Pitäisikö sitä lähteä Tampereelle katsomaan Ilves-HPK? Ulkona paistaa aurinko, tulee ihan kesäloma mieleen. Jännittää, täytyy mennä jännäkakalle.
Ei kannata.
Onko nokialaisen pakko kannattaa HPK:ta?
Ja ihan vaan tiedoksi, en enää vittu ota treksaatteja. Nyt riitti. Otan kossua.
Tämän päivän tapahtumat ovat nostattaneet mieleen monenlaisia ajatuksia. Sitten tuli mieleen nämä:
George Carlin - Saving the Planet
George Carlin - We are part of Nature "..We are slaves to gizmos and toys. Everybody wants a cellphone that´ll make pancakes and think that will make them happy.."
Tool - Vicarious
linkeistä neebutuoy
Puujalkahuumori on mustan huumorin ohella sitä parasta huumoria.
Joidenkin toisten mielestä on arveluttavaa nauraa vammaisille ja neekereille.
Lemmy Kilmister & Janiss Garza: Lemmy (2002)
Ainoa varsinainen ongelmani Amerikkaan sopeutumisessa on huumorintajun puute. Briteillä on nähkääs hyvin musta huumorintaju. Brittihuumori on hyvin häijyä, eivätkä jenkit yksinkertaisesti tajua sitä. Tuhosin käytännöllisesti katsoen koko sosiaalisen elämäni kahden viikon sisällä tänne saapumisestani. Saatoin sanoa jotain, joka oli mielestäni ratkiriemukasta ja sain osakseni kauhistuneita katseita - "Miten sä voit sanoa noin!" He olivat tyrmistyneitä ja loukkaantuneita ja mitä vielä. Voi Jeesus, ei siitä nyt sillä tavalla tarvitse ottaa pattia! Vammaiset ovat huvittavia - sori, ei se ole minun vikani! Minä olen vain tarkkailija
Uusi lumi on vanhan surma, ja kun vanha lähtee paska jää ja paskasta nousee haloo.
Ja jos haluaa oikeasti hyvän elokuvan, kannattanee valita Zombieland.Maksimaalisen testosteronitason kasvattamiseksi suosittelisin The Expendablesia. Itse valitsisin tämän. Mutta jos haluat jotain erilaista, kuin pari tuntia hullua testomättöactionia, valitse Sherlock.
Veikkaan, että SM-liigan puolivälierien alkamisen kunniaksi (pe+la) saldo on yhteensä 13 pelikieltoa.
Yritän olla olematta yksi niistä.