Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 613 933
  • 67 900

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olinkohan minä nyt sitten jo liian optimistinen kun odotin lippujen kahteen ensimmäiseen Hämeenlinnassa pelattavaan välieräpeliin olevan loppuun myyty jo kahden ensimmäisen tunnin aikana? Pelkäsin hieman jo että saankohan minä ollenkaan lippua peleihin kun en ehdi vasta kun kello 11 lippuni tänään ostamaan mutta riittihän niitä lippuja vielä minullekin. Seisoma-ja samalla eläkeläisliput ostin.

Hammaslääkärissä sitten kävin äsken. Puhuivat jo että minunkin olisi aika alkaa vakavasti miettimään proteeseja. Etenkin jos on kahden edessä olevan hampaan poiston jälkeen jo vaikea syödä. Ei tarvitse soseruokaa syödä sentään. Toisaalta olen itse jo aikoja sitten pilannut hampaani huonon hoidon vuoksi ja toisaalta minulla on hampaissa synnynnäistä vikaa. Mitenköhän se nyt meni? Rautahampaita ei tule lainkaan vaan maitohampaat on suussa siihen asti kun pysyvät. Vähitellen tippuvat sitten pois. Juuret hampaissa on heikot ja siksi niitä kai välillä aina särkeekin.

Nick Neim

Jäsen
Meikäläisellä taitaa olla patti perseessä. Kai sitä täytyy lähteä pyllistelemään hoitajalle.

On muuten kivuliasta touhua.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei kait meitsiä tarvitse muistella. Muutenkaan mä en ymmärrä hautajaismeininkiä. Miks ei vaan voi kipata johonkin mereen.
Koska ihmiset välittävät toisistaan ja haluavat kokoontua viimeisen kerran yhdessä muistamaan edesmennyttä.

Kännissähän jos on lähes koko ajan, niin kaikki on tietyllä tapaa ihan sama ja pelkkää traagista sirkusta. Se on aika tavalla ikuista teini-ikää siis. Mutta pidemmän päälle moinen teinielämä on ihmisistä pelkästään typerän tylsää perseilyä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ylen teksti-tv:n pääuutisena on, että portugalilainen (!) merivalvontakone loukkasi Suomen ilmatilaa eilen muutaman minuutin ajan. Ollkoonkin, että kyseessä on ihan tavanomainen Portugalin operoima Baltian Nato-ilmavalvontavuoro, näistä eksoottisista ilmatilaloukkauksista tulee jotenkin mieleen Kummeli Stories ja Luxemburg.
Hienoa kuulla, että joku pynttäytyy edustamansa jengin väreihin päästä varpaisiin. Se on komeaa meininkiä se. Nostan peukkua sulle.

Mulla hattuna olisi punainen lippis ja housujen sijaan iso lippu mukana. Pakko sanoa, että on kivaa sonnustautua lätkässä tiettyihin väreihin aivan täysin.
Minulla on ihan arkivaatteena syvän tummansininen takki. Kerholla oli saman väriset kotipelipaidat Jukka Jalosen kausina.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hienoa kuulla, että joku pynttäytyy edustamansa jengin väreihin päästä varpaisiin. Se on komeaa meininkiä se. Nostan peukkua sulle.

Mulla hattuna olisi punainen lippis ja housujen sijaan iso lippu mukana. Pakko sanoa, että on kivaa sonnustautua lätkässä tiettyihin väreihin aivan täysin.
Haluaisin nähdä Cocksin fanin pynttäytyneenä fanikatsomossa. En kerro miten, mutta kanalintuja ei tähän fantasiaan kuulu.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kummeli Stories ja Luxemburg.
...noin Forssan kokoinen alue. Ja tälläkin hetkellä siellä vittuillaan meille ANKARASTI. Hulluja ovat Portot jos eivät tiedä että täällä on Kettu, Ilves ja Rusakko vastassa. Tana...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin paljastui koulun pihaksi missä dokasin ja tää on joku lastentarha. Missään ei saa rauhaa. Joo ei joka päivä jaksa kapakkaa. Tai no illalla tietty meen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lueskelin tossa männä päivänä vanhoja jatkiksen ketjuja. En nyt copypastee mitään, mutta totesin sen mitä oon ihmetellyt jo aikasemminkin. Nimittäin tämä:

Eli jos joku kysyy viestissä/otsikossa jotain jossa vastausvaihtoehdot ovat joko A tai B, niin viiden ensimmäisen vastauksen joukossa joku kertoo että ainoa oikea vastaus on jotain väliltä C-Ö. Siis ei jumalauta.

Vähän tähän tyyliin:

Hese Vai Mäkki:
"Siis parhaat burgerit saa Argentiinasta, siitä Buenos Airesin Shellin vieressä olevalta mestalta jota pitää Rodriguezin serkukset jo neljännesä polvessa".

Cokis vai Pepsi:
"Niin, ainoa oikea kolajuamahan valmistetaan Amazonin sademetsässä huruhuru-heimon ikiaikaisten reseptien mukaan. Länkkärit ovat sittemmin varastaneet sen, ja nyt sitä saa jo Rio de Janeiron marketeistakin.

Piimä vai Maito:
Siis paras ruoka/virkistysjuoma tulee Papua-Uusi Guineassa asuvasta kyrpäkojootista kun sitä on ensin hypnotisoitu kolme päivää ja sitten tungettu laastarilla vuorattu sormi sen perseeseen. Jos tätä ei joku tiedä, niin ostakoon mun puolesta sitä Arlan tai Valion junttipaskaa vastedeskin.

Ei vittu. Ei saatana.

Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Meikäläisellä taitaa olla patti perseessä. Kai sitä täytyy lähteä pyllistelemään hoitajalle.

Viikon verran voidellaan. Perse on tälläkin hetkellä arkana. Joku voisi kysellä villistä eilisestä, mutta kun ei johdu edes siitäkään.

Hohhoijaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Ai paise perseessä?

Minulla on ollut kerran. Oli kyllä kivuliasta. Iltapäivällä huomasin että perse on kipeä. Tunti tunnilta kipu koveni ja kyllähän siellä patti oli takapuolessa. Illalla oli kyllä niin kovat säryt että piti vetää kipulääkettä että sai unen päästä kiinni. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin. No yöllä paise "räjähti" auki ja kipu oli poissa. No en viitsinyt lääkäriin sitten mennä.

Edit. Ai jostain muusta oli kyse. No oli kiva muistella menneitä. Tai ei se ollut kiva juttu, aika kamala muisto...

Nick Neim

Jäsen
Ai paise perseessä?

Minulla on ollut kerran. Oli kyllä kivuliasta. Iltapäivällä huomasin että perse on kipeä. Tunti tunnilta kipu koveni ja kyllähän siellä patti oli takapuolessa. Illalla oli kyllä niin kovat säryt että piti vetää kipulääkettä että sai unen päästä kiinni. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin. No yöllä paise "räjähti" auki ja kipu oli poissa. No en viitsinyt lääkäriin sitten mennä.

Edit. Ai jostain muusta oli kyse. No oli kiva muistella menneitä. Tai ei se ollut kiva juttu, aika kamala muisto...
Sehän se. Tai tämä paise sijaitsee vakosessa, mutta on kyllä niin jumalattoman kipeä, ettei ole tosikaan. Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Oisko ihan jonkun pöpön aiheuttama absessi. Pyöräilyssä aika yleinen vieras, jotkut ovat saaneet ihan Tour de Francea katsomalla - otsaansa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ihmiset pidä persehygieniastaan huolta kun kerta paiseita kasvaa perseissä? En mä mitään syöpäkasvaimia tuomitse, mut muut paiseet johtuu kyllä likaisesta perseestä. Puhdistakaa pyllynne, niin on kumppanillakin mukavempaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onpa hämmentävää katsella vaalitenttiä, jossa ei kokoajan huudeta toisen puheen päälle. Tai keskeytetä toimittajan toimesta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.
Otan osaa! Luulin todella että nuo paiseet puhkaistaan (koska se helpottaa kipua) mutta ehkä se on paranemisen kannalta parasta olla puhkaisematta.

Nick Neim

Jäsen
Eikö ihmiset pidä persehygieniastaan huolta kun kerta paiseita kasvaa perseissä? En mä mitään syöpäkasvaimia tuomitse, mut muut paiseet johtuu kyllä likaisesta perseestä. Puhdistakaa pyllynne, niin on kumppanillakin mukavempaa.
Mä käyn kerran viikossa suihkussa. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että sekin on liikaa.

Puhtaiden ihmisten paskaisia vaivoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy