En tiä, mutta toi Tomi Kallio näyttää siltä kun se olis. Anssi Kela on toinen. Epäilen todella vahvasti sen hipin puheita absolutismista. Ellei se sitten tarkota että vetää vaan Absolutia.Onks teidänkin uusin frendi asunut 22 vuotta kadulla. Edellinen lähti kun kusi housuun.
Taitaapa tuo vielä huomiseen asti jonkun verran tiputella lunta taivaalta ja sen verran kylmää luvannut ettei ihan välittömästi pois sula edes kelin muututtua uudestaan. Itse lähden lauantaina reissuun niin toiveena olisi että viikkoa myöhemmin palaillessa maisemiin olisi taas keväisemmän näköistä.EI. ENÄÄ. LUNTA. JYVÄSKYLÄÄN!
JO RIITTÄÄ!
Ei hitto pitäiskö ruveta vloggaamaan.
Tubettamisesta voi kuulemma saada rahaa. Varmaan lähes yhtä paljon kuin viemällä tyhjät pullot kauppaan, jos on noin mielenkiintoinen aihekin kuin kännitoilailut.
Nyt on enää viis pullokuittia lompakossa, pari minuuttia sitten kun annoin yhden kassalle.Jotkut saa, useimmat ei. Pulloista saa kuitin ja sitten pitää muistaa olla hukkaamatta se. Eikä antaa sen haalistua taskuun. Parasta on heti hankkia täysiä.
Jos tubettajaksi rupeat niin varmasti kanavan tilaajia riittäisi täältä.Mut iltaisin yksin kotona mä oon joskus vsloggaaja.
Heh. On jo yks Viheraho niin ei toista.Jos tubettajaksi rupeat niin varmasti kanavan tilaajia riittäisi täältä.
Kyllä Tubettamalla varmasti tienaa hyvinkin. En nyt tosin puhu YouTubesta. Ei siä sallita semmosta matskua mistä mm. japanialaiset maksaa maltaita.Tubettamisesta voi kuulemma saada rahaa. Varmaan lähes yhtä paljon kuin viemällä tyhjät pullot kauppaan, jos on noin mielenkiintoinen aihekin kuin kännitoilailut.
Ihan rupesin miettimään että saisiko japanialaisilta rahoitusta jos miespuolisena alkaisi tehdä taide-elokuvapätkiä internettiin vai onko sukupuolellisesti syrjäytynyt tuo ala. Että miehen euro on 3 senttiä (kun on niin kylmä kelikin ja on se kuitenkii japanialaisen näkövinkkelistä paljon silti)?Kyllä Tubettamalla varmasti tienaa hyvinkin. En nyt tosin puhu YouTubesta. Ei siä sallita semmosta matskua mistä mm. japanialaiset maksaa maltaita.