Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 227
  • 66 870

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2124 viestiä tähän ketjuun meikäpösilöltä. Todella nynnyä. Tahdon kiittää manageriani, läheisiäni, tuottajaani, levy-yhtiötä ja enne kaikkea teitä, fanit, ilman teitä minä en olisi rikas paskiainen, joka kokee voivansa tehdä ihan mitä tahansa. Siis väärinkäytökseni ovat teidän syytänne.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
2124 viestiä tähän ketjuun meikäpösilöltä. Todella nynnyä. Tahdon kiittää manageriani, läheisiäni, tuottajaani, levy-yhtiötä ja enne kaikkea teitä, fanit, ilman teitä minä en olisi rikas paskiainen, joka kokee voivansa tehdä ihan mitä tahansa. Siis väärinkäytökseni ovat teidän syytänne.
Mä kyllä haukun sun manageriasi. Noin paljon viestejä kotimaisessa liigassa, eikä vieläkään rahastuskeikkaa mihinkään isoon liigaan. Kannattaa vaihtaa sellaiseen, joka ymmärtää rahan päälle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä kyllä haukun sun manageriasi. Noin paljon viestejä kotimaisessa liigassa, eikä vieläkään rahastuskeikkaa mihinkään isoon liigaan. Kannattaa vaihtaa sellaiseen, joka ymmärtää rahan päälle.

No voi vihne! Kuulemma mun nopeus ei riitä HFBoardsille. Kävin koeajalla mutta ei sieltä mitään kuulunut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oletko käynyt kokeilemassa taitojasi ja tuuriasi myös hieman pienemmän luokan sarjoissa?

Ylilaudasta on puhuttu. Murha.infoa on kans väläytelty, mutta se on semmonen foorumien KHL, että ei musta ole siihen. Kiekkopesä olis muuten, mutta kun sieltä ei ole nousumahdollisuutta Jatkoaikaan ja olen jo täällä, niin ei sekään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuostahan pääsee aika helpolla jonkin sortin artistiin nimeltään: Suvi Teräsniska. Itse olen tusinanimi, eli henkilö, joka työskentelee myllyssä.
Kuka sinä olet, nimesi perusteella?
Olen odotellut, milloin Suvi tekee ns. 4R:t ja alkaa vääntää englanniksi. Taiteilijanimeäkään ei tarvitse keksiä, vääntää vain. Summer Steelneck, kuulostaa kovalta.

Minä en ole nimen perusteella mitään. Tylsä nen-loppuinen sukunimi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä en ole nimen perusteella mitään. Tylsä nen-loppuinen sukunimi.

Sama. Kuten oli onneksi entinen mulkku pikkupomoni. Hän vaihtoi sukunimensä suomalaisen vaimonsa saksalaiseen nimeen. Jotkut tekevät mitä vain ollakseen jotain.

Helpottaahan se, kun ei ole -nen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiekkopesään voi toki mennä jäähdyttelemään uran loppuvaiheilla, mikäli nopeus ei riitä enää tänne Jatkoaikaankaan. Pääsarjatason urat tulevat aina ennemmin tai myöhemmin päätökseensä. Minä sain tänne juniorisopimuksen pari vuotta sitten, ja kolmesta kaudesta on vielä yksi jäljellä. Läpimurron partaalla ollaan jo, mutta pari napsua lisää tekemiseen, niin saan rahakkaan diilin.

Huhujen mukaan jotkut käyvät Kiekkopesässä pitämässä kuntoa yllä, jos on tänne penalttia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään oli tosiaan työhaastattelu Vantaalla. Kerroinkin tästä jo tuonne Yöketjuun. Minulle jäi yllättävän hyvä kuva tuosta haastattelusta. Vaikka muuten olen hiljainen, niin jostain kumman syystä hallitsen ihan hyvin nuo haastattelutilanteet ja sen kaltaiset vuorovaikutustilanteet. Sekä aikoinaan hallitsin hyvin myymistilanteetkin. Itse asiassa jopa pidän tällaisista vuorovaikutustilanteista.

Ja tuosta haastattelutilanteesta jäikin tosiaan hyvä maku suuhun. Jäi sellainen maku ja fiilis että jos tuonne ei tärppää niin ainakin on jatkossa helpompi pistää uutta matoa koukkuun. Hieman vaan vielä petrausta vaikka vuorovaikutustaitoihin ja ensi kerralla sitten jo tärppää!

Tuo nyt hakemani paikka voi olla siitä kyllä huono paikka että pesti kestää vain maaliskuun loppuun saakka eli ei edes vuotta. Se on niin lyhkäinen aika että sen takia ei kyllä kannata lähteä muuttamaan Vantaalle. Ainoa juttu on sitten se että jos saa tämän työpaikan niin käy täältä Hämeenlinnasta Vantaalla asti töissä.

Työpaikka on Vantaalla ihan juna-aseman vieressä Louhelassa että siinä mielessä liikkuminen olisi helppoa, mutta jäisikö siitä rahallisesti sitten taas mitään kouraan jos kävisi täältä asti Vantaalla töissä? Täytyy selvittää mitä kaikkia avustuksia tuohon on saatavilla.

Mutta peli on nyt vähitellen kunnolla avattu, kun oli ensimmäinen kunnollinen työhaastattelukin. Eilenkin oli työhaastattelu mutta se oli VMP:llä. Ei suoraan missään työpaikassa. Tai tietenkin siihen VMP:n haastatteluunkin piti panostaa ja hyvinhän se sekin sujui. Ainakin minulle jäi kummastakin haastattelusta tosiaan positiivinen fiilis.

Tämä tämänpäiväinen haastattelu oli tosiaan vain hieman ainakin yllättävä siinä mielessä, että haastattelija ei suoraan kysynyt oikeastaan mitään minulta. Kertoi lähinnä työpaikasta, esitteli paikat ja katsoi todistukset lävitse. Minä sain itse sitten kysellä lähinnä häneltä työpaikasta.

No onneksi minulla oli kysyttävää, kuten paljonko annoksia täällä tehdään suunnilleen yhden päivän aikana? Paljonko täällä sitten on keittiöllä väkeä töissä? Ja onko mahdollista että tämä pesti jatkuu tuon maaliskuun jälkeenkin. En jäänyt tuppisuuksi. Ja kerroin minä sitten siinä esittelykierroksen lomassa oma-aloitteisesti enemmän itsestänikin, kuinka olen tullut toimeen erilaisten ihmisten kanssa aiemmin elämässäni ja aiempaa työhistoriaani vähän valotin.

Ja fiilistäni sai entisestään paremmaksi se kun tulin Vantaalta ja olin Pasilassa juna-asemalla niin sain Tampereelta sitten soiton. Muistaakseni sunnuntaina olin lähettänyt yhteen työpaikkaan hakemukseni ja ansioluetteloni. Tämä paikka mihin hain oli jo ehditty täyttämään kuitenkin mutta tämä mies/työnantaja joka soitti kehui kuitenkin työkokemustani ja kysyi olisinko silti kiinnostunut tulemaan haastatteluun. Vastaisuuden varalle ja voi olla hyvinkin kuulemma että tuoltakin irtoaa lisää töitä tulevaisuudessa.

Ja tuostakin jäi tosiaan hyvä fiilis koska voihan se olla nyt sitten kuitenkin että työkokemustani arvostaa moni muukin potentiaalinen työnantaja. Ja työn saanti on siten yhä helpompaa. Tämä päivä on siis ollut toivorikas päivä.

Ja kun palasin täällä Hämeenlinnassa juna-asemalta kotiini niin sain kävellä upeassa kelissä monien järvimaisemien ohitse. Osan kohdalla pysähdyin oikein nauttimaan maisemista. Se on kesä nyt!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä jotenkin häpeän niiden puolesta, jotka tuolla rangaistusketjussa kertovat parkkisakoistaan. Oh boys... Get a life (or a room).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Krakovalainen kaverini bongasi facesta julkaisuni jätkäporukan reissusta sinne ja kyseli, että tunnenko paikkaa. Hän ei itse ole siellä asunut enää vuosiin, mutta lupasi kysellä paikallisilta kavereiltaan, josko joku ehtisi näyttää meille vähän kaupunkia. Koska tämä minun tuntemani krakovalainen on nainen, niin toivon, että hän järkkää jonkun yhtä mukavan puolalaisnaisen oppaaksi.

