Tuokin on kyllä totta. Onneksi sitä ennen on viikonloppu.
Nyt pilasit mun perjantain. Olispa tiistai.Laitetaan tämä varmuudeksi, kun jonnet ei aina muista:
https://www.youtube.com/watch?v=0Uv2EmcKk64
Dingo - Perjantai
Eikä edes Rebecca Blackia laittanut. Sen biisi on pirteä ja opettavainen.Nyt pilasit mun perjantain. Olispa tiistai.
No tänään ei vaan hotsittanut mennä töihin joten jäin kotiin. Ei vaineskaan... minulla on vapaapäivä.
En edes kuunnellut tuota biisiä. Täällä töissä olisi ollut vähän vaikeaa.Eikä edes Rebecca Blackia laittanut. Sen biisi on pirteä ja opettavainen.
En edes kuunnellut tuota biisiä. Täällä töissä olisi ollut vähän vaikeaa.
Täällä tehtaassa on pakko pitää kuulosuojaimia. Paketin mukana tuli AUX piuha ja sen avulla kuuntelenkin välillä musiikkia ja podcasteja.Avokonttorissa todella monella on kuulokkeet päässä. Itse en sitä harrasta, kuuntelen ne rokkibiisit ja muun teknon mielummin kotona.
Täällä tehtaassa on pakko pitää kuulosuojaimia. Paketin mukana tuli AUX piuha ja sen avulla kuuntelenkin välillä musiikkia ja podcasteja.
Tuo piuha on vaan ihana paska. Vähän, kun liikuttaa päätä nii ei soi toisessa korvassa ollenkaan. Tosin tuo sama ongelma on varmaan kaikissa halppis piuhoissa. Oli pakko ostaa omaan autoonkin parempi laatuinen, että saa huudattaa subbaria.
Söin puuroa, jossa lisukkeena oli vain voisilmä. Olisi ollut parempaa, jos olis ollut jotain muutakin lisätä. Mitä sinä lisäät puuroosi?
Yleensä mansikkahilloa. Välillä voisilmä ja maitoa. Äiti keittää puuroa kyllä melko usein.Söin puuroa, jossa lisukkeena oli vain voisilmä. Olisi ollut parempaa, jos olis ollut jotain muutakin lisätä. Mitä sinä lisäät puuroosi?
Tollasesta ei oo kokemusta, mutta pitääpä olla tarkkana kun noinkin kerran käydä voi. Muuten olen kyllä monessakin asiassa hyvin vanhanaikainen ja ihan omasta halusta. Pankkitunnuksista mm. en luovu kuin pakon edestä. Jotenkin vaan puoli vahingossa tuli toi Netposti otettua vaikka paperista tykkään. Kaitpa tonkin peruttua sais kun perehtyis. Ja tääkin on ainut sosiaalinen väyläni kommunikointiin, mutta ilman muuta eri mukava sellanen.On nämä Netpostit sun muut kyllä hienoja virityksiä. Ilmoittavat mikäli esim. jonkun laskun maksaminen on myöhässä. Äsken kirjauduin sinne ja näytti että Helenin sähkölasku olisi pari viikkoa erääntynyt. No maksoinpa sitten sen ettei tule maksumuikkaria, tarkistelin vielä verkkopankkia ja tosiaan näytti sitlä että en ole maksanut...
... paitsi että sitten kun Helenin sivuille kirjauduin niin näytti että ei erääntyneitä laskuja. Ajattelin että onpas nopeaa toimintaa kun nyt jo näkyy ja aloin välittömästi epäilemään. Kirjauduin sitten vielä tietokoneella Verkkopankkiin uudestaan ja olihan se lasku sitten maksettuna, melkein kolme viikkoa sitten olin tuon maksanut.
Noh, onneksi Helenin asiakaspalvelija varmisti asian että tuo liikasuoritus hyvitetään automaattisesti seuraavalle laskulle joten eipä tuo nyt niin haittaa kun summakin oli niin pieni, mutta ihme homma kyllä tuo että Postin palvelin tuolla tavalla sekoilee. Tai no eikai sen mikään ylläri pitäisi olla edes.
Muistahan sanoa äidille kiitos, ja kehujakin.Yleensä mansikkahilloa. Välillä voisilmä ja maitoa. Äiti keittää puuroa kyllä melko usein.
Kerroin terveisiä sinulta. Vastasi: "kuka vitun kiekkokatsoja"? Hyviä viikonloppuja sinulle ja kaikille muillekin.Muistahan sanoa äidille kiitos, ja kehujakin.
Oikeastaan voit myös sanoa minulta terveisiä, jos hän on sinkku. Hymyhymiö..
No nyt kannattaa kertoa iskälle, että joku netissä tavoitteli äitiäsi. Siten iskä pitää äitiä hyvänä koko viikonlopun. Jotta äitis ei kiinnostu muista.Kerroin terveisiä sinulta. Vastasi: "kuka vitun kiekkokatsoja"? Hyviä viikonloppuja sinulle ja kaikille muillekin.
Edit: ja ei ole sinkku. XD
Kyllä minä nyt vitsiä ymmärrän :)No nyt kannattaa kertoa iskälle, että joku netissä tavoitteli äitiäsi. Siten iskä pitää äitiä hyvänä koko viikonlopun. Jotta äitis ei kiinnostu muista.
Ja tämä kaikki oli vitsiä. Ei kettuilua, eikä kiusaamista. Ok?
Netpostiin tulleitten laskujen maksutiedot päivittyy ainakin Trafin laskuissa aina noin viikon myöhässä, eli on suht käyttökelvoton tuohon hommaan. Juuri muita laskuja minulla ei sinne tulekaan, eli en osaa sanoa missä vika.On nämä Netpostit sun muut kyllä hienoja virityksiä. Ilmoittavat mikäli esim. jonkun laskun maksaminen on myöhässä. Äsken kirjauduin sinne ja näytti että Helenin sähkölasku olisi pari viikkoa erääntynyt. No maksoinpa sitten sen ettei tule maksumuikkaria, tarkistelin vielä verkkopankkia ja tosiaan näytti sitlä että en ole maksanut...
Se kun työviikon jälkeen pääsee himaan ja sihauttaa kylmän oluen auki. Parasta.