Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 687
  • 67 279

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatketaan vielä viestiputkea kolmannella peräkkäisellä. Pääsen pian koulusta. Nyt olisi korkea aika jaksaa pitkästä aikaa lukeakin, ettei koeviikko mene aidosti päin mäntyä. Ja mitä tulee kirjoituksiin... tällä asenteella saan niistä henkisellä puolella ja onnistumisten kannalta sen sortin turpasaunan, että en hetkessä moisesta toipuisi. Joten loppukesällä on vain viitsittävä lukea. En halua ryssiä kirjoituksia. Muuten vituttaisi niin huolella, että oksat pois.

Onneksi on vielä aikaa ja mahdollisuuksia.
Noihin kirjoituksiin lukemisesta vähän. Yleensähän lukemisen aloittaminen on kaikista vaikeimpaa. Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ja lukea aluksi vain pieniä määriä. Siitä sitten suurentamaan lukumääriä ja lukuaikaa.

Varmasti melkein kaikilla tulee tunne, että "ei osaa mitään" tai "kamala kiire". Kuitenkin suurin osa pääsee kirjoitukset läpi varsin mallikkaasti. Ja niin pääset sinäkin.

No joo nämä vinkit on varmaan kuultu kymmeniä kertoja lukion aikana, mutta kyllä ne opettajat tietää mistä puhuu.

Omat kirjoitukset meni oikeastaan odotusten mukaisesti. Olen aina ollut melko keskiverto oppilas ja keskiverto tuloksia tuli myös kirjoituksista.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Söin juuri. Taas. Miksi mulla on aina nälkä, ja sammumaton jano?
Mitä sinä viimeksi söit? Myös @Hera80 voisi vastata

Kiitos kysymästä. Ihan viimeksi söin huoneenlämpöisen banaanin, mutta päivälliseksi söin kanakiusausta. Vaikka ei se oikeasti mikään kanakiusaus ole, kutsumanimi. Paistan broilerisuikaleita (700g) ja laitan ne vuokaan yhdessä valkosipulikermaperunoiden ja wok-vihannesten kanssa. Ruokakermaa päälle ja uuniin (225 astetta, 40min). On hyvää.

Se että sulla on koko ajan nälkä ja jano kertoo siitä, että olet viriili mies.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto mullekin on pari kertaa ehdotettu mittaamista, mutta en ole suostunut. Välillä työjutuissa jopa tai ei kait niitä muuten. Tietty päihdejutuissa, millä tuloksella ei ole merkitystä. Intissä kyllä suostuin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se tornihuhu totta että intissä oli myös joku lopputarkastus. Äsken googlettelin. Ei mulla vaan. Tietty tokan kerran menin vapaaehtoisena kuten naiset.
 
K

Kiekkokatsoja

Se että sulla on koko ajan nälkä ja jano kertoo siitä, että olet viriili mies.
Tää oli niin hyvä kommentti, että se mun pitäisi hyödyntää. Vaikkapa laittaa allekirjoitukseksi. Tai laittaa se lappuna rintaan, jos menisin baariin. Tai sitten vaan olla tyytyväinen tuohon lauseeseen. Valikoin viimeisen vaihtoehdon.
Nii sulla oli kyllä hyvät sapuskat. Ittekin tein ennen usein eri ruokia, nykysin aika usein samoja. Einekset ei oikein oo mun juttu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja paskat minä mitään samettiruusuja tänään kouluttanut. Ei vaan viitsinyt ja oli niin vitun kylmä tuulikin että moppe vaan söi eväät. Ei voi mitään, joku toinen päivä sitten.

Mitä sinä viimeksi söit?
Iltapalaksi söin pari graavilohileipää (ja nyt janottaa) ja greipin. Päivälliseksi oli voissa paistettuja itse pyydystettyjä ahvenia perunamuusin kanssa. Joo, hyviä oli... niin perunat kuin kalatkin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jiihaa, maakunnat tai siis kaheksantoista aluetta nousevat pian pinnalle.
Minä eteläpohojalaasena intaannuun etsimään jo maakunnan lippua salkooni nostettavaksi. No perskeles, löytyi kuva jostain wikipediasta, siinon kolome kärppää juoksemas vasemmalle. Ja sitten kummiskin maakunnan tunnuselukaksi on valittu ORAVA. Tunnen itseni petetyksi, tuo lintulautani siemenet syövä ja sitten kesällä lintuni poikaset syövä ahne paskiainen on maakuntani elukka. Olisi mielestäni reirua notta tuo mulkkuorkku olisi sitten kans maakunnan lipussa eikä mikään jääkiekkoileva hyökkäysketju.
Maakunnan lippua en löytänyt pikaisesti ostettavaksi, outoa. Onneksi kohta joku kinkkifirma tarjoaa ja myös myy minulle niitä edullisesti neljäsataa kappaletta. Ja ostan toki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä eteläpohojalaasena intaannuun etsimään jo maakunnan lippua salkooni nostettavaksi. No perskeles, löytyi kuva jostain wikipediasta, siinon kolome kärppää juoksemas vasemmalle.
Meilläpä onkin vaakunassa paljaat tissit. Ja on ne tietty siinä lipussakin. Joo, hienoa olla päijät-hämäläinen kun vaakunassakin on joku saakelin taruolento rinnat paljaana... joku Wellamo vai mikä lienee merenneitonen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meilläpä onkin vaakunassa paljaat tissit. Ja on ne tietty siinä lipussakin. Joo, hienoa olla päijät-hämäläinen kun vaakunassakin on joku saakelin taruolento rinnat paljaana... joku Wellamo vai mikä lienee merenneitonen.
Joskus houkuttaa ajatella Suomi-neitoa konkreettisena olentona. Silloin tissit sijaitsisivat Rovaniemen paikkeilla. Oulun korkeudella, jos neiti on hitusen rupsahtanut. Samoin, jos Turku kerran on Suomen persereikä. Silloinhan Helsinki on vittu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ittekin tein ennen usein eri ruokia, nykysin aika usein samoja.

