Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 453
  • 67 212

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenna alkaa duunit. Koira nukkuu jaloissa. Kyllä, minulla on nykyään koira. Aika kiltti, välillä kyllä puree kuin hullu.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vittu, että osaakin olla perseestä hoitaa passiasioita poliisiasemalla. Nyt jo tunnin odottanut, eikä edes puolet jonosta ole edennyt. Vittu.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Huomenna alkaa duunit. Koira nukkuu jaloissa. Kyllä, minulla on nykyään koira. Aika kiltti, välillä kyllä puree kuin hullu.

Kieliikös tämä nyt sitten sitä, että saamme jälleen nauttia kahvi- ym. raporteistasi? Viimekesäiset raporttisi olivat antoisaa seurattavaa! Jatkathan samalla linjalla, jatkathan?

Mutta miksi vitussa olet kapisen piskin mennyt hankkimaan?! No, naisen painostuksesta, arvaan... Paha virhe.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enpä kyllä lähtisi koiraa panemaan, että sikäli sillä naisellakin on tehtävänsä...

Pyh! Narttu mikä narttu,ei kai sillä väliä ole minkälainen se on.

Ei vaan,kyllä se koira on ihan hyvä pitää noista jutuista erossa, ja oikeastaan kyllä nainenkin. Terveet kädet on paras ratkaisu tuossa asiassa, koiran voi hankkia muista syistä sitten. Kuten: pitämään seuraa(naisten juttuja kukaan jaksa kuunnella),noutamaan sanomalehden/tohvelit yms.(akka alkaa valittamaan jos tuollaisia pyytää tekemään), lenkkikaveriksi(koira ei pakota ottamaan hiihtosauvoja mukaan),metsästyskaveriksi(naiselta turha kysyäkkään,ellei ole joku asehullu),söpöä koiraa taluttaessa saattaa kauniit naiset tulla juttelemaan(naista taluttaessa tulos on huomattavasti heikompi)koira ei vaadi ruoaksi vähäkalorista omega45hainrustoinkivääriactiviaalprosoyaihanaolojugurttia(naiset,no kyllä te tiedätte) koiran kanssa voi katsoa rauhassa telkkaria vaikka ruudulla näkyisi käärme,lisko/ällöttävä otus,jääkiekko,ralliauto yms. (tarviiko minun edes sanoa?)...



Herää kysymys miksi minulla on kotona nainen eikä koira?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hanna Pakarinen on alkanut paulakoivuniemistyä hälyttävällä tavalla. Mitä on tehtävissä, vai onko mitään?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Bryan Marchment se ei urallaan säästellyt poikittaista mailaa. Tässä jyrän alle jää Mike Gartner: http://www.youtube.com/watch?v=aPKT-8Gl_YU

Mitä luulette paljon liigassa lätkäistäisiin Kanariansaarilta käsin kurinpitäjän toimesta pelikieltoa tuollaisesta?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siitä tulee tänään kuluneeksi viisi vuotta, kun ääriään myöten täynnä ollut Isomäki toivotti Tapparan kesälomille ja Ässät ensimmäistä kertaa välieriin 11 vuoteen. Oi niitä aikoja...

Jotenkin muistelin, että tähän päivämäärään liittyi myös porilaiset NHL-pelaajat, mutta olikos se sitten Ässien ainoa voitto Kerhosta ja Masi Marjamäen ainoaksi jäänyt NHL-ottelu 18.4.2006.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onkohan Kimmo Sasilla narkolepsia vai puolueensa puheenjohtajan jutut väsyneitä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kävin tänään Korkeasaaressa, siinä häkissä jossa nälkäiset sudet ja kissat ovat. Voi Kristus, ne syö mitä vain, koska niitä pidetään nälässä... Pudotin kännykän ja setelitukun vahingossa maahan. Kännykkä on nyt hukassa ja setelit kateissa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koin tänään elämäni pisimmän kaksituntisen. Tärkeä, kaksi tuntia kestävä tentti ja heti ensimmäisellä minuutilla tunsin valtavan paskahädän saapuvan. Aluksi ajattelin sen menevän ohi, kunhan vaan keskittyy kovasti siihen koepaperiin mutta vitut, paheni vaan pahenemistaan. Siinä about varttia ennen kokeen valmistumista (noin 1h 45 minuuttia siis takana) sattui jo mahaankin niin saatanasti, että piti oikein kerätä voimia että sai jotain kirjoitettua paperille. Ja voi vittu kun oli mahtavaa päästä paskalle tuon koettelemuksen jälkeen.

On se varmaan ollut huvittavan näköistä kiemurtelua se meikäläisen istuminen siellä salissa. Ihme ja kumma kyllä onnistuin kyllä mielestäni ihan hyvin siinä tentissä, että ehkä tuollainen hädänalainen tila jotenkin herkistää aivosoluja tai jotain.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Korkeasaaren lisäksi kävin tänään Raksilan apteekissa, jossa tapahtui sellaista, että olin lopullisesti ylittämässä rajan. Muudannes muorishenkilö istui reseptipaikalla. Senioriotar oli ilmeisesti Raksilan oma Eleanor Rigby, koska porisi kuin Kanada-malja viheltäen :äänsä farmaseutille/proviisorille/whateverille. Narista ruikutti ja kitistä vinkui asiasta kuni asiasta kaikella sillä elämänkokemuksella, joka on unohtunut jo vuosia sitten.

Ottipa sitten jyvänsä tai supponsa, silmäpuikon tai vaginatipat, ja minä pääsin viimein hiestä märkänä hivenen ylipukeutuneena tiskille. Apteekkarittarella oli puoli metriä erektioista mustaa kyytä otsassa, kun istahdin tuolille ja asensin reseptit pöydälle. Mainitsin edellijättärestä. Kyrpä lerpahti hänen otsastaan ja meni piiloon kulmakarvojen taakse. Sain napit minuutissa.

Mutta meninpä maksamaan. Eiköhän se mistä-ne-kaikki-oikein-tulevat-tar istunut kuin tatti penkillä ja naukui Kela-korvauksista ja keksi koko ajan lisää paskanjauhantaa, jota ulosansi kuivien äänihuulten ja väsähtäneiden proteesihammasten välistä. Kassaneidilläkin oli mahtikyrpä otsassa. Pelkäsin, että se ruiskauttaa mummon yli mällit naamalleni. Mummo nyökytteli päätään voimaperäisesti tyytyväisenä itseensä ja saamaansa harvinaiseen huomioon. Kassaneiti joutui soittamaankin johonkin muorin pyynnostä, joka koski jotakin neljääkymmentä senttiä rahaa.

Katsahdin kello neljän suuntaan ja koko joukko kyrpiä kasvaskeli jonolaisten otsanahkoihin. Pisin oli jonon hännimmäisessä päässä nojailevalla prätkäjäbäsellä. Muori lähti vihdoin viimein, viimeisellä mahdollisella hetkellä ennen ruiskahdusta. Laitoin sitten laskuni tiskille ja kysyin "katotko paljonko oon saanut tästä lääkkeestä Kela-korvauksia viime ja sitä edellisenä vuonna?" Silloin myyjän otsakyrpä alkoi suihkuttaa valkoista smäidää pitkin lääkekauppaa. Hirvittävä tilanne.

Lopetin tilanteen iskemällä silmää ja tuikkaamalla korttiseni sen lukijaan. Myyjä hymysi minulle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kävin tänään Korkeasaaressa, siinä häkissä jossa nälkäiset sudet ja kissat ovat. Voi Kristus, ne syö mitä vain, koska niitä pidetään nälässä... Pudotin kännykän ja setelitukun vahingossa maahan. Kännykkä on nyt hukassa ja setelit kateissa.

Mut sä oot baby elossa...hei, sä oot baby elossa. Se on pääasia.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nyt futiskauden lähestyessä heräsi jälleen ajatus, että olisi ihan kiva jos Jokereilla olisi olemassa jalkapallojoukkue. Ei tarvitsisi missään nimessä olla mitään isoa, olisi jopa parempi jos olisi ns. pikkujengi, oivaa vastapainoa olisi ajoittain liian kaupalliselle SM-liigatason jääkiekolle, mutta olisi edes jotain toimintaa tai seurattavaa kesäisinkin. Ainoita asioita, joita salaa kadehdin HIFK:lta on tämä yleisseurana toimiminen.

Jakaako kukaan muu Jokerifani saman kaipuun?
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kieliikös tämä nyt sitten sitä, että saamme jälleen nauttia kahvi- ym. raporteistasi? Viimekesäiset raporttisi olivat antoisaa seurattavaa! Jatkathan samalla linjalla, jatkathan?

Tänään ei oikein koneella kerennyt paljoa vielä olemaan. Sanotaanko näin, että kissoja oli kivasti ja kahvi oli samaa taattua paskaa. Firman puolesta tuotiin muki, en tiedä minkä helvetin takia. Vien oman mukini heti maanantaina.

Mutta miksi vitussa olet kapisen piskin mennyt hankkimaan?! No, naisen painostuksesta, arvaan... Paha virhe.

Osasyynsä on naisellakin. Koira on kyllä 95% ajasta ollut mitä mainioin kaveri. Ne viisi prosenttia johtuu muista seikoista. Pitkästä aikaa on rahaa juoda olutta. Mahtava olo. Vielä mahtavampi on kohta, kun kulmille saapuu JYP-fani, joka asuu Turussa. En tiedä mistä aloittaisin vittuilun. Olisi pitänyt kirjoittaa parhaat jutut paperille, unohtuu vielä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Nyt futiskauden lähestyessä heräsi jälleen ajatus, että olisi ihan kiva jos Jokereilla olisi olemassa jalkapallomaajoukkue. Ei tarvitsisi missään nimessä olla mitään isoa, olisi jopa parempi jos olisi ns. pikkujengi, mutta olisi edes jotain toimintaa tai seurattavaa kesäisinkin. Ainoita asioita, joita salaa kadehdin HIFK:lta on tämä yleisseurana toimiminen.

Jakaako kukaan muu Jokerifani saman kaipuun?
Maajoukkuetta tuskin saisi Jokereista, mutta olisihan pelkkä joukkuekin ihan kiva.
Itse olen seurannut futista ja Klubia pikkuskloddista asti. FC Jokereista tai Hjalliksen imperiumista tuskin oli pienintäkään aavistusta silloin kenelläkään. Mulla on kahden eri seuran kannattaminen toiminut ihan hyvin, ovathan kyseessä eri lajit, eri matsit ja eri vuodenajat.
Tietysti jos on alkanut seurata futista FC Jokereiden aikana tai sen ansiosta niin on ymmärrettävää ettei sitä omaa jengiä enää ole. Takinkääntäjäksi kukaan tuskin haluaa itseään leimattavan.
Kysymykseesi että jakaako kukaan muu Jokerifani saman kaipuun, minä vastaan ei.
Tosi moni sen sijaan varmasti vastaa kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös