Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 374 672
  • 66 963

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meikäläisellä taitaa olla patti perseessä. Kai sitä täytyy lähteä pyllistelemään hoitajalle.

On muuten kivuliasta touhua.
Ai paise perseessä?

Minulla on ollut kerran. Oli kyllä kivuliasta. Iltapäivällä huomasin että perse on kipeä. Tunti tunnilta kipu koveni ja kyllähän siellä patti oli takapuolessa. Illalla oli kyllä niin kovat säryt että piti vetää kipulääkettä että sai unen päästä kiinni. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin. No yöllä paise "räjähti" auki ja kipu oli poissa. No en viitsinyt lääkäriin sitten mennä.

Edit. Ai jostain muusta oli kyse. No oli kiva muistella menneitä. Tai ei se ollut kiva juttu, aika kamala muisto...
 

Nick Neim

Jäsen
Ai paise perseessä?

Minulla on ollut kerran. Oli kyllä kivuliasta. Iltapäivällä huomasin että perse on kipeä. Tunti tunnilta kipu koveni ja kyllähän siellä patti oli takapuolessa. Illalla oli kyllä niin kovat säryt että piti vetää kipulääkettä että sai unen päästä kiinni. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin. No yöllä paise "räjähti" auki ja kipu oli poissa. No en viitsinyt lääkäriin sitten mennä.

Edit. Ai jostain muusta oli kyse. No oli kiva muistella menneitä. Tai ei se ollut kiva juttu, aika kamala muisto...
Sehän se. Tai tämä paise sijaitsee vakosessa, mutta on kyllä niin jumalattoman kipeä, ettei ole tosikaan. Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Oisko ihan jonkun pöpön aiheuttama absessi. Pyöräilyssä aika yleinen vieras, jotkut ovat saaneet ihan Tour de Francea katsomalla - otsaansa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ihmiset pidä persehygieniastaan huolta kun kerta paiseita kasvaa perseissä? En mä mitään syöpäkasvaimia tuomitse, mut muut paiseet johtuu kyllä likaisesta perseestä. Puhdistakaa pyllynne, niin on kumppanillakin mukavempaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onpa hämmentävää katsella vaalitenttiä, jossa ei kokoajan huudeta toisen puheen päälle. Tai keskeytetä toimittajan toimesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mieli tekisi puhkaista, mutta ei lekuri sitä ainakaan vielä suositellut. Ei meinaa hyvää asentoa löytää mitenkään, kun ei selälläkään voi maata.
Otan osaa! Luulin todella että nuo paiseet puhkaistaan (koska se helpottaa kipua) mutta ehkä se on paranemisen kannalta parasta olla puhkaisematta.
 

Nick Neim

Jäsen
Eikö ihmiset pidä persehygieniastaan huolta kun kerta paiseita kasvaa perseissä? En mä mitään syöpäkasvaimia tuomitse, mut muut paiseet johtuu kyllä likaisesta perseestä. Puhdistakaa pyllynne, niin on kumppanillakin mukavempaa.
Mä käyn kerran viikossa suihkussa. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että sekin on liikaa.

Puhtaiden ihmisten paskaisia vaivoja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamulla 5,6 astetta pakkasta... Päivällä saattaa sitten olla sen verran lämpimän puolella. Vein aamulla shaalin narulle kuivumaan... ehkä siitä tulee kuiva päivänn aikana. Aurinko tuolla paistaa. Tein eilen inventaarion siemenpusseihin ja päätin mitä siemeniä pitää ostaa lisää. Ainakin tilliä, persiljaa, porkkanaa, punajuurta, pinaattia, basilikaa ja jotain salaattia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harrastinpa tuossa pitkästä aikaa laulujen uudelleen sanoittamista ja sanoitin laulun Rakkaus on lumivalkoinen uudelleen muotoon Sydän on musta-oranssinen. Kai minulla oli tässä tylsää ja pitkäveteistä sekä jonkin verran jo välieriä odottelen.

Laitan nämä sanat nyt tänne niin saatte arvostella, kun en nopealla haulla ainakaan löytänyt sellaista ketjua mihin saisi laittaa omia sanoituksiaan.

Sydän on musta-oranssinen


Jääkiekko ja HPK ovat tuoneet mut tänne yli vaikeiden aikojen
Musta-oranssi kuuluu vahvasti katukuvaan ja Hämeeseen,
Saa Rinkelinmäellä huutaa ja kannustaa
Ja vannoa rakkauttaan

HPK on Hämeen herra, ja finalisti kun voittaa Tapparan neljännen kerran.
Ruosteinen kirves helppo nujertaa on, se kestää vain hetken verran.
Aina toivoi kyllä paljon mutta saikin enemmän,
Tapparan mä saakeli kyl tieltä nujerran.

Niin sitkeä on sydän musta-oranssinen
se kesti tänne asti yli vaikeiden kausien!
voi kunpa torijuhliin tää kausi päättyä nyt vois
silloin onnellisempi ei mieleni mun enää ois.

Ei tarvitse kysyä saapuessaan lupaa mestaruus
kyyneleitä silloin kestää pieni ikuisuus
Kun HPK-fani pitkän kauden jälkeen riemuhuudon karjahtaa,
Ja pyytää Poikaa kotiin palaamaan.

Niin sitkeä on sydän musta-oranssinen
se kesti tänne asti yli vaikeiden kausien!
voi kunpa torijuhliin tää kausi päättyä nyt vois
silloin onnellisempi ei mieleni mun enää ois.

Kun Antit astui sisään toimistoon,
he pistivät Kerhon uuteen uskoon,
silloin alkoi paluu huipulle,
mä omistan sydämen mun Kerholle!

Pahoittelut jos meni väärään ketjuun sanoitukset. Ajattelin että kai tänne ketjuun voi kirjoitella sitten (melkein) mitä tahansa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olenko ymmärtänyt Markun olevan hieman nuorempaa palstatoveria eli kyllähän sitä hävikkiä silloin öisin tulee itsestään vaikka kuinka paljon.
*badumm tssshhh*
Soattaapi olla. Vain Markku tietää...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Darra. Ja tänään pitää mennä taas ryyppäämään. Korjaussarja ----->
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiätteks mimmonen ääni tulee kun Sämpylän jekkujötikän karva putoo lattialle?

-"Kröh. krrhhmm, krrh, PTTHUI!"
Kasvaaks sulla jo munakarvat? Mulla alko vasta kolmevitosena haivenia näkymään.
Ooks sää jo yli kolmevitonen? Sä tapoit just mun tuhannet runkkufantasiat. Saatanan jätkä, sä oot pari kk vaille 18! Ja kauniin viaton. Pirä se miälessäs!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha jaaha... Se on taas keskiviikko eli pikkulauantai ja saunapäivä eli toinen viikon virallisista peseytymispäivistä. Alkaisi olla aika suoria saunaan kun viimeisessä lämpötilatarkastuksessa (n. 10 minuuttia sitten) mittari näytti 70 astetta. Että eiköhän siellä jo tarkene...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös