Eurooppa 3. Teininä suuri salainen biisini. Taidan osata vieläkin koko biisin sanat ulkoa.Enkä minä halua loukata sinua, ja silti olen iloinen kyyneleistäsi.
Kukas näin oikein lauloi?
Mulla olis. Tosin se taitaa olla samalta vuodelta, kun sun kahvisi.Ostetaan:
Liito-oravan paskaa.
Vaihdossa paketti Saludo-merkkistä kahvia, jonka olen saanut lahjaksi joskus vuonna 2014.
Yksi säästön kohde reissussa olisi ehdottomasti syöminen. Pitäisi yöpyä sellaisella leirintäalueella joka olisi lähellä jotain kauppaa. Sieltä saisi ruokaa ja voisi mökissä valmistaa itse ruokansa niin ei tarvitsisi joka käänteessä olla syömässä ulkona ravinteleissa. Toinen juttu johon minulla menee yllättävän paljon aina reissuissa rahaa on sitten juominen, vaikka en alkoholia juokaan. Reissussa tulee paljon käytyä kahviloissa ja ravintoloissa juomassa kahvia ja limonadia ja tämä maksaa kun riittävän paljon tätä harrastaa.
Bändin kitaristin kanssa juuri istuttiin.Eurooppa 3. Teininä suuri salainen biisini. Taidan osata vieläkin koko biisin sanat ulkoa.
Irina on tehnyt ko. kipaleesta hyvin kauniin ja hienon cover-version: Älä unohda minua .Eurooppa 3. Teininä suuri salainen biisini. Taidan osata vieläkin koko biisin sanat ulkoa.
En koskaan kiroa kesän kuumuutta tai talven kylmyyttä. Kiroan kaiken muun väliltä -5C - +20C. Kaikki mitä tuohon väliin osuu on syvältä perseestä, ihan sama miten pukeudut, se on väärin puettu. Kokemusta löytyy yli 40 vuotta. Mieluiten aina yli +20C.Joku +20 olisi sopiva. Mutta helteet vituttaa. Toki on hyvin suomalaista kirota kesän kuumuutta ja talven kylmyyttä.
Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..
No älä naura enää ulkona. Taikka onhan meitä nauravia kylähulluja paljonkin kesäisin liikkeellä.Myönnän naurahtaneeni.
Mä lähen kyllä kohta ulos kun on kesä.
Joo ja pistän vielä denssit ylähyllylle. Keulin kylänraittia ympäri, niin mummot saa paheksua minun toimintaa facebookissa.Ajelet ja imppaat mopon tankin tyhjäksi. Menestyksen resepti.
Muuten tosi hyvä, mutta mummot eivät yleensä erota facebookkia ulkomaan sivistyssanasta.Joo ja pistän vielä denssit ylähyllylle. Keulin kylänraittia ympäri, niin mummot saa paheksua minun toimintaa facebookissa.
No tarkotin semmoisia yli 50 vuotiaita tätejä.Muuten tosi hyvä, mutta mummot eivät yleensä erota facebookkia ulkomaan sivistyssanasta.
Aaa.. mutta nehän on vielä hyvän näköisiäkin.No tarkotin semmoisia yli 50 vuotiaita tätejä.
No ulkonäöstä en tiiä. Toki onhan jotkut kunnon puumia, mutta ei niitä täällä pikkukylässä liikaa ole.Aaa.. mutta nehän on vielä hyvän näköisiäkin.
Luulin että tarkoitit 70+ MUMMOJA.