Ei kait meitsiä tarvitse muistella. Muutenkaan mä en ymmärrä hautajaismeininkiä. Miks ei vaan voi kipata johonkin mereen.Millaisen muistohetken tahdot Jatkoajassa, kun sitten sammut lopullisesti? Mieti jotain kivaa ja koskettavaa.
Ei kait meitsiä tarvitse muistella. Muutenkaan mä en ymmärrä hautajaismeininkiä. Miks ei vaan voi kipata johonkin mereen.Millaisen muistohetken tahdot Jatkoajassa, kun sitten sammut lopullisesti? Mieti jotain kivaa ja koskettavaa.
Koska ihmiset välittävät toisistaan ja haluavat kokoontua viimeisen kerran yhdessä muistamaan edesmennyttä.Ei kait meitsiä tarvitse muistella. Muutenkaan mä en ymmärrä hautajaismeininkiä. Miks ei vaan voi kipata johonkin mereen.
Minulla on ihan arkivaatteena syvän tummansininen takki. Kerholla oli saman väriset kotipelipaidat Jukka Jalosen kausina.Hienoa kuulla, että joku pynttäytyy edustamansa jengin väreihin päästä varpaisiin. Se on komeaa meininkiä se. Nostan peukkua sulle.
Mulla hattuna olisi punainen lippis ja housujen sijaan iso lippu mukana. Pakko sanoa, että on kivaa sonnustautua lätkässä tiettyihin väreihin aivan täysin.
Haluaisin nähdä Cocksin fanin pynttäytyneenä fanikatsomossa. En kerro miten, mutta kanalintuja ei tähän fantasiaan kuulu.Hienoa kuulla, että joku pynttäytyy edustamansa jengin väreihin päästä varpaisiin. Se on komeaa meininkiä se. Nostan peukkua sulle.
Mulla hattuna olisi punainen lippis ja housujen sijaan iso lippu mukana. Pakko sanoa, että on kivaa sonnustautua lätkässä tiettyihin väreihin aivan täysin.
...noin Forssan kokoinen alue. Ja tälläkin hetkellä siellä vittuillaan meille ANKARASTI. Hulluja ovat Portot jos eivät tiedä että täällä on Kettu, Ilves ja Rusakko vastassa. Tana...Kummeli Stories ja Luxemburg.
Viikon verran voidellaan. Perse on tälläkin hetkellä arkana. Joku voisi kysellä villistä eilisestä, mutta kun ei johdu edes siitäkään.Meikäläisellä taitaa olla patti perseessä. Kai sitä täytyy lähteä pyllistelemään hoitajalle.
On muuten kivuliasta touhua.
Juu, ihan ok, kiitos kysymästä. Päivä kerrallaan ja sitä rataa.Joo, minä se olin ja kiitos, katsoin! Miten sulla muuten menee? Vse normalno? Eiku, kaikki ok?
Jokin siellä oli tulehtunut. En edes vieläkään oikein tiedä tarkkaan mikä ja miten, mutta persvaon tulehduksesta puhe oli. Sinus pilonidalis nimisestä vaivasta siis kyse.Mutta voisitko kertoa edes jotain?
Ai paise perseessä?Meikäläisellä taitaa olla patti perseessä. Kai sitä täytyy lähteä pyllistelemään hoitajalle.
On muuten kivuliasta touhua.
Sehän se. Tai tämä paise sijaitsee vakosessa, mutta on kyllä niin jumalattoman kipeä, ettei ole tosikaan. Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.Ai paise perseessä?
Minulla on ollut kerran. Oli kyllä kivuliasta. Iltapäivällä huomasin että perse on kipeä. Tunti tunnilta kipu koveni ja kyllähän siellä patti oli takapuolessa. Illalla oli kyllä niin kovat säryt että piti vetää kipulääkettä että sai unen päästä kiinni. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin. No yöllä paise "räjähti" auki ja kipu oli poissa. No en viitsinyt lääkäriin sitten mennä.
Edit. Ai jostain muusta oli kyse. No oli kiva muistella menneitä. Tai ei se ollut kiva juttu, aika kamala muisto...
Otan osaa! Luulin todella että nuo paiseet puhkaistaan (koska se helpottaa kipua) mutta ehkä se on paranemisen kannalta parasta olla puhkaisematta.Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.
Onpa hämmentävää katsella vaalitenttiä, jossa ei kokoajan huudeta toisen puheen päälle. Tai keskeytetä toimittajan toimesta.
Joko se alkoi, vai olenko talvi-ajassa?
Onpa hämmentävää katsella vaalitenttiä, jossa ei kokoajan huudeta toisen puheen päälle. Tai keskeytetä toimittajan toimesta.
Mä käyn kerran viikossa suihkussa. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että sekin on liikaa.Eikö ihmiset pidä persehygieniastaan huolta kun kerta paiseita kasvaa perseissä? En mä mitään syöpäkasvaimia tuomitse, mut muut paiseet johtuu kyllä likaisesta perseestä. Puhdistakaa pyllynne, niin on kumppanillakin mukavempaa.
Onko tässä jokin ansa, mutta sehän on tietysti oltava julsex.Mikä on ruotsiksi joulukuusi?