Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 279
  • 67 882

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pleijariketju alkaa käydä melko kuumana ja siellä oli mainittu muunmuuassa Itä-Nastolan Naispastorit mille ei haluaisi hävitä tai jotain.

Voin vahvistaa, että tuollaista järjestöä ei ole koskaan ollut olemassa, mutta onko muita kuin minä ja @Iisoppi keillä on yhteyksiä Nastolaan.

Ihmetyttää (eikun naurattaa) vain mistähän joku jänkämies poronpurija kehittelee tuollaisen termin. Onkohan joku kenties joskus käynytkin kirkonkylällä tai muuta. Tai sitten Rakoriveä voisi kai kuvitella Itä-Nastolana, vaikka se olisi kuinka väärin. Jäähallikaan ei ole siellä suunnalla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei saatana. Oli alivuokralainen mennyt kauppareissun aikana yöpuulle. Juon yksin pullon jallua, kuuntelen coldplaytä ja itken runkatessa.

Toivottavasti tämä on vain jotain huonoa huumoria. Silloin, kun olin Airbnb-isäntänä ylimääräisestä huoneesta tienatakseni, niin siellä oli vaikka mitä kissaa. Ei nyt vähemmän yllättäen olisi tullut edes mieleen pilata pisneksiä joillain sekoiluilla.

Nämä on tietysti aina tapauskohtaisia. Kaveri omisti kokonaisen hostellin minkä yläkerrassa asui ja alakerrasta aina joskus joku asiakas halusi tulla isännän luokse. Se on aivan eri asia, jos asiakkaat tulee ja menee, mutta et rupea pilaamaan tuota, kun joku luulee nyt asuvansa siellä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pleijariketju alkaa käydä melko kuumana ja siellä oli mainittu muunmuuassa Itä-Nastolan Naispastorit mille ei haluaisi hävitä tai jotain.
Itä-Nastola on siis vissiin Uusikylä... No ei siellä ole mitään erityisiä naispastoreita vaan kaikki kuuluu vaan Nastolan seurakuntaan (joka on osa Lahden seurakuntayhtymää)... Eli Anna-Maria Rämö (rippipappini) ja Jaana Sahamies eli ei noista kovin kovaa joukkuetta saa...

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En enää ikinä ota banneja tänne. Olipa pitkät 2vko, iso osa elämästä yksinäisellä luuserilla kuitenkin pyörii jääkiekon ympärillä ja tämä foorumi on tärkeä osa sitä. Menee vain kasetti tohon juhis82 trollaamiseen, se on jo niin nähty, mutta senkuin porskuttaa. No se siitä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Menee vain kasetti tohon juhis82 trollaamiseen, se on jo niin nähty, mutta senkuin porskuttaa. No se siitä.

Juuri siksi et nyt lähde noihin. Huomasin juuri kuinka kaksi minua koulukiusannutta on näköjään penkillä samaan aikaan. Toinen pidempään ja toinen lyhyempään. Koitetaan olla välittämättä niistä sitten, kun ne joskus kenties palaa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Fiilistelin illalla ensin lasillisen Laphroagia, minkä jälkeen kävin savusaunassa ja sen jälkeen kevättalvisessa järvenrannassa tähtikirkkaassa yössä Otava suoraan yläpuolella. Huhhuh. Ja nyt savu tuoksuu, kun olen menossa nukkumaan. Se on lohdullisimpia tuoksuja, mitä tiedän. Niin kotoisa ja hyvä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fiilistelin illalla ensin lasillisen Laphroagia, minkä jälkeen kävin savusaunassa ja sen jälkeen kevättalvisessa järvenrannassa tähtikirkkaassa yössä Otava suoraan yläpuolella. Huhhuh. Ja nyt savu tuoksuu, kun olen menossa nukkumaan. Se on lohdullisimpia tuoksuja, mitä tiedän. Niin kotoisa ja hyvä.
Voi sitä fiiuistä kun aamulla heräät ja hiffaat että oot viskipäissäs polttanut saunan. Persekin on hellänä ja oot puettuna häämekkoon.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen Nordiksen kaljajonossa joku hampaaton mätisakki puristi mun persettä KAHDESTI ympärikännissä, jonka jälkeen se vielä yritti saada pelin jälkeen musta seuraa. Sen silmät oli kun punapersepaviaanin persereikä ja sen hönkäsyt oli niin saatana pahan ja viinan hajusia, että sarveiskalvot paloi silmistä. Eipähän siinä jos en ois varattu ja sillä ois ollu edes kaks hammasta suussa. Ronkelit runkkaa. Olikohan tää joku @SOF1969 :in järjestämä vieraanvarainen kepponen.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Sen silmät oli kun punapersepaviaanin persereikä ja sen hönkäsyt oli niin saatana pahan ja viinan hajusia, että sarveiskalvot paloi silmistä. Eipähän siinä jos en ois varattu ja sillä ois ollu edes kaks hammasta suussa. Ronkelit runkkaa. Olikohan tää joku @SOF1969 :in järjestämä vieraanvarainen kepponen.

Sorry, ymmärrän että teidän matseissa ei enää käy vieraskannattajia, mutta meidän on pakko päästää oululaisetkin sisään.

Olin itsekin paikalla, olisit laittanut yksäriä niin olisin tullut pelastamaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Päivän välieräpeliä tässä jo kovasti odottelen. Niitä tilaamiani musta-oranssisia housuja en nyt saanut tällä viikolla vielä itselleni, mutta hätä ei ollut tämän näköinen. Minulla kun oli valmiina yhdet jo vanhemmat mustat farkut niin ostin sitten Tokmannilta tekstiilivärit ja yksi tämän kuntoutuskeskuksen asukas teki kumpaankin punttiin oranssiset viirut.

Nyt tänään mennään peliin hiukan karnevaalimeiningillä. Speciaalimpi peli kun HPK pelaa välierissä 9 yhdeksän vuoden tauon jälkeen. Minusta itsestäni nyt ei olisi varmaan ollut tekemään noin hienoja viiruja housuihin mutta onnekseni tämä toinen asukas sitten auttoi minua. Tämä toinen asukas harrastaa kuitenkin maalausta ja mitä olen ymmärtänyt niin on hyvä siinä lajissa.

Vielä jos saisin kasvoihini pari oranssista ja mustaa viirua myös värjättyä niin johan alkaisi olemaan fanivarustus kunnossa. Enpä ole koskaan ennen mennyt peliin näin vahvasti naamioituneena oman seurani väreihin mutta kerta se on ensimmäinenkin. Minullahan oli jo ennestään se lierihattu, pelipaita ja kaulahuivi.

En tiedä kuinka paljon Suomessa ja Hämeessä harrastetaan tällaista maalauskulttuuria vai ovatko kuinka kainostelijoita mutta kun koittaa tehdä tyyliä eikä sellaista mitä saa silmät päästään hävetä niin eiköhän tästä hyvä lopputulos tule.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menin Telian faq osioon etsimään tietoa, että voinko kattoo samoilla tunnuksilla kahta peliä samaan aikaan. No voi, mutta silmiini osui luottotiedottoman mahdollinen tilaus. Telian omatekemän faq osion kysymykseen vastaus on kyllä niin Teliaa.

Minulla on luottotiedoissa merkintä ja järjestelmänne ei anna minun tilata tv-palveluita verkkokaupastanne. Miten saan Liigan näkyviin?
-Liigan-tilausten yhteydessä tarkistamme tilaajan luottotiedot.

Vastasiko Telia tuohon omaan kysymykseensä mitenkään?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moneltahan mä tänään heräsin. Uskaltaako tätä pizzaa syödä. No naamaan mä koko ajan tungen. Hitto olin simahtanut kun pääsin himaan.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
75€ palkankorotus oli tullut. Porkkanoita ne on pienetkin porkkanat.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin kun joku myssypäähipsteri kruisaili Kallion kaduilla ikälopulla rättisitikalla. Helvetinmoinen katku. Oli varmaan tulossa siitä "pysäytä spåraliikenne"-mielenosoituksesta.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eilen Nordiksen kaljajonossa joku hampaaton mätisakki puristi mun persettä KAHDESTI ympärikännissä, jonka jälkeen se vielä yritti saada pelin jälkeen musta seuraa. Sen silmät oli kun punapersepaviaanin persereikä ja sen hönkäsyt oli niin saatana pahan ja viinan hajusia, että sarveiskalvot paloi silmistä.
Sä et sitten pettteriä tunnistanut?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnassa oli tänään välieräpelissä hyvä metelikin, kannustus. Viihdyin hallilla ja kannustin HPK:ta tietenkin itsekin. Ei siinä mielessä valitettavaa todellakaan ja musta-oranssia väriäkin oli ihan kivasti hallissa. Mutta ainahan sitä oikeaa väriä hallilla voisi olla enemmänkin.

Minun vaatetukseni oli omasta mielestäni tänään myös onnistunut. En nyt haluaisi olla mikään itseni kehuja mutta kun omasta mielestäni nuo kasvovärit näytti tänään siistiltä kasvoillani niin ei minua haittaisi vaikka kasvomaalauksia olisi jäähallilla jatkossa enemmänkin. Niilläkin kuitenkin tunnistettaisiin sitä oikeaa väriä ja ovat ihan näyttäviä. Minäkin kun sain omille kasvoilleni ihan ok tulosta aikaan niin uskoisin että vielä osaavimmissa käsissä tulos olisi vielä parempaa. Ja ei tarvitse olla mikään ekspertti että on minua taitavampi maalaamaan.

Ja kun kasvovärejä saa kuitenkin aika edullisesti, minäkin maksoin vain 3 euroa omista väreistäni. Mielellään innostaisinkin muitakin kannattajia tekemään lisää vain kasvomaalauksia.

Ja kasvovärit lähtevät helposti naamalta. Ainakin tämä väri lähti mitä minä ostin. Miksi siis ei?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viking Linen tv-mainoksen slogan on "Jätä elämä kesken - Täällä kaikki on valmiina". Melkein samaa tasoa kuin (kuulemma) joskus ollut "Päätä päiväsi Pirkka-kahvilla!"

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mulla kävi mielessä. Meinasinkin kysyä, että "oletko se sinä Pettter". Sitten huomasin, että kyseinen henkilö taisi olla nainen. Varma en ole, luulin niin. Naama oli sen verran alien mainen.
Ennen matsia ja erätauoilla vedin Brewer's Streetillä kaljaa. Tuntomerkit kyllä täsmää, mutta en muista kourineeni miehen persettä. Matsin jälkeen sitten Karhu Ministeriin.

2011 mestaruuden jälkeen kouraisin oikein kunnolla yhden tytön persettä.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
HIFK:n mestaruuskaudella 2011 näin kaikki 60 runkosarjaottelua joko paikan päällä tai telkkarista. Samoin kaikki pudotuspelit. Ratkaisevan finaalin toisella erätauolla hyppäsin taksiin ja suoraan siihen manskun kuppilaan jonka nimeä en herranjumala enää muista (silloinen Oleniuksen perheen paikka) ja siitä sitten hallille mestaruusjuhliin.

Pari viikkoa myöhemmin 24basementissä katsomassa Leijonien MM-finaalia hyvässä seurassa ja siitä sitten 100 000 fanin kanssa kadulle juhlimaan MM-kultaa. Oltiin tosiaan siellä kellarissa ja sitten yksi kaveri tuli kadulta kysymään että oletteko käyneet ulkona? No ei oltu ja voi jumalauta mikä siellä oli meno.

Kevät 2011 on aika vaikea toistaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Alkaa hampaat olla siinä kunnossa, että on varmaan pakko varata aika hammaslääkäriin. Äsken irtos joku vanha paikka vasemmalta alhaalta ja oikeella puolella syöminen vihloo.

Pelottaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa hampaat olla siinä kunnossa, että on varmaan pakko varata aika hammaslääkäriin. Äsken irtos joku vanha paikka vasemmalta alhaalta ja oikeella puolella syöminen vihloo.

Pelottaa.
Onneks hammaslääkärit on nykyään kivuttomia paikkoja, kiitos hyvän puudutuksen.

Ennen vanhaa hammaslääkäriin meneminen oikeesti pelotti. Puudutuksista ei ollut tietoakaan kun lääkäri jytkytti hiltin katuporalla hampaita uuteen uskoon.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieno homma, ja mukavaa että olet innostunut kannatusväreistä. Olet ihan oikeassa siinä, että niitä voisi aina olla enemmänkin katsomoissa. Vaikka allekirjoittanutkin rakastaa värien tunnustamista, en silti oikein innostu kasvomaaleista. Jos joku haluaa, niin ei ole tietysti multa pois. Mutta pitäydyn itse siinä peruskoostumuksessa eli pelipaidassa, huivissa, päähineessä ja isossa lipussa.

No juu, ehkä innostuin vähän liikaakin jo mikä on tyypillistä minulle. Innostua herkästi asioista.

Mutta kun minulla itselläni tuo kasvomaalaus näytti ihan komealta ja siinä on helpohko tapa tuoda lisää omien väriä hallille niin kai sen vuoksi innostuin ajattelemaan että voisi olla hienoa jos moni muukin alkaisi värjäämään kasvojaan peleihin.

Tämä oli kuitenkin ensimmäinen kerta kun minä värjäsin kasvojani peliin. Joskus junnuna värjännyt kyllä kasvojani sentään virpomishommissa. Ja minä olin vieläpä melko maltillinen, maalasin kasvoihini kummallekin puolelle sekä yhden mustan että yhden oranssin raidan ja kummallekin puolelle eripäin ne raidat. Toisella puolella oli musta raita ylempänä ja toisella puolella alempana.

Eihän niitä kasvomaaleja välttämättä silloin tarvita jos on ihan riittävästi muuten sitä fanikampetta mutta jos ei ole niin siinä voisi olla ainakin sellainen edullinen tapa tunnustaa seuransa värejä. Tosin näyttäisivätkö kasvomaalaukset sitten hienoilta ilman sitä muuta fanirompetta?

Ja siinä olisi ylipäänsä edullinen ja helppo sekä ihan näyttäväkin tapa tuoda niitä seuransa värejä sinne jäähallille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy