Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 170
  • 66 746

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitähän vittua sitä tekis. On työntekijä, joka on helvetin mukava ja sympaattinen kaveri, mutta niin perkeleen hidas huonon kuntonsa takia. Työn edellytykset ovat nimenomaan hyvä fyysinen kunto. Nyt hänen fyysinen kuntonsa hidastaa hommia ja tuottaa hallaa yritykselle. Monta kertaa asiasta sanottu, mutta mitään muutosta ei ole asiaan tullut. Irtisanominen olisi perusteltavissa lain edessä, mutta helvetti kun tuntuu jotenkin pahalle tommosen harkitseminen noin mukavan kaverin kohdalla. Varsinkin kun tietää, miten tärkeä säännöllinen palkka on kyseiselle ihmiselle. Mitenköhän sen nyt sais älyämään, että vois nyt ihan aikuisten oikeasti skarpata.

Missä nykyajan duunissa tarvitsee noin hyvää kuntoa?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä nykyajan duunissa tarvitsee noin hyvää kuntoa?
Ei nyt välttämättä mitään erityisen hyvää kuntoa, mutta kyllä selvästi ylipainoisilla on suuria ongelmia muunmuassa roskakuskin tehtävissä, muuttomiehen tehtävissä, rakennusmiehen tehtävissä, kuorma-auton kuljettajan tehtävissä, varastomiehen tehtävissä jne...

Olisi pitänyt tarkentaa, että kyseessä on siis selvästi ylipainoinen henkilö.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei nyt välttämättä mitään erityisen hyvää kuntoa, mutta kyllä selvästi ylipainoisilla on suuria ongelmia muunmuassa roskakuskin tehtävissä, muuttomiehen tehtävissä, rakennusmiehen tehtävissä, kuorma-auton kuljettajan tehtävissä, varastomiehen tehtävissä jne...

Olisi pitänyt tarkentaa, että kyseessä on siis selvästi ylipainoinen henkilö.

Onko tuo teidän selvästi ylipainoinen siis jokin näistä? Miksi sinne on palkattu mukava seuramies, eikä hommiaan hoitamaan kykenevä tyyppi töihin ylipäätänsä? Vika ei ole työntekijän tuossa tapauksessa - vaan esimiehen. Antakaa pomolle potkut ja duunarille kuntosalikortti käteen.

Aina hyvä vaihtoehto on toki antaa kaikille kenkää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tuo teidän selvästi ylipainoinen siis jokin näistä? Miksi sinne on palkattu mukava seuramies eikä hommiaan hoitamaan kykenevä tyyppi töihin ylipäätänsä?
Hän oli hyvässä kondiksessa kun tuli töihin. Sen jälkeen on vissiin alkanut herkkuhammasta kolottamaan.

Antakaa pomolle potkut
Tätä mä oon yrittänyt, mut ei oo vieläkään läpi menny. Hän on ainoa seinä minun ja rikkauksien välissä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomenna on jo perjantai. Nopeasti menee nämä viikot, kun päivisin on töissä ja illat häröilee kotona. Ei ole viikonlopuksi mitään erikoisia suunnitelmia. Varmaan vaan lepäämistä ja kavereiden kanssa olemista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ne väittää ettei Malmin juopot muka olisi kultturellia väkeä. Taaskin yks lähti teatteriin. Eikö Vintiöissäkin ollut se Tervasaaren kesäteatteri.

Tervis, tervis, tervis...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Enkä minä halua loukata sinua, ja silti olen iloinen kyyneleistäsi.

Kukas näin oikein lauloi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yksi säästön kohde reissussa olisi ehdottomasti syöminen. Pitäisi yöpyä sellaisella leirintäalueella joka olisi lähellä jotain kauppaa. Sieltä saisi ruokaa ja voisi mökissä valmistaa itse ruokansa niin ei tarvitsisi joka käänteessä olla syömässä ulkona ravinteleissa. Toinen juttu johon minulla menee yllättävän paljon aina reissuissa rahaa on sitten juominen, vaikka en alkoholia juokaan. Reissussa tulee paljon käytyä kahviloissa ja ravintoloissa juomassa kahvia ja limonadia ja tämä maksaa kun riittävän paljon tätä harrastaa.

