Sain tänään verenpainelääkkeet, joten palkitsin itseni äsken hampurilaisaterialla, koska enää ei tartte paineista huolehtii.Söin juuri. Taas. Mitä sinä viimeksi söit?
Nam.Sain tänään verenpainelääkkeet, joten palkitsin itseni äsken hampurilaisaterialla, koska enää ei tartte paineista huolehtii.
Elän kyllä pääsääntöisesti terveellistä elämää. Suvusta tullutta verenpainetautia ei pysäytä mikään.Sun pitää myös muuttaa elämäntapoja. Ei se lääke oo kaiken auttava, vaikka auttaakin.
Noihin kirjoituksiin lukemisesta vähän. Yleensähän lukemisen aloittaminen on kaikista vaikeimpaa. Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ja lukea aluksi vain pieniä määriä. Siitä sitten suurentamaan lukumääriä ja lukuaikaa.Jatketaan vielä viestiputkea kolmannella peräkkäisellä. Pääsen pian koulusta. Nyt olisi korkea aika jaksaa pitkästä aikaa lukeakin, ettei koeviikko mene aidosti päin mäntyä. Ja mitä tulee kirjoituksiin... tällä asenteella saan niistä henkisellä puolella ja onnistumisten kannalta sen sortin turpasaunan, että en hetkessä moisesta toipuisi. Joten loppukesällä on vain viitsittävä lukea. En halua ryssiä kirjoituksia. Muuten vituttaisi niin huolella, että oksat pois.
Onneksi on vielä aikaa ja mahdollisuuksia.
Mulla kävi tuuri. Just ku olin ollut ryyppäämättä kuukausia, tuli kutsu verikokeisiin. Tulokset oli hyviä, eli voin elää jonkinaikaa epäterveellisesti..Elän kyllä pääsääntöisesti terveellistä elämää.
Söin juuri. Taas. Miksi mulla on aina nälkä, ja sammumaton jano?
Mitä sinä viimeksi söit? Myös @Hera80 voisi vastata
Tää oli niin hyvä kommentti, että se mun pitäisi hyödyntää. Vaikkapa laittaa allekirjoitukseksi. Tai laittaa se lappuna rintaan, jos menisin baariin. Tai sitten vaan olla tyytyväinen tuohon lauseeseen. Valikoin viimeisen vaihtoehdon.Se että sulla on koko ajan nälkä ja jano kertoo siitä, että olet viriili mies.
Iltapalaksi söin pari graavilohileipää (ja nyt janottaa) ja greipin. Päivälliseksi oli voissa paistettuja itse pyydystettyjä ahvenia perunamuusin kanssa. Joo, hyviä oli... niin perunat kuin kalatkin.Mitä sinä viimeksi söit?
Meilläpä onkin vaakunassa paljaat tissit. Ja on ne tietty siinä lipussakin. Joo, hienoa olla päijät-hämäläinen kun vaakunassakin on joku saakelin taruolento rinnat paljaana... joku Wellamo vai mikä lienee merenneitonen.Minä eteläpohojalaasena intaannuun etsimään jo maakunnan lippua salkooni nostettavaksi. No perskeles, löytyi kuva jostain wikipediasta, siinon kolome kärppää juoksemas vasemmalle.
Joskus houkuttaa ajatella Suomi-neitoa konkreettisena olentona. Silloin tissit sijaitsisivat Rovaniemen paikkeilla. Oulun korkeudella, jos neiti on hitusen rupsahtanut. Samoin, jos Turku kerran on Suomen persereikä. Silloinhan Helsinki on vittu.Meilläpä onkin vaakunassa paljaat tissit. Ja on ne tietty siinä lipussakin. Joo, hienoa olla päijät-hämäläinen kun vaakunassakin on joku saakelin taruolento rinnat paljaana... joku Wellamo vai mikä lienee merenneitonen.
Ittekin tein ennen usein eri ruokia, nykysin aika usein samoja.
Joskus houkuttaa ajatella Suomi-neitoa konkreettisena olentona. Silloin tissit sijaitsisivat Rovaniemen paikkeilla. Oulun korkeudella, jos neiti on hitusen rupsahtanut. Samoin, jos Turku kerran on Suomen persereikä. Silloinhan Helsinki on vittu.
Se saattaa muuten tehdäkin juuri noin. Paitsi jos Paavo Väyryseltä kysytään, silloin kyse ei ole pyllistelystä vaan luottamuksellisesta naapurisuhteiden ylläpitämisestä.Itse olen ajatellut asian niin, että Suomi-neito pyllistää Venäjälle päin. Makuasioitahan nämä ovat.
Vanhan ylioppilastalon edessä olevassa jonossa oli tiukempaa ja kuivempaa jengiä kuin mitä ilmaisen makkaran jaossa.Ei tää Chardonnöö olekaan niin hyvää kuin muistin.