Reippaasti vaan käsillä ja jaloilla.
Eipä tuo olkapää kestänyt sauvojen käyttöä. On tää kyllä kun tulee alle viiskymppisenä jo niin vanhaksi, ettei paikat kestä ja hajoilee miten sattuu.
Reippaasti vaan käsillä ja jaloilla.
No onneksi et lähtenyt hiihtämään.Eipä tuo olkapää kestänyt sauvojen käyttöä. On tää kyllä kun tulee alle viiskymppisenä jo niin vanhaksi, ettei paikat kestä ja hajoilee miten sattuu.
Tiedän tämän aivan hyvin väkivaltaisen alkoholistiveljeni kautta. Hän aina juo kaikki saamansa tuet ensimmäisen viikon aikana ja sitten alkaa kerjätä rahaa koko suvulta ja käy syömässä milloin mistäkin ilmaiseksi ruokaa saa. No ehkä tuo on parempi, että sitä ruokaa kumminkin jostain saa, ettei tarvitse varastella, sillä hänelle ei voi antaa edes viittä euroa, kun silläkin hän hommaa joltain pullon kotipolttoista tms. Läheltä nähtynä alkoholismi on aivan hirveä asia, eikä veljelleni voi asiasta edes sanoa, sillä jos hän on kännissä hän yrittää vain hakata kaikkia tuttuja ja joskus tuntemattomiakin. Selvinpäin hän vain huutaa, jos joku sanoo, että hänen juopottelunsa aiheuttaa ongelmia. Mielestäni väkivaltaisille alkoholisteille katkaisuhoidon ei pitäisi olla vapaaehtoista. Varsinkin, jos on joutunut putkaankin lukemattomia kertoja siitä syystä.Näissä tapauksissa ruoka-apu palvelee kuitenkin ihan oikeaa tarvetta. Se raha menisi joka tapauksessa viinaan, ilman ruokajakelua jäisi aika monelta kokonaan syömättä/ruoka varastettaisiin kaupoista. Onhan se aina kurjaa kun nistejä ja juoppoja hyysätään, mutta saattaa tästä koitua jotain hyvääkin, ihan kaikille.
No ootko itse joku jeesus!Läheltä nähtynä alkoholismi on aivan hirveä asia, eikä veljelleni voi asiasta edes sanoa, sillä jos hän on kännissä hän yrittää vain hakata kaikkia tuttuja ja joskus tuntemattomiakin. Selvinpäin hän vain huutaa, jos joku sanoo, että hänen juopottelunsa aiheuttaa ongelmia. Mielestäni väkivaltaisille alkoholisteille katkaisuhoidon ei pitäisi olla vapaaehtoista. Varsinkin, jos on joutunut putkaankin lukemattomia kertoja siitä syystä.
Käyttäjänimetön olen.Käyttäjänimeni on vain hämäystä. Mites sulla?
Käyttäjänimetön olen.
Tätä viestiä ei siis ehkä ole. Se voi olla vain mielikuvitustasi. Ehkä tämä on ja ei ole.
Tämä on kvanttifysiikkaa.
No ootko itse joku jeesus!
Pahus, pitääkö tässä raportoida oma viestini, kun tuolla tavalla menin rötöstelemään. No mutta vetoan tuohon pieneen alkukirjaimeen ja viheltelen Säkkijärven polkkaa muualle katsoen, niin jospa eivät huomaa.Mielestäni tässä arvuutellaan käyttäjän henkilöllisyyttä, mutta en raportoi. Oikeudessa voisi vedota nimen olevan pienellä kirjoitettu vaan enpä tiedä.
Maailmassa on sen verran monta Jesusta, että ei tuota edes leikilliseksi arvuutteluksi tosiasiassa voi sanoa.Mielestäni tässä arvuutellaan käyttäjän henkilöllisyyttä, mutta en raportoi. Oikeudessa voisi vedota nimen olevan pienellä kirjoitettu vaan enpä tiedä.
Maailmassa on sen verran monta Jesusta, että ei tuota edes leikilliseksi arvuutteluksi tosiasiassa voi sanoa.
Mitähän vittua sitä tekis. On työntekijä, joka on helvetin mukava ja sympaattinen kaveri, mutta niin perkeleen hidas huonon kuntonsa takia. Työn edellytykset ovat nimenomaan hyvä fyysinen kunto. Nyt hänen fyysinen kuntonsa hidastaa hommia ja tuottaa hallaa yritykselle. Monta kertaa asiasta sanottu, mutta mitään muutosta ei ole asiaan tullut. Irtisanominen olisi perusteltavissa lain edessä, mutta helvetti kun tuntuu jotenkin pahalle tommosen harkitseminen noin mukavan kaverin kohdalla. Varsinkin kun tietää, miten tärkeä säännöllinen palkka on kyseiselle ihmiselle. Mitenköhän sen nyt sais älyämään, että vois nyt ihan aikuisten oikeasti skarpata.
ihan ekana itellä tulisi mieleen palomies ja sitten tokana poliisi ja kolmantena melkein minkä tahansa lajin urheilija.Missä nykyajan duunissa tarvitsee noin hyvää kuntoa?
Ei nyt välttämättä mitään erityisen hyvää kuntoa, mutta kyllä selvästi ylipainoisilla on suuria ongelmia muunmuassa roskakuskin tehtävissä, muuttomiehen tehtävissä, rakennusmiehen tehtävissä, kuorma-auton kuljettajan tehtävissä, varastomiehen tehtävissä jne...Missä nykyajan duunissa tarvitsee noin hyvää kuntoa?
Ei nyt välttämättä mitään erityisen hyvää kuntoa, mutta kyllä selvästi ylipainoisilla on suuria ongelmia muunmuassa roskakuskin tehtävissä, muuttomiehen tehtävissä, rakennusmiehen tehtävissä, kuorma-auton kuljettajan tehtävissä, varastomiehen tehtävissä jne...
Olisi pitänyt tarkentaa, että kyseessä on siis selvästi ylipainoinen henkilö.
Hän oli hyvässä kondiksessa kun tuli töihin. Sen jälkeen on vissiin alkanut herkkuhammasta kolottamaan.Onko tuo teidän selvästi ylipainoinen siis jokin näistä? Miksi sinne on palkattu mukava seuramies eikä hommiaan hoitamaan kykenevä tyyppi töihin ylipäätänsä?
Tätä mä oon yrittänyt, mut ei oo vieläkään läpi menny. Hän on ainoa seinä minun ja rikkauksien välissä.Antakaa pomolle potkut