Nämä on näitä asioita mitä jokaisen pitää miettiä ja laskea oman tilanteen mukaan. Olen rikas mies, mutta olen myös aika lailla kyllästynyt istumaan pubeissa. Kesäisin käyn mielummin lähikaupasta hakemassa jotain piirakoita ja juustopaketin ja mitä ikinä myyvätkään.

Ja sitten jonnekin puistoon istumaan, vaatimattomanpikin levähdyspaikka kelpaa, riippuu maisemista. Pubeissa tai sinulle kahviloissakin voi olla ihan hauskaa vaan aina ei vain jaksa odottaa ja jonottaa niissä.

Se on tullut vähän liiankin selväksi kuinka tällä palstalla moni retkeilee ruuan perässä. Se on silti nimenomaan se ensimmäinen ja helpoin säästökohde, jos muuten haluaa liikkua jossain.

Huomenna menen retkelle kaupunkiin missä en ole koskaan ollut. Kai sieltä jotain ruokaa saa, kun on sellainen Hämeenlinnaa vähän isompi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonkun homon kans olin käsi kädessä baarissa. Eilen ryyppäsin pari tuntia mustalaisleirissä vai oliko se toissa päivä. Ei aina jaksa jeesusjengiä. Ja tärkeintä ettei kupliinnu.

Niin ja mummojen kanssa kiertelin tänään pitkään. Lauantaina ehkä dokaan yhden nynnyn kans tai ei se varmaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joku +20 olisi sopiva. Mutta helteet vituttaa. Toki on hyvin suomalaista kirota kesän kuumuutta ja talven kylmyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku +20 olisi sopiva. Mutta helteet vituttaa. Toki on hyvin suomalaista kirota kesän kuumuutta ja talven kylmyyttä.
En koskaan kiroa kesän kuumuutta tai talven kylmyyttä. Kiroan kaiken muun väliltä -5C - +20C. Kaikki mitä tuohon väliin osuu on syvältä perseestä, ihan sama miten pukeudut, se on väärin puettu. Kokemusta löytyy yli 40 vuotta. Mieluiten aina yli +20C.
 
K

Kiekkokatsoja

Kovasti mokailivat tuomarit jääkiekon mm kisoissa. Lähinnä eivät uskaltaneet viheltää selviä jäähyjä. Mutta osataan sitä nhl:ssäkin näköjään mokata, ja pahastikin.

Mikä on kuumin kesäinen lämpötila, jossa olet viettänyt päivän ulkona?
Mulla on kotimaassa n. +35, kun satuin olemaan itärajalla, Suomen ennätyshelle päivänä.
Lomamatkalla ei ole kokemusta, kuin astetta enemmän, eli +36. Meren rannalla otin aurinkoa tuolloin.
Päivä siis pääasiassa ulkona.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esikoinen syntyi alkuvuodesta ja kevät mennyt melko kiireisesti. Nyt on pitkästä aikaa aivan järkyttävä kaljahampaan kolotus päällä ja terassit esittävät erinäisiä kutsuhuutoja. Jos sitä tänään lopettelisi työt jo hyvissä ajoin puolenpäivän jälkeen ja painelisi oluttuopin ääreen tavoitteena mukavan kevyt päihtymystila.
 
K

Kiekkokatsoja

Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikös meillä ollut joskus kauan sitten, myös ulkoministerinä Haavisto niminen?
Vitsailivat hänen kieroista silmistään. Kuulemma hyvä, kun pystyi näkemään samanaikaisesti sekä itään, että länteen.
Uusi ulkoministeri Haavisto, taitaa nähdä vain ja ainoastaan, kauas kauas etelään..

Myönnän naurahtaneeni.

Mä lähen kyllä kohta ulos kun on kesä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös