On! Minullakin on neljä mahtavaa karvapalloa seuranani. Enkä puhu kiveksistäni, vaan kissoistani.Kissat ovat mahtavia otuksia. Eipä tässä muuta.
Hiiliteräs? Teräs on muutenkin rautaa johon on sotkettu sekaan hiiltä. Kuulostaa tarpeettomalta lisänimeltä.de Buyer hiiliteräspannu? On muuten saatanan hyvä pannu kaikkien pinnoitettujen Fiskarsien ja Tefalien jälkeen.
On! Minullakin on neljä mahtavaa karvapalloa seuranani. Enkä puhu kiveksistäni, vaan kissoistani.
Ei nyt varsinaisesti kirjoituksistasi näy. Tuli vaan mieleen, että jos sanan säilää viljellyt kaukalossakin, niin osumaakin ois saattanut tulla. Ja siihenkin voi ura päättyä. Harmillisen paljon ollut sulla loukkia. Ihan liikaa yhdelle miehelle. Onneks ei kuiteskaan päähän.Näkyykö se kirjoituksissani?
Ei loppunut. Loppui selän, polvien, olkapäiden ja nilkan leikkauksiin.
Kuulostaa epäilyttävältä. Älä vastaa mihinkään kyllä. Äläkä ainakaan lupaudu lähettämään rahojasi serkullesi Nigeriaan.Olin puhelussa ulkomaalaisen jätkän kanssa
Kannattaa. Minulle soitti eilen sheikki Mossai Alabimi Nigeriasta ja sanoi, että olen perinyt valtavan kultavaraston. Sheikki tarvitsisi nyt muutaman kymppitonnin rahteihin, koska kyllähän kultavarasto painaa aika paljon ja sen tuominen Nigeriasta Suomeen maksaa. Lähetin rahat ja nyt odottelen rikkauksien saapuvan laivan kontissa.Äläkä ainakaan lupaudu lähettämään rahojasi serkullesi Nigeriaan.
Valitettavasti joudun kertomaan, että sinua on huijattu. Naapurin mummolle soitti sama äijä. Hyväuskoinen mummeli lähetti 30 tuhatta, kissansa ja kolme vuotta vanhat puolukat pakastimesta. Ikinä ei saanut kultaansa.Kannattaa. Minulle soitti eilen sheikki Mossai Alabimi Nigeriasta ja sanoi, että olen perinyt valtavan kultavaraston. Sheikki tarvitsisi nyt muutaman kymppitonnin rahteihin, koska kyllähän kultavarasto painaa aika paljon ja sen tuominen Nigeriasta Suomeen maksaa. Lähetin rahat ja nyt odottelen rikkauksien saapuvan laivan kontissa.
Harvoin noin mukavien ihmisten kanssa pääsee asioimaan.
Kyllä nyt teitä hyväuskoisia huijataan.Älä suotta murehdi. Kyseinen heppu on täysin hyväntahtoinen aasialainen pelikaveri, ei nigerialainen kuningas tai salaperäinen pikkuserkku.
Kai sinulle kerrottiin myös laivan tuntomerkit, maahantuloaika ja rantautumispaikka? En toki epäile, etteikö tämä miellyttävä herrasmies olisi kertonut näitä tuikitärkeitä yksityiskohtia teikäläiselle, haluaahan hän varmasti, että hänen kultavarantonsa päätyvät juuri sämpylän taskuihin, ei kenenkään muun.
En tiiä puhutko musta ja @Punamusta :sta, mutta mää oon ainakin viimeks itsunut pulpetissa joskus tammikuussa.Ootteks te kans reippaita koululaisia ja joka päivä pulpetin takana. Niin mäkin. Pitää oppia uusia taitoja. Eikö nörteilläkin niissä ninjamaster videopeleissä ole jotkut skilssit.
Wikipedia pelasti kyllä monet tunnit.Minä istuin viimeksi tänään, olenhan tunnollinen kakkosvuottaan lopetteleva lukiolainen. Mitään hyödyllistä en tänään toki saanut aikaiseksi, mutta opin tänäänkin uutta, kiitos suomen kielestä kertovan Wikipedia-artikkelin.
Taitaa sitten mennä siihen pisteeseen, että muuten ollaan ilman housuja, mutta polvien kohdalla on farkkukangasta.Niin paljon kuin kummaksunkin sitä että ihmiset haluavat kulkea rikkinäisissä farkuissa, niin nyt noiden polvissa ja reisissä olevien repeytymien koko näyttää entisestään kasvaneen. Toivottavasti kesämuoti etenee jossain vaiheessa pisteeseen että ihmiset eivät käytä housuja ollenkaan.
Taitaa sitten mennä siihen pisteeseen, että muuten ollaan ilman housuja, mutta polvien kohdalla on farkkukangasta.
Kyllä on. Minäkin sain tänä iltana ihan tehdä töitä että sain likan sisälle ulkotarhasta jossa hän kuunteli ja katseli tinttejä lähipuissa. Ennen on riittänyt kun juniori kananappuloita (hän on hulluna on niihin) on kupissa ropistellut niin on likka tullut sisälle. Tänään se ei riittänyt vaan piti mennä sisälle ulkoilutarhaan hakemaan kissa. Emme halua että likka viettää vielä öitä ulkotarhassa, myöhemmin kesällä sitten. Ales hän jäi viettämään iltaa kun lähdettiin miehen kanssa nukkumaan.Kissat ovat mahtavia otuksia. Eipä tässä muuta.
Ajattelin kääntää parit Suomen MM-kiekkoilijain sukunimet englanniksi.
Jokiharju = Riverridge
Ohtamaa = Foreheadland
Ilomäki = Joyhill
Savinainen = Claywoman
Ojamäki = Ditchhill
Kiviranta = Rockaway Beach
Sallinen = I Might Allow
Luostarinen = McMonastery
Lammikko = A Small Pond
Kakko = Shid
Luojan kiitos on perjantai.
Tuokin on kyllä totta. Onneksi sitä ennen on viikonloppu.En pidä tätä kovinkaan merkityksellisenä, koska aivan kohta on maanantai.