Olen tainnut ennenkin mainostaa vaihto-oppilasvuotta nuoremmille palstalaisille, mutta teen sen nyt uudestaan. 20v sitten Ranskassa tähänkin puolalaiseen tutustuin ja vaikka yhteydenpito on aika satunnaista ja välillä vuosien taukojakin ollut niin voi olla taas yllättävää hyötyä vaihto-oppilasvuotena luodusta kaveruudesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen veli on taas alkanut viettää meillä iltoja tai siis tallilla hän on mieheni kanssa ropaamassa jotain projektia, jotain vanhaa moottoripyörää he yrittävät korjata. Ja tästä seuraa tietenkin se että veljen vaimo viestittelee minulle ja varmistelee että miehensä on täällä ja käskee lähettämään kotiin. Välillä ajattelen että miksei miehen veli saisi olla täällä muutamana iltana viikossa. Toisaalta ymmärrän ettei se ole kivaa jos suurin osa illoista lasten kanssa kaatuu vaimon niskaan. Emmä tiiä... nämä on vaikeita juttuja enkä niitä ihan tajua. Siis perheen ja oman ajan välisiä suhteita. Joskus toivoisi että olisi jossain omassa kuplassa johon ei muiden erimielisyydet, väärinkäsitykset ja vaatimukset vaikuttaisi. Ihmissuhteet on välillä rasittavia...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja tästä seuraa tietenkin se että veljen vaimo viestittelee minulle ja varmistelee että miehensä on täällä ja käskee lähettämään kotiin.

Tuollaisesta vaimosta pitäisi päästä eroon. Siellä olemisen syy on osittain se projekti, mutta yhtä lailla, kun kotonakaan ei oikein huvita olla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos jollain on kiinnostusta ostaa 2 lippua Sunrise Avenuen keikalle ensviikon la 15.6 Sonera-stadionille Helsinkiin, niin laitelkaa y-viestiä. Liput ostettu jo aika kauan sitten, ja myyn hieman alennettuun hintaan, kun mitä maksoin niistä. Tuli sellanen este siihen viikonloppuun, ettei mitään mahiksia päästä keikalle.

Ajattelin Jatkoaika-aktiivina kysyä täältä ensin, ennen mitään tori.fi palstoja :)
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tänään laitoin kasvihuoneelle kurkkua, tomaattia ja paprikaa. Pikkaisen on vielä ahtaat paikat kun samettiruusut ja asterit on vielä kasvamassa kasvihuoneella ennen kuin istutan ne ulos. Olen unohtanut kastella kasvihuoneella ollutta basilikaviljelmää eikä se ole itänyt, ehkä se nyt alkaa itää kun kastelin sitä. Kasvimaalle laitoin vielä sipulia, tilliä ja porkkanaa. Ensimmäiset lavaan laitetut salaatit ovat jo itäneet. Nyt on kylvöt ja istutukset ihan hyvällä mallilla kun vielä samettiruusut istuttaa penkkeihin ja laatikoihin kun on melko varmaa ettei enää tule hallaa... eli siis joskus ennen juhannusta, varmaan ensi viikolla.
Tää olis kyllä semmoista kivaa puuhaa. Toki itsellä käytössä vain parveke, joten rajoittuu varmaan chileihin ja muihin vastaaviin, ei ihan jokapäiväiseen käyttöön. Oma kasvattama vaan maistuu niin helkatin paljon paremmalle. Ne mummon maan tuotteet perunasta ja lantusta mansikoiden kautta herneisiin... Kohta saa taas kassikaupalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivennäisvedellä, suklaatahnalla sivellellyllä paahtoleivällä ja meetvurstileivällä on hyvä pistää päivä liikkeelle.
Mä vedän usein herätessä sängystä tai muualta kämpästä löytyneet pizzanjämät. Miksihän niitä ei saa jääkaappiin ennen simahtamista.

Vasta muuten otin valokuvan pizzapaikan lattiasta vissiin tarkoituksena kertoa itselle aamusta mihin aikaan oon tullut kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös