Kiva kuulla virtuaalinen ystäväni. Mitä olet touhunnut?On ollut kiva päivä. Toivottavasti huominenkin on sellainen.
Loppuko ura liiallisiin päähäsi sijoitettuihin taklauksiin?Ompas muuten hauskaa, kun minä tiedän täältä muutaman nimimerkin livenä, mutta kukaan ei tiedä, että minä olen minä. Hahaa veljet! Minä olen minä! Tiedättekö, minä! Kiekkohikarit tietäisivät, että minä olen minä, jos kertoisin, että se olen minä. Olen pelannut joskus monta vuotta pääsarjatasolla ja maajoukkueessakin pyörähtänyt, minä! En ole kuitenkaan mikään tunnettu, mutta aika moni voisi muistaa, jos on seurannut joskus tiiviisti kiekkoa. Minä se olen! Hahaa! Haluan kuitenkin identiteettini olevan yhtä salainen kun Johnnyn tippurin, joten en kerro, että se olen minä, vaan pysyn täällä minänä. Varokaa kuitenkin, sillon kun vähiten odotat, voit olla sämpylän seurassa.
Lähdin suoraan töistä sinne ystävän luokse. Kodin kautta kiertäminen olisi tuonut matka-aikaan lisää reilut puoli tuntia joten en viitsinyt lähteä hakemaan kotoa sukkia. Minulla on joskus ollut varasukat töissä muttei nyt ollut kuin villasukat (tykkään olla töissä villasukissa). Joten piti kurvata kaupan kautta sukan ostissa. No samalla voi ostaa sitten tuliaisia.Tästä tulee käsitys että sinulla ei ole kuin yhdet ainoat sukat? Mutta eihän näin voi olla vai voiko? Pitäähän sukkia nyt välillä vaihtaakin?
Mullakin on ollut mukavia päiviä perjantaista alkaen. Toivon myös näiden päivien jatkuvan.On ollut kiva päivä. Toivottavasti huominenkin on sellainen.
En väitä olevani mikään superkokki, innostunut amatööri vain. Mutta kyllähän kokilla on oltava kunnollinen paistinpannu, terävät veitset, laaja maustearsenaali sekä kärsivällisyyttä kastikkeen teossa.Tein hankintoja. Tai no hankinnan. Hankin uuden paistinpannun. Oikeastihan ruoka maistuu aivan samalta, mutta kylläpäs on helpompaa ja mukavampaa paistella kunnon pannulla.
Näkyykö se kirjoituksissani?Loppuko ura liiallisiin päähäsi sijoitettuihin taklauksiin?
de Buyer hiiliteräspannu? On muuten saatanan hyvä pannu kaikkien pinnoitettujen Fiskarsien ja Tefalien jälkeen.Tein hankintoja. Tai no hankinnan. Hankin uuden paistinpannun. Oikeastihan ruoka maistuu aivan samalta, mutta kylläpäs on helpompaa ja mukavampaa paistella kunnon pannulla.
En ostanut halvinta tarjouksessa olevaa vaan jonkun ranskalaisen mikä on ainakin mainosten mukaan hyvä. Ei ole mahdollisuutta muistaa merkkiä, mutta se ranskalainen.
Oho hups, niin se aika rientää. Kohta on taas huominen. No tämä päivä oli ihan hyvä päivä, aurinko paistoi ja silleen. Ystävän kanssa oli kiva pamista taas jutuista. Vähän EU:ta, rippunen politiikkaa, tukku vanhojen muistelua, muutamaa enempi sanasia lemmikeistä, kesäsuunnitelmien selailua, sellaista mukavaa yhdessä oloa. Ja miehiämme muistettiin kehua ja sain kuulla lasten uusimmat kuulumiset. Parsa-savulohipiirakka oli jopa ihan hyvää...
Tulee itsellenikin mieleen dia- ja nochepam. Mutta ihan raikkaan virkeän kuuloinen on tuo pamista: pamista jutuista - jutella pameista.Missä käytetään sanaa "pamista"? Tulee itselle vain ne lääkkeet mieleen.
Taitaa olla karjalan murretta... I suppose.Missä käytetään sanaa "pamista"?
Parasta ja ennenkaikkea tärkeintä siinä oli se, kuka sai lyötyä pisimmän lyönnin. Puhun siis yläasteen liikunnasta. Miksi kukaan luokkani tytöistä ei osannut heittää palloa?Radiosta tulee Ruudun mainos missä pesäpalloilijamies kertoo että parasta pesäpallossa olevan sen kuin itse tai joukkuekaveri onnistuu.. No ei kai siinä sitten muuta hyvää olekaan.
Radiosta tulee Ruudun mainos missä pesäpalloilijamies kertoo että parasta pesäpallossa olevan sen kuin itse tai joukkuekaveri onnistuu.. No ei kai siinä sitten muuta hyvää olekaan.
de Buyer hiiliteräspannu? On muuten saatanan hyvä pannu kaikkien pinnoitettujen Fiskarsien ja Tefalien jälkeen.
Miksi kukaan luokkani tytöistä ei osannut heittää palloa?
No niin, työn hakuni tuottaisi ensimmäisen työhaastattelun. On tällainen paikka vielä mihin ei ole ollut erillistä työpaikkailmoitusta vaan olen sinne itse oma-aloitteisesti lähettänyt avoimen työhakemuksen. Emmin vaan tuota nyt kun tämä paikan pomo kirjoitti sähköpostissa että kyllä heillä paikka on auki mutta painotti kokilta vaadittavan a la carte-osaamista.