Näin se menee täälläkin ja uskon, että aika monella muullakin. Sikäli ajankohtainen aihe taas itselle, että tosiaan sunnuntaina lähden viikoksi etelään ja aina noilta matkoilta kun palaan, niin lupaan, että nyt alan kokkailemaan hyviä ja erilaisia ruokia. Kun on viikon syönyt hyvin ja toisenlaista ruokaa kuin yleensä, niin sitä saa aina kimmokkeen kokata jotain uutta. Kuitenkin sitä aina kotona palaa niihin ruokiin, jotka on helppo tehdä ja maistuvat riittävän hyvälle omaan makuun. Pitkään aikaan en ole muuten tehnyt kaalilaatikkoa, sen voisin tehdäkin huomenna. Se on yksi mun bravuuri (humble brag). Salaisuus piilee runsaassa siirapin käytössä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joskus houkuttaa ajatella Suomi-neitoa konkreettisena olentona. Silloin tissit sijaitsisivat Rovaniemen paikkeilla. Oulun korkeudella, jos neiti on hitusen rupsahtanut. Samoin, jos Turku kerran on Suomen persereikä. Silloinhan Helsinki on vittu.

Itse olen ajatellut asian niin, että Suomi-neito pyllistää Venäjälle päin. Makuasioitahan nämä ovat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse olen ajatellut asian niin, että Suomi-neito pyllistää Venäjälle päin. Makuasioitahan nämä ovat.
Se saattaa muuten tehdäkin juuri noin. Paitsi jos Paavo Väyryseltä kysytään, silloin kyse ei ole pyllistelystä vaan luottamuksellisesta naapurisuhteiden ylläpitämisestä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään on kyllä hieno keli. Tässä on jo muutaman viikon aina hienon kelin sattuessa alkanut kaipaamaan mopoaikoihin. Oli mukavaa lähteä kavereiden kanssa ajelemaan ilman päämäärää hienolla säällä.

Toisaalta, kun miettii mopoilun huonoja puolia niin aina oli kylmä tai satoi, vaikka piti olla hyvä sää. Aina oli joku rikki. Aina oli bensa loppu. Aina haisi sille vitun 2-tahdille. Aina sai myös kuumotella poliiseja.

Kun nyt miettii, niin onhan tämä autoileminen paljon mukavampaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä yli vai alle kymmenen ämpäriä, mitkä ootte saaneet eri jutuista? Hitto noista puolueistakin sais jo värisuoran, mutta kaikissa ei ole nimmaria, vielä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Odotin innolla uusia Philip Kerr:in kirjoja ties kuinka monta vuotta ja vasta nyt huomaan, että hän kuoli viime vuonna virtsarakon syöpään...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatana että vituttaa nuo turvapaikanhakijat. Uutissivustojen selaaminen onnistuu ihan hyvin ohittamalla ne otsikot mutta aina kun sattuu silmään tekijän kuvalla varustettu otsikko raiskauksiin liittyen alkaa sen apinan naama vituttaa heti. Aina joku partalapsi josta näkee jo kauas ettei homma tuu ikinä toimimaan tässä kulttuurissa.

Anteeksi kiihtymiseni. Kohta täällä kotimaassa on sama meno kuin länsinaapurissa, siellä on jo liian myöhäistä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Käytteks te kans usein kuulemassa kommareiden luentoja ja puheita? No mä nyt en kovinkaan usein, mut tällä viikolla pari tuntia.
En ole koskaan käynyt.

Sitten muihin asioihin, olitko mahdollisesti valkoisen jopon kanssa tänään malmintorilla? Nyt on vahva tunne, että se olit kuin olitkin juurikin sinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siel on muuten yks kaveri työnsä puolesta juottamassa kansaa! Hauskaksi tän jätkän tekee hänen sukunimensä, se kun sattuu olemaan eräs limonadimerkki. Muutenkin helvetin hyvä jätkä, enkä sano tätä siksi, että tunnen hänet, vaan on ihan oikeasti. Jos olisin nainen, niin haarat olisivat hälle aina auki.
Sami Yaffa? Hieno mies kyllä. Mitä ny vähän hippi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös