Jari Sailio 3===DPleijarihymiöitä:
Ika Lehkonen (8D
Ben Blood :D
Robert Leino närkästyneenä >:o
Ville Leskinen S:-{)
Eihän sitä oikeasti osaa kaivata sellaista mitä ei koskaan ole ollut, mutta silti olen joskus hieman kateellinen joillekin hyville ystäville, joilla on aivan mahtavat isovanhemmat ja iso suku.
Et kai sinä yksilönä kurjelle uhka ole. Ihmislaji on asia erikseen.Olen lähinnä uhka sille, ihminen, en toveri.
Mulla on pyssy ja osaan räiskiä.. No joo, kyllä se kurki karkuun pyrkii jos sitä yrittää lähestyä eli kokee ihmisen uhkana (vaikkei sillä pyssyä olisikaan). Olen minä joskus päässyt kurkia seuraamaan kun olen metsän suojissa hiipinyt pellon laitaan. Mutta jos siinä risua risauttaa tai heiluu niin että ne pensaasta erottavat niin nopeasti kyllä siivilleen nousevat ja häipyvät.Et kai sinä yksilönä kurjelle uhka ole. Ihmislaji on asia erikseen.
Olet todellakin innostunut Pallokerhon pudotuspeleistä ja kannatusväreistä, fiilis lienee siellä päässä korkealla. HPK saisi voittaa tämän sarjan, niin saataisiin paitsi uudempaa väriä finaaleihin, myös sinulle mahdollisuus mennä hallille katsomaan taistelua Suomen mestaruudesta. Sinulle sen ihan ehdottomasti tämän innostuksen myötä soisi. Taistele tänään, Pallokerho!
HPK saisi voittaa tämän sarjan, niin saataisiin paitsi uudempaa väriä finaaleihin,
Pori hiljaa, saatana! Eikä muutenkaan huurella viaraisiin pöytiin! Ranta/ -beachelämä ketjuun mars!Taistele tänään, Pallokerho!
On on. Ja perustajajäsen oli myös kova patu ojentamaan huonostikäyttäytyviä ynnä muita retaleita ja köyhiä. Scholl se kertoi kuinka ollaan oikein.Kato tiäksää ku mul ei ollu edes tietoo, et tääl olis tommone beachketjuki. Onks tosiaa noi? Vois käydä vilkasees, mikä meininki, jos kerta moine o olemas.
Muistan erityisesti, kun scholl kertoi, että autossaan on vieläkin kasettisoitin, jotta hän pystyy kuuntelemaan Modern Talkingia c-kasetilta. Sitä ei kuulemma soiteta discoissa enää.On on. Ja perustajajäsen oli myös kova patu ojentamaan huonostikäyttäytyviä ynnä muita retaleita ja köyhiä. Scholl se kertoi kuinka ollaan oikein.
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miks Scholl sai niin paljon huomiota miehiltä. Siis jos diggaili Modern Talkingia ja hengaili peilipallodiskoissa. Oli/on muuten selkeempi kaappitapaus kun Stewie Griffin.Muistan erityisesti, kun scholl kertoi, että autossaan on vieläkin kasettisoitin, jotta hän pystyy kuuntelemaan Modern Talkingia c-kasetilta. Sitä ei kuulemma soiteta discoissa enää.
Mitäs jos kaikista nynnyin onkin se, joka ei kestä elämää selvinpäin?Joo julkisilla lähdin seikkailee ja dokailee. Nynnyt nyt näissä nynnyilee, mutta antaa niiden olla.