Hieno homma, ja mukavaa että olet innostunut kannatusväreistä. Olet ihan oikeassa siinä, että niitä voisi aina olla enemmänkin katsomoissa. Vaikka allekirjoittanutkin rakastaa värien tunnustamista, en silti oikein innostu kasvomaaleista. Jos joku haluaa, niin ei ole tietysti multa pois. Mutta pitäydyn itse siinä peruskoostumuksessa eli pelipaidassa, huivissa, päähineessä ja isossa lipussa.
No juu, ehkä innostuin vähän liikaakin jo mikä on tyypillistä minulle. Innostua herkästi asioista.
Mutta kun minulla itselläni tuo kasvomaalaus näytti ihan komealta ja siinä on helpohko tapa tuoda lisää omien väriä hallille niin kai sen vuoksi innostuin ajattelemaan että voisi olla hienoa jos moni muukin alkaisi värjäämään kasvojaan peleihin.
Tämä oli kuitenkin ensimmäinen kerta kun minä värjäsin kasvojani peliin. Joskus junnuna värjännyt kyllä kasvojani sentään virpomishommissa. Ja minä olin vieläpä melko maltillinen, maalasin kasvoihini kummallekin puolelle sekä yhden mustan että yhden oranssin raidan ja kummallekin puolelle eripäin ne raidat. Toisella puolella oli musta raita ylempänä ja toisella puolella alempana.
Eihän niitä kasvomaaleja välttämättä silloin tarvita jos on ihan riittävästi muuten sitä fanikampetta mutta jos ei ole niin siinä voisi olla ainakin sellainen edullinen tapa tunnustaa seuransa värejä. Tosin näyttäisivätkö kasvomaalaukset sitten hienoilta ilman sitä muuta fanirompetta?
Ja siinä olisi ylipäänsä edullinen ja helppo sekä ihan näyttäväkin tapa tuoda niitä seuransa värejä sinne jäähallille.