Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tein äsken keittiössä vahingossa saippuakuplia astianpesuainepullolla. Melkoinen megaparty tähän tiistai-iltaan.
Älä leiki tulella! Homma lähtee helposti lapasesta. Kohta jo paukuttelet kuplamuovia eikä aikaakaan kun anarkia on ottanut vallan eikä paluuta ole!Tein äsken keittiössä vahingossa saippuakuplia astianpesuainepullolla. Melkoinen megaparty tähän tiistai-iltaan.
Oikein hyviä vaihtoehtoja nuokin. Kananmuna on hyvää ruisleivällä. Mielestäni meetvurstin aromit tulee paremmin esille vaaleamman leivän kanssa.Samoin kananmunaa ja meetvurstia laitan mielelläni leivän päälle.
Minä kyllä lämpenen ihan "kaupan tekeleille". Ne on mukavan ohuita, sopivasti suolattuja, niitä on kiva laskostaa leivän päälle. Tällä kertaa kyseessä oli itse suolattu lohifile joka oli kevyesti maustettu inkiväärillä (yksi lempimausteistani).Graavilohelle iso plussa. Varsinkin jos on sen itse graavannut, koska silloin se on parempaa kuin kaupan tekeleet.
Makuasioita nämä on. Itse olen enemmän graavin ystävä kun kylmäsavun. Kylmäsavukin on hyvää... mutta jos pitää valita niin olen graavin kannalla.Kylmäsavulohi on parempaa kuin graavilohi.
YouTubesta löytyvän Mannerheim: Mega Partyn arvoinen?Tein äsken keittiössä vahingossa saippuakuplia astianpesuainepullolla. Melkoinen megaparty tähän tiistai-iltaan.
Veikkaan että alle 20min menee kun ensimmäinen runkkari tulee utelemaan että missä ja miten. Tämä siis ei ollut kysymys vaan toteamus.ja harrastettiin seksiä.
Eipä täällä muita ole näkynyt kuin sinä...Veikkaan että alle 20min menee kun ensimmäinen runkkari tulee utelemaan että missä ja miten.
ja harrastettiin seksiä.
Muistin tämän vanhan kysymyksen ja vastaus on kyllä.Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
En kyllä enää muista, on niin pitkä aika kulunut. Kotona se kuitenkin oli... muistaakseni.Missä ja miten?
Ei kirjoituksiin kuulu lukea. Jos et osaa asioita kaksi viikkoa ennen kirjoituksia, niin ei kannata edes yrittää.Jatketaan vielä viestiputkea kolmannella peräkkäisellä. Pääsen pian koulusta. Nyt olisi korkea aika jaksaa pitkästä aikaa lukeakin, ettei koeviikko mene aidosti päin mäntyä. Ja mitä tulee kirjoituksiin... tällä asenteella saan niistä henkisellä puolella ja onnistumisten kannalta sen sortin turpasaunan, että en hetkessä moisesta toipuisi. Joten loppukesällä on vain viitsittävä lukea. En halua ryssiä kirjoituksia. Muuten vituttaisi niin huolella, että oksat pois.
Onneksi on vielä aikaa ja mahdollisuuksia.
Älkööt kukaan hyväuskoinen langetko tähän ansaan! Ei ole olemassa ilmaisia lounaita. Varsinkaan sämpylävälipaloja. Tämä kirjoittaja on namusetä. Predaattori. Moni jopa täällä Jatkoajassa on menettänyt viattomuutensa hyväuskoisuuttaan luottaessaan tähän opportunistiin. Itse menetin vaimoni, koirani ja persneitsyyteni ikihyviksi. Kavahtakaa ja kuulkaa varoitukseni!@vilperi toivo mulle viikonloppuna lottovoittoa. Sen jälkeen säkin oot massimiehiä.
Kommarien vappukulkue vielä voimissaan mutta eksyksissä, Stolisnajahuuruissaan niillä nurkilla...?Mitä helvettiä tuolla ilmassa nyt tällä hetkellä leijailee? En oo koskaan ollut mitenkään ihmeellisen allerginen millekkään kevään pölyille mutta nyt vuotaa silmät jostain syystä ihan älyttömästi. Siis oikeasti kyyneleet valuu ihan norona jos viipyy ulkona vähänkin pidempään.
On se jännää kun puolenpäivän aikoihin maha kurnii, siis hirveä mörinä ja jengi kuulee jossain kokouksissa, mutta menee tunnissa ohi ja sit pärjää iltaan asti. Kaljaa nyt tietty.
Ilon kyyneliä ja ne leijailee hämeenlinnasta.Mitä helvettiä tuolla ilmassa nyt tällä hetkellä leijailee? En oo koskaan ollut mitenkään ihmeellisen allerginen millekkään kevään pölyille mutta nyt vuotaa silmät jostain syystä ihan älyttömästi. Siis oikeasti kyyneleet valuu ihan norona jos viipyy ulkona vähänkin pidempään.
Ilon kyyneliä ja ne leijailee hämeenlinnasta.
Ei kirjoituksiin kuulu lukea. Jos et osaa asioita kaksi viikkoa ennen kirjoituksia, niin ei kannata edes yrittää.
Ei kirjoituksiin kuulu lukea. Jos et osaa asioita kaksi viikkoa ennen kirjoituksia, niin ei kannata edes yrittää.