Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 030
  • 66 796

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhdellä kädellä ja jalalla jotenkin onnistuu, ja kahdella kädellä, mutta kaikilla kolmella ku yrittää ni ei siitä perkele mitään tule, ei mee kauaa ku on rytmit sekasin.
Rick Allenilta tuo taas onnistuu kahdella jalalla ja yhdellä kädellä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Musta tuli näköjään ylioppilas. Nopeasti meni lukioaika.

Ens vappuna sit junakuskin hattu päässä oksentelemaan pitkin julkisia paikkoja niinku me muutkin ylioppilaat!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rick Allenilta tuo taas onnistuu kahdella jalalla ja yhdellä kädellä.

Kaikkii saatanoita sitä onkin. Tosin Tony Iommikin on ihan kohtalaisen kitaristin uran tehnyt vaikka siltä puuttuu pari sormenpäätä. Ja olen kuullut huhuja, että eräällä basistilla olisi aivotoimintaa, mutta se kuulostaa jo ihan mahdottomalta että silti osaisi tuollaisen vaivan kanssa bassoa soittaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ens vappuna olen todennäköisesti armeijassa. Kai sieltä vapaata saa, kun on pakko mennään ryyppäämään.

Tai sitten ryyppäät siellä. Jos joku tulee sanomaan että ei saa, niin soitat Ilta-Sanomiin ja sanot että sinua simputetaan.
 

Glove

Jäsen
Kroonista siis. No vaivojen kanssa elämistä, sitäpä meillä monilla on.
Mulla lähinnä kausiluontoista. Kesä pahinta aikaa. Lienee siitepölyssä jotain, mikä sekoittaa elimistön. Nyt onkin vahva siitepölyaika, joten jatketaan siis syömistä ja kaljoittelua.
Mulla on käynyt ihan päinvastoin, vaikken mielestäni ole tehnyt mitään sen kummemmin kuin ennenkään. Syönyt ja juonut (alkoakin) ihan niin kuin ennenkin. Eilen sitten kävin terveyskeskuksessa ja määräsivät puntarille. 8 kiloa oli lähtenyt viime kerrasta. Olin vähän että wtf, on kai tuo teijän puntari rikki. Mutta niin ne väitti että ehjä se on joten kai se on uskottava.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai nykyään sotkussakin myydään lonkeroa.

Jos ei myydä niin soita Ilta-Sanomiin ja sano että sinua simputetaan.

Oikeestaan soita ihan mistä tahansa harmitusta aiheuttavasta asiasta armeijassa Ilta-Sanomiin ja sano että sinua simputetaan. Ei siitä mitään tule jos armeijassa on kuria ja joutuu tekemään välillä asioita joita ei niin tykkäis tehdä! Aseetkin pitäisi viedä pois ja vaihtaa hattaroihin ja tuulivoimaloihin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ei myydä niin soita Ilta-Sanomiin ja sano että sinua simputetaan.

Oikeestaan soita ihan mistä tahansa harmitusta aiheuttavasta asiasta armeijassa Ilta-Sanomiin ja sano että sinua simputetaan. Ei siitä mitään tule jos armeijassa on kuria ja joutuu tekemään välillä asioita joita ei niin tykkäis tehdä! Aseetkin pitäisi viedä pois ja vaihtaa hattaroihin ja tuulivoimaloihin.
Minulla onkin niiden numero pikavalinnoissa.

Meinasin soittaa jo viime vuonna sinne, kun isoveljeni oli armeijassa. Häntä oli käsketty nousemaan sängystä ennen kello kahtatoista. Vittu, mitä simputtamista!
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla on käynyt ihan päinvastoin, vaikken mielestäni ole tehnyt mitään sen kummemmin kuin ennenkään. Syönyt ja juonut (alkoakin) ihan niin kuin ennenkin. Eilen sitten kävin terveyskeskuksessa ja määräsivät puntarille. 8 kiloa oli lähtenyt viime kerrasta. Olin vähän että wtf, on kai tuo teijän puntari rikki. Mutta niin ne väitti että ehjä se on joten kai se on uskottava.
No perhana. Siitä on sitten hyvä jatkaa samaa latua pitkin, kun suksi luistaa mainiosti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paska, sukan varpaassa on reikä, tuntuu ikävältä. Pitää varmaan ottaa sukat pois jalasta. Ei minulla muuta. Tai aurinko täällä paistaa, joo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kohta lähden ajelemaan kohden maakuntia. Maatalon emäntä ystäväni on hankkinut tuuraajan iltalypsylle niin meillä on monta tuntia aikaa jutustella, parantaa maailmaa ja muistella menneitä. Samalla voidaan kuulemma maistella hänen uusia piirakkainnovaatoitaan. Edellinen innovaatio persikka-kanapiiraasta ei kyllä ollut minun makuuni kovin hyvä.

P.S. Käyn matkalla ostamassa uudet sukat kun reikä varpaassa ketuttaa ja ilman sukkia ei oikein osaa olla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ompas muuten hauskaa, kun minä tiedän täältä muutaman nimimerkin livenä, mutta kukaan ei tiedä, että minä olen minä. Hahaa veljet! Minä olen minä! Tiedättekö, minä! Kiekkohikarit tietäisivät, että minä olen minä, jos kertoisin, että se olen minä. Olen pelannut joskus monta vuotta pääsarjatasolla ja maajoukkueessakin pyörähtänyt, minä! En ole kuitenkaan mikään tunnettu, mutta aika moni voisi muistaa, jos on seurannut joskus tiiviisti kiekkoa. Minä se olen! Hahaa! Haluan kuitenkin identiteettini olevan yhtä salainen kun Johnnyn tippurin, joten en kerro, että se olen minä, vaan pysyn täällä minänä. Varokaa kuitenkin, sillon kun vähiten odotat, voit olla sämpylän seurassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
K

Kiekkokatsoja

@sämpylä89 No joo mutta tuo oli sellanen lälläti lälläti lää avaus, mitä laitoit. Ihmettelin että mitä siitä on sulle hyötyä, vai ootkos kaljoissa? Hymiö.
Ei tuo mun juttu liittynyt mitenkään sun juttuun, heitin vaan toisenlaisen, ettepäs tiiä jutun.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä hyötyä mistään kirjoituksesta on kellekkään?

Tämä särähti silmiini. Voihan kirjoittamisesta olla parhaimmillaan erittäinkin paljon hyötyä. Etenkin kirjoittajalle itselleen. Omituimista mitätöimistä kyllä tällä kertaa...

P.S. Käyn matkalla ostamassa uudet sukat kun reikä varpaassa ketuttaa ja ilman sukkia ei oikein osaa olla.

Tästä tulee käsitys että sinulla ei ole kuin yhdet ainoat sukat? Mutta eihän näin voi olla vai voiko? Pitäähän sukkia nyt välillä vaihtaakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös