sieltä saisi ruokaa ja voisi mökissä valmistaa itse ruokansa niin ei tarvitsisi joka käänteessä olla syömässä ulkona ravinteleissa. Toinen juttu johon minulla menee yllättävän paljon aina reissuissa rahaa on sitten juominen, vaikka en alkoholia juokaan. Reissussa tulee paljon käytyä kahviloissa ja ravintoloissa juomassa kahvia ja limonadia ja tämä maksaa kun riittävän paljon tätä harrastaa.

Nämä on näitä asioita mitä jokaisen pitää miettiä ja laskea oman tilanteen mukaan. Olen rikas mies, mutta olen myös aika lailla kyllästynyt istumaan pubeissa. Kesäisin käyn mielummin lähikaupasta hakemassa jotain piirakoita ja juustopaketin ja mitä ikinä myyvätkään.

Ja sitten jonnekin puistoon istumaan, vaatimattomanpikin levähdyspaikka kelpaa, riippuu maisemista. Pubeissa tai sinulle kahviloissakin voi olla ihan hauskaa vaan aina ei vain jaksa odottaa ja jonottaa niissä.

Se on tullut vähän liiankin selväksi kuinka tällä palstalla moni retkeilee ruuan perässä. Se on silti nimenomaan se ensimmäinen ja helpoin säästökohde, jos muuten haluaa liikkua jossain.

Huomenna menen retkelle kaupunkiin missä en ole koskaan ollut. Kai sieltä jotain ruokaa saa, kun on sellainen Hämeenlinnaa vähän isompi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonkun homon kans olin käsi kädessä baarissa. Eilen ryyppäsin pari tuntia mustalaisleirissä vai oliko se toissa päivä. Ei aina jaksa jeesusjengiä. Ja tärkeintä ettei kupliinnu.

Niin ja mummojen kanssa kiertelin tänään pitkään. Lauantaina ehkä dokaan yhden nynnyn kans tai ei se varmaan.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joku +20 olisi sopiva. Mutta helteet vituttaa. Toki on hyvin suomalaista kirota kesän kuumuutta ja talven kylmyyttä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku +20 olisi sopiva. Mutta helteet vituttaa. Toki on hyvin suomalaista kirota kesän kuumuutta ja talven kylmyyttä.
En koskaan kiroa kesän kuumuutta tai talven kylmyyttä. Kiroan kaiken muun väliltä -5C - +20C. Kaikki mitä tuohon väliin osuu on syvältä perseestä, ihan sama miten pukeudut, se on väärin puettu. Kokemusta löytyy yli 40 vuotta. Mieluiten aina yli +20C.

K

Kiekkokatsoja

Kovasti mokailivat tuomarit jääkiekon mm kisoissa. Lähinnä eivät uskaltaneet viheltää selviä jäähyjä. Mutta osataan sitä nhl:ssäkin näköjään mokata, ja pahastikin.

Mikä on kuumin kesäinen lämpötila, jossa olet viettänyt päivän ulkona?
Mulla on kotimaassa n. +35, kun satuin olemaan itärajalla, Suomen ennätyshelle päivänä.
Lomamatkalla ei ole kokemusta, kuin astetta enemmän, eli +36. Meren rannalla otin aurinkoa tuolloin.
Päivä siis pääasiassa ulkona.

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esikoinen syntyi alkuvuodesta ja kevät mennyt melko kiireisesti. Nyt on pitkästä aikaa aivan järkyttävä kaljahampaan kolotus päällä ja terassit esittävät erinäisiä kutsuhuutoja. Jos sitä tänään lopettelisi työt jo hyvissä ajoin puolenpäivän jälkeen ja painelisi oluttuopin ääreen tavoitteena mukavan kevyt päihtymystila.

K

Kiekkokatsoja

Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..

Myönnän naurahtaneeni.

Mä lähen kyllä kohta ulos kun on kesä.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vielä noin 40 minuuttia työpäivää jäljellä. Keli ainakin hellii näin viikonlopun alla. Mitäköhän sitä tänään keksisi?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kai tämä on Ei mennyt niin kuin Strömsössä- kamaa. Minulla oli tänään jälleen työhaastattelu Vantaalla, tällä kertaa Tikkurilassa. No tällä kertaa haastattelukeikka ei mennyt käsikirjoituksen mukaan vaan olin lopulta myöhässä melkein puolitoista tuntia.

No aluksi lähdin hyvässä aikataulussa kävelemään Hämeenlinnassa juna-asemalle. Minulle tuli kuitenkin kesken matkan niin tyypilliseen tapaani kova kakkahätä että jouduin käymään vessassa matkani varrella olevassa ostoskeskuksen vessassa. Tämän takia sitten myöhästyin junasta jolla minun piti alunperin mennä Tikkurilaan. Myöhästyin vain muutaman minuutin, mutta minkäs teet. Juna Tikkurilaan oli ehtinyt jo lähteä kunnes olin juna-asemalla.

No jouduin sitten soittamaan työnantajalle että myöhästyin siitä junasta millä minun piti tulla Tikkurilaan. Se ei haitannut vaan sovittiin että lähden Vantaalle seuraavalla junalla ja olen haastattelupaikassa kello 13.

No minulla oli liian vaaleat shortsit jalassa ja tätä on noloa kirjoittaa mutta sellaisiin shortseihin minulla äkkiä tulee vauhtiraidat, rusketusraidat tms. niin kuin nytkin. No Vantaalla olin vihdoin mutta vaikka aikataulu oli tiukka niin lähdin metsästämään jotain kauppaa josta saisin ostaa toiset shortsit. Enhän voinut mennä edellisillä shortseilla haastatteluun. No onneksi löysin Uff:n kierrätysmyymälän ja sieltä pikavauhdilla vitosella uudet shortsit.

No kello oli jo vähän yli yksi joten oli pakko päästä haastattelupaikalle josta olin jo myöhässä. No menin taksille ja ilmoitin sille osoitteen mihin haluan päästä. Täällä Vantaalla on kuitenkin kaksi saman ketjun ravintolaa joten arvatkaapa toiko se taksi minut sitten väärälle ravintolalle. Tämä siitäkin huolimatta vaikka selvästi ilmoitin katuosoitteen mihin haluan päästä.

No koska en ollut kyseisissä ravintoloissa koskaan käynyt niin menin tähän toiseen ravintolaan sisälle asti ja siellä selvisi että minä olen tullut väärään ravintolaan!

No tämä haastattelija odotti minua siellä saman ketjun toisessa ravintolassa ja minut sinne ohjattiin menemään. No onneksi sitten löysin melko nopeasti kävellenkin tänne varsinaiselle haastattelupaikalle.

No lopulta olin oikeassa paikassa eikä myöhästymiseni tuntunut haittaavan. Pahoittelin todella paljon myöhästymistäni ja kiitin että haastattelu onnistui kaikesta huolimatta.

En heti saanut paikkaa mutta tahtoessani pääsen tekemään ensi viikolla kokeiluvuoron. Jos onnistun vuorollani saan töitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy