Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 875
  • 68 240

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viinaa en oo ottanu kuuteen viikkoon, mutta karkit ja sipsit maistuu aivan saatanan tahtiin. Tällä menolla johnny ilmoittaa mut "rakas sinusta on tullut pullukka" ohjelmaan.

Oon muuten myös tuota tupakan vetämistä vähentänyt. Tällä viikolla oon ostanut joka päivä topan, mutta yhden poltettuani aina lopetan kokonaan ja heitän topan roskiin. Sama toistuu seuraavana päivänä

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus vaan oon miettinyt että miten pettttttttttter elämänsä tyyliä rahoittaa.
Ottaa hyllystä kun loppuu.

Rahassa on vaan se ongelma ettei mitään haluaisi ostaa eikä sitä viitsis säästääkään tai työnteko on ollut merkityksetöntä. No kaljaa ja joskus tietty matkalipun plus kausarit tottakai futikseen ja lätkään. Keikkoja ja leffoja näkee muutenkin kuten eilen viimeksi oli joku ennakkonäytös.

Jopoon oon kyllä ajatellut hommaavani jonkinlaiset sivulaukut ja sillä jos lähtisi jonnekin. Etukorin pistin uusimpaan pari päivää sitten. Juomapullon teline on stongan stemmissä eikä missään munien alla niin siitä on hyvä napsia vauhdissa. Yhtä etutelinettäkin voisin joku päivä sovitella johonkin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Musta on jotenkin kammottavaa, kun vapaan puolella on päällekkäin ketjut "Kummittelu" ja "Yö". En ole rohjennut kumpaakaan klikata, mutta jälkimmäinen lienee yhtyeelle omistettu ketju eikä vuorokaudenajalle. Vaikka onhan se silloinkin lievästi pelottavaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies on mennyt tänään keikalle ja sieltä kaverin kanssa jatkoille ja kaverin luokse yöksi. Olen siis nyt ihan talon herratar. En tiedä mitä sillä tiedolla tekisin... Olen katsellut telkkaria ja syönyt sipsejä, sitä samaa voin tietenkin tehdä kun mies on kotona. Mutta jotenkin on outoa olla täällä parivuoteessa ilman että toinen tuhisee omaa unta... Olen vähän yksin ja oudossa tilanteessa.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mies on mennyt tänään keikalle ja sieltä kaverin kanssa jatkoille ja kaverin luokse yöksi. Olen siis nyt ihan talon herratar. En tiedä mitä sillä tiedolla tekisin... Olen katsellut telkkaria ja syönyt sipsejä, sitä samaa voin tietenkin tehdä kun mies on kotona. Mutta jotenkin on outoa olla täällä parivuoteessa ilman että toinen tuhisee omaa unta... Olen vähän yksin ja oudossa tilanteessa.
Otat hyvän kirjan ja luet yhtäsoittoo loppuun. Ja ennenkuin huomaatkaan, on a) uusi aamu ja kirja lopussa b) ukko vieressä tuhisemassa. C) molemmat edellä. Joka tapauksessa, ilta vietetty. Kaikki hyvin.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/4bbb279a-b4a3-4213-ad0c-fe37e387f5af Tossa on @vilperi hyvä eväs urheilun kattomiseen. Linkki vie toiseen iltapäivän roskalehdistä.

Nachopelti on kyllä hyvää ja tuossa kuukausi-pari sitten teinkin nachopeltiä iltapalaksi. Tässä on vain se huono juttu että ne lastut mitkä peltiin tulee ovat sen verran kovia että minun hampaillani niitä on vaikea syödä. Vaikka kyllähän ne lastut hiukan siinä pehmiävät kun tulee sitä täytettä siihen mutta jäävät silti jonnin verran koviksi.

Siksi en oikein mielelläni osta enää sipsejäkään, niissäkin kun on sama homma. Saan vain hampaani kipeäksi niiden syömisessä.

No onneksi ensi kuun alussa on nyt sitten vihdoin hammaslääkäri. Varmaan voi olla jotain häikkää hampaissani. Minulla on kyllä synnynnäinen vikakin hampaissani, juuret esimerkiksi heikot että voi olla että senkin vuoksi kovan ruoan pureskelu on hankalaa.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nachopelti on kyllä hyvää ja tuossa kuukausi-pari sitten teinkin nachopeltiä iltapalaksi. Tässä on vain se huono juttu että ne lastut mitkä peltiin tulee ovat sen verran kovia että minun hampaillani niitä on vaikea syödä. Vaikka kyllähän ne lastut hiukan siinä pehmiävät kun tulee sitä täytettä siihen mutta jäävät silti jonnin verran koviksi.

Siksi en oikein mielelläni osta enää sipsejäkään, niissäkin kun on sama homma. Saan vain hampaani kipeäksi niiden syömisessä.

No onneksi ensi kuun alussa on nyt sitten vihdoin hammaslääkäri. Varmaan voi olla jotain häikkää hampaissani. Minulla on kyllä synnynnäinen vikakin hampaissani, juuret esimerkiksi heikot että voi olla että senkin vuoksi kovan ruoan pureskelu on hankalaa.
Ei muuta kun nachopelti blenderin läpi ja nauttimaan. Nachopeltipirtelö. Namskista!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ompas kiva tulla salille polkemaan kuntopyörää ja huomata heti, että näin aamusta on jo paljon herkkupyllyjä liikenteessä.
Saman havainnon tein äsken salilla käydessäni. Ei yleensä lauantaiaamuisisin ole ollut salilla noin paljon porukkaa. Onkohan tämä alkava kevät saanut perseiden treenaajat liikkeelle?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perhana. Ajatuksena on pitää vapaapäivä salilta, mutta tosiaan nuo peppuset siellä houkuttaisi lähtemään sinne. No jos lounaan jälkeen vähän vaikka kuntopyörää, ku siinä on aika jees näkymät.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Otat hyvän kirjan ja luet yhtäsoittoo loppuun. Ja ennenkuin huomaatkaan, on a) uusi aamu ja kirja lopussa b) ukko vieressä tuhisemassa. C) molemmat edellä. Joka tapauksessa, ilta vietetty. Kaikki hyvin.
Vain jos kyseessä on Anaïs Ninin kirjallisuutta. Toki se saattaa aiheuttaa naisilla kosteusvaurioita ja miehillä liiallista kovuutta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ystävä tulee kohta yökylään. Lupasin katsoa hänen kanssaan Britget Jonesin baby- leffan. En kyllä tiedä miksi koska en oikeastaan diggaa sellaisesta matskusta mitä Britget Jones- kirjat ja leffat edustaa. Toisaalta voin varmaan viihdyttää itseäni leffan aikana lukemalla vaikka Pelicans-HIFK playoffs- ketjua... Jäi homma tuossa vähän vaiheeseen kun kyllästyin pohdintaan siitä olisiko Kousa saanut pitää kiekkoa päädyssä niin pitkään, oliko väärin että Pelicans vihjasi että Kousa saattaa olla loukkaantunut jne...

Pizzaa meinattiin tehdä ystävän kanssa. Kumpikin heittelee pohjalle omia lempijuttujaan ja loppujen lopuksi täytettä on paljon enemmän kuin pohjaa... Ja mietitään että olisi pitänyt tehdä kaksi pohjaa. Joka kerta sama juttu ja se on meille sellainen yhteinen vitsi... Illalla saunotaan ja juodaan siideriä tai viiniä ja puhutaan maailman menosta... Mitäs sitä nyt ihmeempää?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pizzaa meinattiin tehdä ystävän kanssa. Kumpikin heittelee pohjalle omia lempijuttujaan ja loppujen lopuksi täytettä on paljon enemmän kuin pohjaa...

En siis ollut ainoa joka teki tänään pitsaa. Minäkin tein tosiaan tänään pitsaa ja erittäin hyvää siitä jälleen tulikin. Eilen vähän pohdin täällä mitä hyvää sitä tekisi illaksi ja päädyin sitten pitsaan. Helpohkohan tuo pitsa tehdä on ja tuhti paketti siitä tuli täälläkin, kun täytettä pitsaan tuli paljon. Laitoin täytteeksi niin tomaattia, tomaattimurskaa, juustoraastetta, jauhelihaa, kinkkua kuin herkkusieniviipaleita ja ananastakin.

Tein tänään myös kuningatarpiirakkaa. Siis marjapiirakkaa johon marjoiksi tuli vadelmaa ja mustikkaa. Tästä piirakastakin tuli tosi hyvää.

Tässä on minun evääni "kisaeväiksi". Vähemmän yllättäen tulee lauantai jälleen vietettyä tiiviisti urheilua seuraamalla. Tällä kertaa tosiaan vain urheilut alkoi vasta kello 15 aikoihin mutta ehtii sitä urheilua silti tänään seurata ihan yllin kyllin.

Kiinnostavin nyt varmaan on tuo HPK:n toinen puolivälieräpeli Tepsiä vastaan, mutta tulee sieltä myös mm. (tosin päällekkäin HPK:n pelin kanssa) Kauhajoen Karhu basketien korispeli, NHL:ää prime timessa ja jalkapallon EM-karsintaotteluita. Mielenkiintoista nähdä minkälaisen oppitunnin se Italia antaakaan Suomelle jalkapallon peluussa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kävin juuri laittamassa saunaan tulet. Pizzataikina on nousemassa, kohta voi kaulia pohjan. Ekat siiderit menossa... Minulla kuivaa omenaa ilman alkoholia ja ystävällä prosenteilla. Bridget Jones leffa oli niin huono kuin kuvittelinkin. Ystävän kanssa naurettiin leffakliseille ja hölmölle juonelle... Ja luvattiin ettei koskaan enää sorruta sellaiseen hömppään...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Koti-ilta lauantaina pitkästä aikaa. Jos tekisi nachoja, jauhelihaa, juustoja ja miksei patonkiakin. Viimeiset 3 viikonloppua mennyt muualla, on ollut pilkkikisat yms. Seuraavatkin 4 viikonlopuista kiinni, veljentyttären kisat, mutsin 80v synttärit ja pari vkonloppua Nykissä. Sais nyt vaan rauhoittua ja tietenkin lätkää.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiiättekö tunteen kun tulee suunnaton kaipuu nuoruuteen ja niihin huolettomiin aikoihin. Kaikki ne hetket ja tunteet ensirakkauden tunteesta siihen kun sait ajokortin ja ajelit pillurallia tytöt takapenkillä. Kaikki ne vilisevät silmissä ja saavat kaipaamaan nuoruutta. Hymyillyttää pirusti muistellessa ja taas toisaalta, välillä tulee surullinen fiilis kun tietää, että menneitä ei voi elää uudestaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiiättekö tunteen kun tulee suunnaton kaipuu nuoruuteen ja niihin huolettomiin aikoihin. Kaikki ne hetket ja tunteet ensirakkauden tunteesta siihen kun sait ajokortin ja ajelit pillurallia tytöt takapenkillä. Kaikki ne vilisevät silmissä ja saavat kaipaamaan nuoruutta. Hymyillyttää pirusti muistellessa ja taas toisaalta, välillä tulee surullinen fiilis kun tietää, että menneitä ei voi elää uudestaan.

En tiedä koska minä en saanut tuollaisia fiiliksiä elää. Nuoruuteni oli rankkaa, olin koulukiusattu, senkin takia minusta tuli aika syrjään vetäytyvä ja hiljainen. En ajellut pillurallia, en uskaltanut ehdotella mitään tytöille nuorena ja autokoulunikin meni penkin alle. En ajokortin saannista huolimatta koskaan oppinut ajaa autoa. Kai sain kortin lähinnä säkällä. Enkä koskaan ole juurikaan autoa ajanut autokoulun jälkeen.

En elänyt nuorena vapaata elämää vaan hyvin rankkaa. Eli en tiedä mitä tunnetta tarkoitat. Enkä juurikaan kaipaa nuoruuttani.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa vaan elämään taas silleen. Tai miksi siitä elämäntyylistä on pitänyt edes luopua.
En mä viittis mennä tälleen vajaa nelikymppisenä hengailemaan 15-18 vuotiaiden teinien porukoihin. Ei sitä oikeen viiti yksinkään elää. Ostan vanhan dx corollan, lähen ajelemaan yksikseni ja kaiuttimista pauhaa modern talking, jonka jälkeen meen jonkun sillan alle pussikaljalle naurattamaan teinityttöjä. Ei. Ei oikeen ois enää samaa fiilistä. Se on vaan hyväksyttävä, että menneet on menneitä ja ne pysyvät menneinä kauneina muistoina.

@vilperi ikävä kuulla

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En mä viittis mennä tälleen vajaa nelikymppisenä hengailemaan 15-18 vuotiaiden teinien porukoihin. Ei sitä oikeen viiti yksinkään elää. Ostan vanhan dx corollan, lähen ajelemaan yksikseni ja kaiuttimista pauhaa modern talking, jonka jälkeen meen jonkun sillan alle pussikaljalle naurattamaan teinityttöjä. Ei. Ei oikeen ois enää samaa fiilistä. Se on vaan hyväksyttävä, että menneet on menneitä ja ne pysyvät menneinä kauneina muistoina.

@vilperi ikävä kuulla
Pentuhan sä vielä olet. Mut silleen hyvällä tavalla.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pentuhan sä vielä olet. Mut silleen hyvällä tavalla.
Siihen nähden joo. On tässä vielä aikaa hankkia uusia muistoja. Joskus vaan sitä hymyissä suin haikeudella muistelee nuoruutta ja kaikkea mitä siihen aikaan liittyi. Kaikki oli uutta ja jännää. Kyllähän sitä nykysinkin vois kaikkea tehdä, mutta kun ei osaa kohtuudella tehdä oikeen mitään enää. Ei uskalla dokatakkaan enää, kun pelottaa, että duunipaikka menee putken takia alta. Niin karulta kun se kuulostaakin, elämäni parhaat muistot ovat syntyneet kun alkoholi on ollut jollain tavalla kuvioissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy