Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainokset toki ärsyttää, mutta onkohan paljon meikäläisen kaltaisia ihmisiä, jotka voivat kääntää aivonsa tekemään täysin jotain muuta mainosten ajaksi? Meinaan, että mulla ei yleensä ole mitään käsitystä mitä mainostetaan. Saatan ihan hyvin olla nähnyt/kuullut jonkun mainoksen satoja kertoja, mutta en osaa sanoa mitä siinä mainostetaan. Joku musiikki ym voi kyllä jäädä mieleen, mutta silti en tiedä mainostettavaa tuotetta.
Luulisi että aika monellakin on noin. Mä oon aina vähän ihmetellyt mikä niissä mainoksissa joitain niin ärsyttää ja ääritapauksissa jopa boikotoivat jotain. Siis ööööö.

Joo kyllähän netistäkin sillä jollain ohjelmalla saisi mainoksia pois tai ainakin vähemmäksi, mutta ei jaksa ladata tai asentaa. Siinä vissiin pitää ensin jonkun tietyn verran ärsyyntyä niistä. Ja paskallakin kun vaikka istuu ja tuijottaa seinää niin siinä kait melkeinpä jopa toivoisi että kunpa edes ne mainokset pyörisi nyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomasin juuri, että mua ärsyttää jutella ihmisen kanssa joka nauraa omille jutuilleen. Siis vaikka ei sanois omastakaan mielestään mitään hauskaa, niin silti pitää hörähdellä jutun lopuksi. Saatanan ärsyttävää.
Parisuhteissa on usein ollut noin. Siis kun kerrot jonkun hyvän jutun ja naurat minuutin ja muija vaan tuijottelee sua tonnin seteli -ilmeellä, ja sekös naurattaa lisää. Osoittelet vielä vähän sitä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parisuhteissa on usein ollut noin. Siis kun kerrot jonkun hyvän jutun ja naurat minuutin ja muija vaan tuijottelee sua tonnin seteli -ilmeellä.
Siis kyllä mä ymmärrän, et nauretaan jos juttu on omasta mielestä hyvä. Mut tyyliin "käyn maitoa kaupasta HAHAHAHAHAHAHAH" vituttaa. Ja näitä ihmisiä on.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parisuhteissa on usein ollut noin. Siis kun kerrot jonkun hyvän jutun ja naurat minuutin ja muija vaan tuijottelee sua tonnin seteli -ilmeellä, ja sekös naurattaa lisää. Osoittelet vielä vähän sitä.

No siis huonot vitsit on hyvä tapa testata potentiaalista eukkoa. Kaikkihan me miehet ollaan kusipäitä joten hyvä se on kertoa heti alkuunsa.

Muuten. Kertokaa viisaammat miten ymmärrätte jekkupeukun?

Tästä tuli vääntöä viikonloppuna. Tarkoittaako jekkupeukku:

1) heteroseksin aikana sitä kun mies työntää peukalonsa varoittamatta naisen perseeseen.
2) sitä kun kaveri (myös miespuolinen) kyyristyy tai kääntyy ja häntä sohaistaan peukalolla rektumiin
 

teppana

Jäsen
Alkoholismi on krooninen sairaus johon ei ole parannuskeinoa. Hoitona käytetään pidäytymistä alkoholin nauttimisesta. Hoidon tukena käytetään joitain lääkkeitä, terapiaa, vertaistukea... Näin se asia on jos sen oikein yksinkertaistaa. Aivoihin syntynyt "alkoholismin mekanismi" ei häviä koskaan vaan aktivoituu kun saa alkoholia ja taas mennään...

Alkoholismi on riippuvaisuustila joka ei ole krooninen sairaus. Tai no, jos kysyt vaikka Minnesota hoidosta niin heillä on se uskomus että alkoholismi linkittyy geeneihin ja on tosiaan potilaasta riippumaton tila. Tätä ei taas nykyinen lääketiede tue, vaan ihminen voi olla jossain vaiheessa elämäänsä alkoholisti ja toisessa vaiheessa elämää kohtuukäyttäjä. Yleensä näin ei käy, vaan riippuvuus on todella vahva ja ajaa ihmisen äärimmäisiin tekoihin joista toinen on pidättäytyminen ja toinen kuolema.

Aivoihin ei synny mitään "alkoholismin mekanismia" sen enempää kuin sinne ei synny "sokerin mekanisimia" tai "tupakan mekanisimia" huumeista puhumattakaan. Ihmisellä on käyttäytymismalleja jotka jotkut ovat haitallisia. Alkoholismi on yksi tällainen käyttäytymismalli. Se ei ole krooninen sairaus eikä sitä sellaisena kannata mainostaa. Se on kuitenkin riippuvuudeltaan niin vahvaa että usein se voidaan rinnastaa krooniseen tilaan josta ei parannusta ole. On kuitenkin tärkeä muistaa, että alkoholismi ei ole synnynnäinen tai periytyvä krooninen tila, vaan itse opittu malli. Siitä on mahdollista "parantua". Pääsääntöisesti ihmiset jotka alkoholismista toipuvat, haluavat itse olla ottamatta alkoholia yhtään koska pelkäävät ajautuvansa takaisin samoihin malleihin. Mitään kroonista mitattavissa olevaa sairautta tämän taustalla ei tosin ole.

Edit. Nyt otan vähän takaisin, kyllä nykyisen käsityksen mukaan alkoholismi on krooninen sairaus. Olin jopa hieman yllättynyt kun terveyskirjastosta tarkistin. Olisin luullut toisin, varsinkin sen perusteella mitä olen päihdehoidossa työskentelevien kanssa jutellut.

Eli tämä minun saarna meni nyt väärin. Nykyisen tiedon varassa, alkoholismi siis nimenomaan on krooninen sairaus kuten sanoit.

Alkoholiriippuvuus (alkoholismi)

Alkoholismi on krooninen sairaus, jossa mieli ja elimistö tulee riippuvaiseksi alkoholin saamisesta. Alkoholiriippuvuudelle (alkoholismille) on ominaista alkoholin jatkuva, usein toistuva tai pakonomainen käyttö riippumatta käytön aiheuttamista sosiaalisista tai terveydellisistä haitoista. Alkoholismiin liittyy usein fysiologisen riippuvuuden kehittyminen, jolloin henkilön kyky sietää alkoholin vaikutuksia on kohonnut (toleranssi) ja hänellä ilmenee alkoholin käytön lopettamisen jälkeisinä päivinä eriasteisia vieroitusoireita. Vieroitus- tai lopetusoireyhtymä (ks. «Alkoholivieroitusoireyhtymä (”krapula”)»1) saa henkilön usein jatkamaan alkoholin haitallista käyttöä. Alkoholiriippuvuus voi ilmetä kuitenkin ilman merkittävää toleranssia tai vieroitusoireita.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tiedänkin, mitä Östberg saa, kun taktikoi Johaugin kolmanneksi - MTV urheilu: Therese Johaug ei suostu nukkumaan omassa vuoteessa – jakaa sängyn toisen maajoukkuetähden kanssa

"– Siinä on jotain erityistä, että Ingvild onnistui tässä. Meillä on hyvin läheinen ystävyyssuhde. Harjoittelemme paljon yhdessä kotona ja kisoissa. Sen lisäksi elämme parisängyssä, Johaug sanoo ja repeää nauruun."

Kyllä mä noilla tiedoilla annan Johaugin dopingin käytön lähes anteeksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@teppana, hyvä kirjoitus, siinä oli selvästi tietoa takana... Luin sen monta kertaa enkä oikein osaa tarttua mihinkään (varsinkin kun korjasit sen sairausjutun) mutta halusin kuitenkin jotain enemmän kuin vain painaa tykkäyspeukkua.

On kuitenkin tärkeä muistaa, että alkoholismi ei ole synnynnäinen tai periytyvä krooninen tila, vaan itse opittu malli.
Tämä on hyvä pointti. Itse en oikeastaan halua sanoa että minulla on nyt tämä sairaus (alkoholismi) vaan mielestäni minulla on "itseaiheutettu tila" jonka takia en voi nauttia alkoholia... Siis tietenkin myönnän olevani alkoholisti mutta en halua sanoa että minulla on nyt vaan sattuu olemaan tällainen sairaus vaan että se on itseaiheutettu ja olen itse vastuussa sen "hoidosta". Enkä siis oleta että "sairauteni" takia kaikki lähelläni välttelisivät alkoholin käyttöä etten vaan vahingossa sorru maistelemaan liikaa. En osaa omaa mielipidettäni nyt tämän tarkemmin avata... Joten tämä tästä taas tällä kertaa...
 

teppana

Jäsen
@teppana, hyvä kirjoitus, siinä oli selvästi tietoa takana... Luin sen monta kertaa enkä oikein osaa tarttua mihinkään (varsinkin kun korjasit sen sairausjutun) mutta halusin kuitenkin jotain enemmän kuin vain painaa tykkäyspeukkua.


Tämä on hyvä pointti. Itse en oikeastaan halua sanoa että minulla on nyt tämä sairaus (alkoholismi) vaan mielestäni minulla on "itseaiheutettu tila" jonka takia en voi nauttia alkoholia... Siis tietenkin myönnän olevani alkoholisti mutta en halua sanoa että minulla on nyt vaan sattuu olemaan tällainen sairaus vaan että se on itseaiheutettu ja olen itse vastuussa sen "hoidosta". Enkä siis oleta että "sairauteni" takia kaikki lähelläni välttelisivät alkoholin käyttöä etten vaan vahingossa sorru maistelemaan liikaa. En osaa omaa mielipidettäni nyt tämän tarkemmin avata... Joten tämä tästä taas tällä kertaa...

No tämä on myös itselle tosi herkkä asia. Isä tosiaan on aika pitkän linjan käyttäjä ja tuossa kuutisen vuotta sitten kävi sen Minnesota hoidon. Mahtava juttu ja vaikka hän on taas menossa kovaa kyytiä kohti samaa ennen hoitoa (eli pari vuotta sitten retkahti) niin ainakin se osti monta hyvää vuotta.

Itse olen myös kamppaillut saman asian kanssa. Vaikkakaan se ei vielä katkolle ole lähtö tullut, niin jossain vaiheessa tämä kostautuu. Vielä olen päässyt helpolla, kun duunit on hoidettu ja avopuoliso (9 vuotta yhdessä) myös huomioitu. Mutta muutaman kerran on reunoja pitkin jo menty ja jossain vaiheessa tämä kosahtaa.

Syy, miksi olin niin vastaan tuota ajatusta että alkoholismi on sairaus on se, että se siirtää vastuuta. Ei minua tympäise että isä sellaiseen tukeutuu. Hän saa siitä voimaa olla korkkaamatta. Mutta itse, siis minä. En halua ajatella että tässä olisi joku minusta riippumaton voima joka pakottaa minut juomaan. Pakko se on itse ottaa vastuu.

Kiitos vastauksesta. Tuli vähän liian ankarasti tuo eka viesti. Kyseessä on vain tosi henkilökohtainen asia ja ampui vähän yli.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuli vähän liian ankarasti tuo eka viesti. Kyseessä on vain tosi henkilökohtainen asia ja ampui vähän yli.
Sen verran haluan vielä sanoa ennen kuin käyn nukkumaan että en kokenut viestiäsi mitenkään ankaraksi vaan melko neutraaliksi ja analyyttisesti kirjoitetuksi...
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Nyt on kyllä Laitelan purettava sydäntään. Setti tulee olemaan raskasta. Siitä on nyt kuusi päivää, kun tulin Helsingistä asioilta kotiin Lappeenrantaan junalla ja kohtasin aiemmin sivulla 1220 mainitsemani hieman humalaisen naisen. En ole livenä koskaan nähnyt yhtä nättiä neitoa. Hän oli oikea namunen, ilo silmälle. No, tänään oli käytävä taas Helsingissä aamujunalla ja iltajunalla takaisin. Tilaa oli, joten päädyin palatessa samalle paikalle kuin viikko sitten. Muistin myös, missä tämä nainen oli istunut. Junan lähtiessä kohti Imatraa huomasin kyynelehtiväni, kun naisen istumapaikalla olikin tyhjää. Taisin siis ihastua.

Tällä hetkellä tämä tunne vain on ihan helvetin kurja, kun mitään en voi tehdä ja tiedän sen kyllä itsekin, pelkästään jo oma tämänhetkinen elämäntilanne huutaa, että ei pysty, puhumattakaan kaikista muista mahdollisista esteistä. Tämä on vieläpä sen verran noloa, ettei tästä kehtaa kenellekään tosielämässä edes puhua, johan minut naurettaisiin pellolle. Nolouden huippuna, olisin halunnut ottaa hänestä kuvan muistoksi, mutta sisäinen herrasmieheni sanoi, että moinen olisi luvankin kanssa aika pervoa, ei kukaan anna tuntemattoman ottaa itsestään kuvaa, ties minne se päätyy, joten iso NO NO. Hän vain oli niin nätti ja naisellinen (ei ole todellakaan itsestäänselvyys nykypäivän Suomessa, että moista tapausta kohtaisit), että olisin halunnut hänet muistaa. Siksi avaudunkin tästä teille, oi kasvottomat palstaveljet ja -siskot. Te saatatte minut tuomita, mutta ette ainakaan tiedä, kenelle vastaantulevalle kaduntallaajalle nauraa.

Vittu tää kuulostaa ihan teinikitinältä, mutta kun sattuu! Olen vain huomannut, että jos alan jotain tyhjänpäiväisyyksiä murehtimaan saatan kulkea pää pilvissä useamman viikon. Argh!
 
Viimeksi muokattu:

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Siis miettikää. Maaseudulla ne joutuu ajamaan siviiliautoilla. Tuolla kun niitä näkee niin jonkun täytyy omistaa ne.

Kaikki ei kaupungeissakaan pääse päivittäin valtion rattaille niin joutuu siviiliautoilla kulkemaan. Positiivisena puolena saa itse valita määränpäänsä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Onko olemassa puhelimen adblockereita? Alkaa sivut käymää vähiin joita voi ilman mainoksia katsoa.

Mainostajien olisi hyvä muistaa että on ihmisiä jotka ei osta mitään pakkomainostuksella. Youtubea esim ei voi enää käyttää.

Premiumissa ei kai mainoksia tule, mutta se on vaa yks sivu.500 € vuodessa ja ei ainoatakaa mainosta netti,tv, posti, radio, puhelinmyyjä, face to face ni ostasin.

On. Lukitulle puhelimelle vain kaiketi joitain selaimia joissa on mainostenasto-ominaisuuksia (rajallisia) ja sitten jos (ainakin androidissa) avaa lukituksen ja root-oikeudet niin löytyy tehokkaampia työkaluja. Vaatii hieman opiskelua jos siihen maailmaan sukeltaa, tietoturvastaan joutuu huolehtimaan tarkemmin jos puhelin ei ole lukittu. Mutta itselleni on maksanut vaivat kun vihaan mainospaskaa. Älypuhelinten järjestelmäthän (ios ja android) on suljettuja ekosysteemeitä bisnekselle jossa käyttäjä on tuote jota mainostajille myydään, siksi mainosten esto(kaan) ei tietystikään ihan noin vaan saa onnistua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muuan ystäväni meni viikko sitten kalmaksi. Enpä tässä vollotellut ole, mutta hän oli erikoinen tapaus hyvällä tavalla. Ei semmoisia ole enää. Tekisi mieli soittaa että ethän sinä oikeasti noin vaan hävinnyt. Täytyy nyt itse huolehtia sivistykseni vaalimisesta, kun hän ei enää ole opastamassa. Mies meni - ja jäi. Emme unohda.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on kyllä Laitelan purettava sydäntään. Setti tulee olemaan raskasta.
En nyt tuosta kirjoituksestasi niin raskasta näin lukijana saanut. Asia on varmasti sinulle raskas, mutta jos tässä tarkoitettiin että teksti olisi ollut raskas vuodatus niin ei ollut. Hyvä vain että purit sydäntäsi edes täällä ja en nyt tiedä miksi sinulle niin hirveästi naurettaisiin asian vuoksi?

Osaan jollakin tavalla samaistua kokemasi kanssa. Minulla on ollut lukuisia ihastuksia, joiden kanssa en ujona ihmisenä ole uskaltanut tehdä minkään sortin aloitetta. Minulla sentään olisi ollut edes mahdollisuus alkaen siitä rippikouluihastuksesta mutta niin monet ihastukset olen päästänyt "läpi sormien" ja onhan se kaduttanut paljon ja jälkeenpäin miettinyt millaista elämä olisi jos olisin uskaltanut tehdä jotain.

Tällä hetkellä tämä tunne vain on ihan helvetin kurja, kun mitään en voi tehdä ja tiedän sen kyllä itsekin, pelkästään jo oma tämänhetkinen elämäntilanne huutaa, että ei pysty, puhumattakaan kaikista muista mahdollisista esteistä. Tämä on vieläpä sen verran noloa, ettei tästä kehtaa kenellekään tosielämässä edes puhua, johan minut naurettaisiin pellolle.

Te saatatte minut tuomita, mutta ette ainakaan tiedä, kenelle vastaantulevalle kaduntallaajalle nauraa.

Jos jotain helpottaa niin minä en ainakaan nauraisi sinulle enkä edes ymmärtäisi miksi sinulle niin paljon naurettaisiin asian vuoksi. Enkä tuomitse sinua.

Minulle sen sijaan vasta naurettaisiinkin kun en uskaltanut aikoinaan tehdä mitään aloitetta ihastumisten kanssa. Minulla olisi sentään ollut edes hyviäkin mahdollisuuksia, toisin kuin sinulla. Ikävää että ihastuit niin kovasti tuohon naiseen ja nyt et voi tehdä asialle mitään. Tai ainahan sitä voi yllättyä, koskaan ei kannata sanoa ei koskaan... Mistä sitä tietää mihin kohtalo vielä eri ihmisiä heittää, epätodennäköistä se kertomasi perusteella kyllä on mutta miksei mahdollista että saat vielä tilaisuutesi.

No joo mutta niin kuin jo kerroin niin tiedän osittain tunteen mitä olet käynyt pääsi sisällä läpi. Olet ihastunut palavasti johonkin ihmiseen ja et voi tehdä mitään asialle. Sinulla syynä on ainakin välimatka. Onhan noita tapauksia minullekin tosiaan käynyt. Olen ihastunut mutta sitten en ole kuitenkaan toiminut millään tavalla ihastumisten suhteen. Minulla tosiaan esteenä oli oma ujous, en rohjennut tehdä asioille mitään.

Tai kerran ihastuin palavasti erääseen perheelliseen äitiin joka oli työkaverini. Muistan elävästi vieläkin katseeni hänen takapuoleen, kuinka seksikkäältä ja hyvältä se näytti. Eikä nainen niin kaunis muuten ollut mutta teimme yhdessä jopa yövuoroja kaksistaan ja keskustelimme paljon ja hän vaikutti sellaiselta naiselta johon menin sitten ihastumaan. Se etten tehnyt mitään aloitetta tässä tapauksessa johtui taas kerran osittain ujoudestani mutta kyllä siitäkin että en halunnut kajota perheelliseen naiseen. Vaikka vieläkin välillä mietin miten hienoa olisi häntä päässyt painamaan.

Pari vuotta sitten ihastuin sen sijaan taas erääseen naiseen ja tämä nainen asui jopa naapurinani hetken aikaa. Kerran hän odotti jopa minua panopuuhiin asunnolleen mutta olin just valitettavasti tuolloin edellisiltana juonut paljon alkoholia, se oli sitä aikaa kun kärsin siitä alkoholismista ja minulla oli tänä päivänä kova krapula ja ripuli.

No olin jonnin verran rohkeampi siihen aikaan jo ja minun piti koittaa tehdä jonkinlainen siirto ihastumiseni kanssa niin sitten kun oli minun aika toimia niin päädyin neljäksi kuukaudeksi sairaalahoitoon. Siihen päättyi se tarina. Paljon olen miettinyt jälkeenpäin mihin tuokin tarina olisi voinut edetä jos en olisi sairaalaan päätynyt.

Samaistuin nuorena tuon kertomani rippikouluihastuksen kanssa Leevi and the leavingsin Mitä kuuluu Marja-Leena kappaleeseen. Se oli kuin minun elämästäni tehty laulu:

"Sua koulussa rakastin salaisesti
Koska olin niin ujo ja hiljainen
Ehkä juuri siksi näin kauan kesti
Ennen kuin mä kehtasin kertoa sen"
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Olisi pitänyt vain ottaa hänestä se kuva, olisin tuolloin tyytyväinen toimintaani. Todennäköisesti hän ei edes olisi laittanut pahakseen. Se tässä riivaa kaikista eniten, etten saanut suuta auki, kun olisi pitänyt. Tästä olisi kehityttävä, jotta vastaavanlaisia kummittelemaan jääviä tilanteita ei syntyisi jatkossa. Sen verran herkkä ihminen olen, että joskus on oltava rohkea ja uskaltaa tai kaivan itse tällä jahkailulla maata omien jalkojeni alta.

Tavallaan huvittavaa, tyytyväisyydestä minut erottaa vain puuttuva kuva, vaikka tärkeimmän sain kuitenkin kokea, eli tavata kyseisen henkilön. Kyllä voi ihminen tehdä itselleen tikusta asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Idea, mutta toki typerä.
Ilmaista vaalimainontaa. Helpolla saisi ilmaista vaalimainosta, ilmoittamalla poliisille ja julkisuuteen häirinnästä, väkivallasta yms. Taikka sitten lavastaisi tilanteen. Uutisointia pääuutisissa, lehdissä ja haastatteluita riittäisi.
Sympatiaääniä vaalikierroksella.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt on kyllä Laitelan purettava sydäntään. Setti tulee olemaan raskasta. Siitä on nyt kuusi päivää, kun tulin Helsingistä asioilta kotiin Lappeenrantaan junalla ja kohtasin aiemmin sivulla 1220 mainitsemani hieman humalaisen naisen. En ole livenä koskaan nähnyt yhtä nättiä neitoa. Hän oli oikea namunen, ilo silmälle. No, tänään oli käytävä taas Helsingissä aamujunalla ja iltajunalla takaisin. Tilaa oli, joten päädyin palatessa samalle paikalle kuin viikko sitten. Muistin myös, missä tämä nainen oli istunut. Junan lähtiessä kohti Imatraa huomasin kyynelehtiväni, kun naisen istumapaikalla olikin tyhjää. Taisin siis ihastua.

Tällä hetkellä tämä tunne vain on ihan helvetin kurja, kun mitään en voi tehdä ja tiedän sen kyllä itsekin, pelkästään jo oma tämänhetkinen elämäntilanne huutaa, että ei pysty, puhumattakaan kaikista muista mahdollisista esteistä. Tämä on vieläpä sen verran noloa, ettei tästä kehtaa kenellekään tosielämässä edes puhua, johan minut naurettaisiin pellolle. Nolouden huippuna, olisin halunnut ottaa hänestä kuvan muistoksi, mutta sisäinen herrasmieheni sanoi, että moinen olisi luvankin kanssa aika pervoa, ei kukaan anna tuntemattoman ottaa itsestään kuvaa, ties minne se päätyy, joten iso NO NO. Hän vain oli niin nätti ja naisellinen
Tonnin seteli - ilme oli minulla hetken aikaa, kun tuon viestisi luin. Vissiin tuo ei ole parodiaa.

Todennäköisesti hän huumaavassa kauneudessaan on jatkuvasti saava eri miesten seuraa. Näinä Tinder-aikoina sukkiakin usein vaihdetaan harvemmin kuin uutta treffikumppania.

Tai jos hän ei vaihtaisi sinua, niin hän tekisi sinusta palvojasta pikku hiljaa ihmisarvottoman orjansa. Lopulta hän alitajunnassaan inhoaisi itseään ja sinä kärsisit alkuhuuman kadottua. Olisitte ihmisraunioita.

Kaappaisit junan ja ajaisit sillä sillalta upoksiin, kuten Buster Keatonin vuoden 1926 klassikkoelokuvassa Kenraali. Moni syytön kuolisi. Lehdet myisivät, mutta niiden myynti ei ole sinulle niin tärkeää.

Katso ensi kerralla junassa sitä tyhjää paikkaa ja tirauta onnenkyynel kaikesta siitä, miltä säästyit.

T. Nimim. Reality check
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Tonnin seteli - ilme oli minulla hetken aikaa, kun tuon viestisi luin. Vissiin tuo ei ole parodiaa.

Todennäköisesti hän huumaavassa kauneudessaan on jatkuvasti saava eri miesten seuraa. Näinä Tinder-aikoina sukkiakin usein vaihdetaan harvemmin kuin uutta treffikumppania.

Tai jos hän ei vaihtaisi sinua, niin hän tekisi sinusta palvojasta pikku hiljaa ihmisarvottoman orjansa. Lopulta hän alitajunnassaan inhoaisi itseään ja sinä kärsisit alkuhuuman kadottua. Olisitte ihmisraunioita.

Kaappaisit junan ja ajaisit sillä sillalta upoksiin, kuten Buster Keatonin vuoden 1926 klassikkoelokuvassa Kenraali. Moni syytön kuolisi. Lehdet myisivät, mutta niiden myynti ei ole sinulle niin tärkeää.

Katso ensi kerralla junassa sitä tyhjää paikkaa ja tirauta onnenkyynel kaikesta siitä, miltä säästyit.

T. Nimim. Reality check
No ei ole parodiaa ei. Siksi oli pakko kirjoittaakin, kun meni tilanne ihan ihon alle. Pointti tulee siinä, että käsittelin tilanteen ihan normaalisti, kunnes kasetti hajosi. Aivot huutaa, että anna nyt jo olla, mutta ei, en anna, ripottelen kaiken suolan, paskan,tuhkan ja mitä kaikkia niitä vielä on. Nyt olen täällä tekemässä tikusta asiaa. Sitä paitsi hän oli oikein rempseä, pirteä ja aito, ei ollenkaan mikään tyhjäntärkeä bimbo. Mutta se käänteentekevä asia tulee siitä kuvasta. Jos olisin sen ottanut, olisin tämänkin jutun tallettanut muistojen arkistoon, enkä varmaan olisi tännekään tullut vuodattamaan. Osaan yleensä käsitellä asian kuin asian järkevästi, kiekkokiihkoilua ei lasketa, mutta nyt vain hajosi kasetti.

Samalla mietin miten ulkokultainen olenkaan. Jos hän olisi ollut tavallisen suomalaisen naisen näköinen, olisin todennäköisesti huomauttanut, että mesoaminen häiritsee. Nyt oli toisin ja olikin oikein mukava kuunnella ja juteltavaakin löytyi.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä paitsi hän oli oikein rempseä, pirteä ja aito, ei ollenkaan mikään tyhjäntärkeä bimbo.
Hän oli kännissä.

Ja sen lisäksi nuo mainitsemasi naisen ominaisuudet muuntuvat konfliktitilanteessa irrationaaliseksi huutamissyyllistämiseksi, äärimmäisen temperamenttiseksi kilahtamiseksi ja asioiden kiivaaksi väärinkäsittämiseksi - juuri sinua vastaan.

Nyt olet turvassa, säästyit paljolta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies soitti että hän ei jääkään pidemmäksi aikaa kaveriaan auttamaan (ongelma ratkesi vissiin nopeasti) ja lupasi tulla hakemaan minut töistä. Sanoi että hänellä on minulle jokin ylläri kun päästään kotiin. Hitto, aikookohan stripata minulle...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katon jotain helvetin synnytysohjelmaa. Miks tuo nainen huutaa apua ja itkee tossa pöydällä kesken operaation? Kuka on pakottanut tuohon tilanteeseen? Joka leikkiin lähtee, leikin kestäkööt. Hymyissä suin vaan skidi ulos ja himaan. On muakin kiveksille potkastu, enkä oo huutanu, vaikka olen tahtomattani saanut kokea sen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mietin vaan tossa että ku tuo meidän Kaisa Mäkäräinen mainostaa tuota Möllerin D jne paskaa ja kehuu että auttaa tuossa ammunnassa. En tiiä mutta ei tuo kyllä siltä näytä. Onko se syöny sitä liikaa kun päin vittuahan tuo räiskii.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sanoi että hänellä on minulle jokin ylläri kun päästään kotiin. Hitto, aikookohan stripata minulle...
Joo, juttuun liittyi kyllä paidan riisuminen. Jätkä oli mennyt ottamaan tatuoinnin jonka inspiraationa on vaimo. Joo, ei siellä selässä mitään "Iisoppi 4ever" tai "I loves Iisoppi" lue mutta kuva liittyy minuun ja tehty rakkaudesta minuun. Voi hemmetti luoja paratkoon... Nyt kyllä ammutaan kovilla. Ei minun pyörimiset korsetissa ja korkokengissä ole mitään verrattuna tatuointiin. Huh huh, sanottamaksi veti hetkeksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös