Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sen silmät oli kun punapersepaviaanin persereikä ja sen hönkäsyt oli niin saatana pahan ja viinan hajusia, että sarveiskalvot paloi silmistä. Eipähän siinä jos en ois varattu ja sillä ois ollu edes kaks hammasta suussa. Ronkelit runkkaa. Olikohan tää joku @SOF1969 :in järjestämä vieraanvarainen kepponen.

Sorry, ymmärrän että teidän matseissa ei enää käy vieraskannattajia, mutta meidän on pakko päästää oululaisetkin sisään.

Olin itsekin paikalla, olisit laittanut yksäriä niin olisin tullut pelastamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Päivän välieräpeliä tässä jo kovasti odottelen. Niitä tilaamiani musta-oranssisia housuja en nyt saanut tällä viikolla vielä itselleni, mutta hätä ei ollut tämän näköinen. Minulla kun oli valmiina yhdet jo vanhemmat mustat farkut niin ostin sitten Tokmannilta tekstiilivärit ja yksi tämän kuntoutuskeskuksen asukas teki kumpaankin punttiin oranssiset viirut.

Nyt tänään mennään peliin hiukan karnevaalimeiningillä. Speciaalimpi peli kun HPK pelaa välierissä 9 yhdeksän vuoden tauon jälkeen. Minusta itsestäni nyt ei olisi varmaan ollut tekemään noin hienoja viiruja housuihin mutta onnekseni tämä toinen asukas sitten auttoi minua. Tämä toinen asukas harrastaa kuitenkin maalausta ja mitä olen ymmärtänyt niin on hyvä siinä lajissa.

Vielä jos saisin kasvoihini pari oranssista ja mustaa viirua myös värjättyä niin johan alkaisi olemaan fanivarustus kunnossa. Enpä ole koskaan ennen mennyt peliin näin vahvasti naamioituneena oman seurani väreihin mutta kerta se on ensimmäinenkin. Minullahan oli jo ennestään se lierihattu, pelipaita ja kaulahuivi.

En tiedä kuinka paljon Suomessa ja Hämeessä harrastetaan tällaista maalauskulttuuria vai ovatko kuinka kainostelijoita mutta kun koittaa tehdä tyyliä eikä sellaista mitä saa silmät päästään hävetä niin eiköhän tästä hyvä lopputulos tule.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menin Telian faq osioon etsimään tietoa, että voinko kattoo samoilla tunnuksilla kahta peliä samaan aikaan. No voi, mutta silmiini osui luottotiedottoman mahdollinen tilaus. Telian omatekemän faq osion kysymykseen vastaus on kyllä niin Teliaa.

Minulla on luottotiedoissa merkintä ja järjestelmänne ei anna minun tilata tv-palveluita verkkokaupastanne. Miten saan Liigan näkyviin?
-Liigan-tilausten yhteydessä tarkistamme tilaajan luottotiedot.

Vastasiko Telia tuohon omaan kysymykseensä mitenkään?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moneltahan mä tänään heräsin. Uskaltaako tätä pizzaa syödä. No naamaan mä koko ajan tungen. Hitto olin simahtanut kun pääsin himaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
75€ palkankorotus oli tullut. Porkkanoita ne on pienetkin porkkanat.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin kun joku myssypäähipsteri kruisaili Kallion kaduilla ikälopulla rättisitikalla. Helvetinmoinen katku. Oli varmaan tulossa siitä "pysäytä spåraliikenne"-mielenosoituksesta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eilen Nordiksen kaljajonossa joku hampaaton mätisakki puristi mun persettä KAHDESTI ympärikännissä, jonka jälkeen se vielä yritti saada pelin jälkeen musta seuraa. Sen silmät oli kun punapersepaviaanin persereikä ja sen hönkäsyt oli niin saatana pahan ja viinan hajusia, että sarveiskalvot paloi silmistä.
Sä et sitten pettteriä tunnistanut?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hämeenlinnassa oli tänään välieräpelissä hyvä metelikin, kannustus. Viihdyin hallilla ja kannustin HPK:ta tietenkin itsekin. Ei siinä mielessä valitettavaa todellakaan ja musta-oranssia väriäkin oli ihan kivasti hallissa. Mutta ainahan sitä oikeaa väriä hallilla voisi olla enemmänkin.

Minun vaatetukseni oli omasta mielestäni tänään myös onnistunut. En nyt haluaisi olla mikään itseni kehuja mutta kun omasta mielestäni nuo kasvovärit näytti tänään siistiltä kasvoillani niin ei minua haittaisi vaikka kasvomaalauksia olisi jäähallilla jatkossa enemmänkin. Niilläkin kuitenkin tunnistettaisiin sitä oikeaa väriä ja ovat ihan näyttäviä. Minäkin kun sain omille kasvoilleni ihan ok tulosta aikaan niin uskoisin että vielä osaavimmissa käsissä tulos olisi vielä parempaa. Ja ei tarvitse olla mikään ekspertti että on minua taitavampi maalaamaan.

Ja kun kasvovärejä saa kuitenkin aika edullisesti, minäkin maksoin vain 3 euroa omista väreistäni. Mielellään innostaisinkin muitakin kannattajia tekemään lisää vain kasvomaalauksia.

Ja kasvovärit lähtevät helposti naamalta. Ainakin tämä väri lähti mitä minä ostin. Miksi siis ei?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viking Linen tv-mainoksen slogan on "Jätä elämä kesken - Täällä kaikki on valmiina". Melkein samaa tasoa kuin (kuulemma) joskus ollut "Päätä päiväsi Pirkka-kahvilla!"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mulla kävi mielessä. Meinasinkin kysyä, että "oletko se sinä Pettter". Sitten huomasin, että kyseinen henkilö taisi olla nainen. Varma en ole, luulin niin. Naama oli sen verran alien mainen.
Ennen matsia ja erätauoilla vedin Brewer's Streetillä kaljaa. Tuntomerkit kyllä täsmää, mutta en muista kourineeni miehen persettä. Matsin jälkeen sitten Karhu Ministeriin.

2011 mestaruuden jälkeen kouraisin oikein kunnolla yhden tytön persettä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
HIFK:n mestaruuskaudella 2011 näin kaikki 60 runkosarjaottelua joko paikan päällä tai telkkarista. Samoin kaikki pudotuspelit. Ratkaisevan finaalin toisella erätauolla hyppäsin taksiin ja suoraan siihen manskun kuppilaan jonka nimeä en herranjumala enää muista (silloinen Oleniuksen perheen paikka) ja siitä sitten hallille mestaruusjuhliin.

Pari viikkoa myöhemmin 24basementissä katsomassa Leijonien MM-finaalia hyvässä seurassa ja siitä sitten 100 000 fanin kanssa kadulle juhlimaan MM-kultaa. Oltiin tosiaan siellä kellarissa ja sitten yksi kaveri tuli kadulta kysymään että oletteko käyneet ulkona? No ei oltu ja voi jumalauta mikä siellä oli meno.

Kevät 2011 on aika vaikea toistaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Alkaa hampaat olla siinä kunnossa, että on varmaan pakko varata aika hammaslääkäriin. Äsken irtos joku vanha paikka vasemmalta alhaalta ja oikeella puolella syöminen vihloo.

Pelottaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa hampaat olla siinä kunnossa, että on varmaan pakko varata aika hammaslääkäriin. Äsken irtos joku vanha paikka vasemmalta alhaalta ja oikeella puolella syöminen vihloo.

Pelottaa.
Onneks hammaslääkärit on nykyään kivuttomia paikkoja, kiitos hyvän puudutuksen.

Ennen vanhaa hammaslääkäriin meneminen oikeesti pelotti. Puudutuksista ei ollut tietoakaan kun lääkäri jytkytti hiltin katuporalla hampaita uuteen uskoon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieno homma, ja mukavaa että olet innostunut kannatusväreistä. Olet ihan oikeassa siinä, että niitä voisi aina olla enemmänkin katsomoissa. Vaikka allekirjoittanutkin rakastaa värien tunnustamista, en silti oikein innostu kasvomaaleista. Jos joku haluaa, niin ei ole tietysti multa pois. Mutta pitäydyn itse siinä peruskoostumuksessa eli pelipaidassa, huivissa, päähineessä ja isossa lipussa.

No juu, ehkä innostuin vähän liikaakin jo mikä on tyypillistä minulle. Innostua herkästi asioista.

Mutta kun minulla itselläni tuo kasvomaalaus näytti ihan komealta ja siinä on helpohko tapa tuoda lisää omien väriä hallille niin kai sen vuoksi innostuin ajattelemaan että voisi olla hienoa jos moni muukin alkaisi värjäämään kasvojaan peleihin.

Tämä oli kuitenkin ensimmäinen kerta kun minä värjäsin kasvojani peliin. Joskus junnuna värjännyt kyllä kasvojani sentään virpomishommissa. Ja minä olin vieläpä melko maltillinen, maalasin kasvoihini kummallekin puolelle sekä yhden mustan että yhden oranssin raidan ja kummallekin puolelle eripäin ne raidat. Toisella puolella oli musta raita ylempänä ja toisella puolella alempana.

Eihän niitä kasvomaaleja välttämättä silloin tarvita jos on ihan riittävästi muuten sitä fanikampetta mutta jos ei ole niin siinä voisi olla ainakin sellainen edullinen tapa tunnustaa seuransa värejä. Tosin näyttäisivätkö kasvomaalaukset sitten hienoilta ilman sitä muuta fanirompetta?

Ja siinä olisi ylipäänsä edullinen ja helppo sekä ihan näyttäväkin tapa tuoda niitä seuransa värejä sinne jäähallille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän tota yhtä Jopoa vielä tuunailisi. Meniskö toiset kädensijat tai tuollaiset alemmaksi ohjaustankoon tai ainakin ton sivupeilin saatan lisätä. Voi puristella vaikka finnin. Etukorin ja tarakankin siihen alle jo piruutani ruuvasin. Peräpäähän kanssa vaihdoin vähän palikoita ja heijastimia heitin tuplamäärän. Ja paksummat renkaat on. Sellainen torvi on tyylikäs. Valot ja kellon otin kyllä jo pois. En soittokelloa. Nopeusmittaria en saanut toimimaan. Tohon menevät sivulaukutkin löytyy himasta niin tarvittaessa mahtuu lisää kaljaa jos pitkälle retkelle lähtee. Viroa oon vähän funtsinut, vaikka kaikki sanoo että Jopolla hölmöä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän tota yhtä Jopoa vielä tuunailisi
Jugurttipurkista leikkaat suikaleita, joita sitten pyykkipojilla kiinni siten että kyseiset muovipäreet osuvat pinnoihin aiheuttaen siistin äänen ajaessa....
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävi tänään myös kaikki 4 isovanhempaa katsastamassa mun asunnon ja näkivät toisiaan pitkästä aikaa. Hyvin niillä luisti juttu.

Oli luultavasti vika kerta kun nelikko oli koossa, kun se keuhkosyöpä alkaa ottaa niskalenkkiä äitin äitistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Hollanti Ole onnellinen että sulla on ne neljä. Mulla on ollut parhaimmillaan kaksi. Enää ei yhtään. Vähän heikolta näyttää, kohta ei tod näk ole vanhempiakaan kuin yksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terve. Mulla oli 8 hälytystä, anteeksi että en reagoi niihin nyt yhteenkään. En jaksa. En ole kohdellut elämää nyt mitenkään silkkihansikain. Näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Poika täytti 8v. Näin sitä viimeks kun se oli vähän päälle kaksvuotias...
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen illalla söin vanhemman tytön murot mitä ei jaksanu ja siitä noin kolmen minuutin päästä alkoi tytöllä oksentelu.

Aamupalan jälkeen oli pakko mennä itekkin oksentamaan vaikka ei ole huono olo.

Saas nähä miten kehittyy tässä päivän aikana.
 

Nick Neim

Jäsen
@Hollanti Ole onnellinen että sulla on ne neljä. Mulla on ollut parhaimmillaan kaksi. Enää ei yhtään. Vähän heikolta näyttää, kohta ei tod näk ole vanhempiakaan kuin yksi.
Joo, nää on näitä. Itselläni on ollut ainoastaan yksi, ja viimeinen, eli äidinäitikin kuoli, kun olin vajaa 2-vuotias. Molemmat vanhemmista sentään oli elossa nuoruuden ajan, joskin faijankin kuolemasta tulee pian jo 6 vuotta täyteen. Mutsi ehti sairastaa suolistosyövän tässä välissä, mutta sentään selvisi siitä.

Eihän sitä oikeasti osaa kaivata sellaista mitä ei koskaan ole ollut, mutta silti olen joskus hieman kateellinen joillekin hyville ystäville, joilla on aivan mahtavat isovanhemmat ja iso suku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös