Latvian Riiassa kanssa kävi kerran yksi hassu tapaus. Olin istuskellut baarissa jonkin aikaa ja lähdin sitten ulos etsimään jotakin toista baaria jossa vielä joisin kaljan tai kaksi ennen kuin menisin hostellille nukkumaan. Noh, kusihätä iski, mutta onneksi löysin sellaisen pienen puiston jossa oli kätevä kävästä. Palatessani takaisin jalkakäytävälle siinä oli sellainen pieni nousu, jossa liukastuin. Tai no toinen polvi vaan osui maahan, jossa se liukui pikimustassa ja märässä mullassa noin puoli metriä. Mä olin reissussa vain yksillä päällyshousuilla, sellaisilla vaaleanruskeilla samettihousuilla, joissa nyt oli tosi räikeä noin 10 x 40 cm märkä ja musta jälki. Kellokin oli niin paljon ettei vaatekaupat olleet enää auki. En siinä sitten baariin kehdannut mennä, mutta kaupasta hain siideriä, se kun oli samanhintaista kuin kalja.
Hostellissa sitten sattui hetken päästä toinen tapaus. Mä olin dormihuoneessa ja yläsängyllä. Siellä alapuolella oli joku noin 18v vissiinkin englantilainen söpö blondi. Noh, mulla kun oli reppu siinä jalkopäädyssä niin menin siihen lueskelemaan jotain asemalta saatua esitettä tms. Sen siideritölkin pistin siihen mun taakse keskelle sitä sänkyä, kyllähän se siinä patjalla pysyy. Parin minuutin päästä sitten ajattelin ottaa huikkaa ja huomasin, että se juuri aukaistu iso puolen litran tölkki oli kaatunut ja sänky oli ihan märkä. En tiedä menikö se patjan läpi, mutta epäilisin niin. Mitäköhän se pikkutyttö ajatteli kun munien kohdalta tulee kusenväristä nestettä. Hävetti ihan saatanasti. Itseasiassa samana iltana sattui vielä kolmaskin huvittava tapaus. Mä kun kävin vessassa siellä käytävällä, unohtui multa se oven avainkortti sinne sängylle. Oli pakko sitten mennä respaan ja pyytämään niitä tulla avaamaan se ovi. Siellä oli kaksi nuorta tyttöä joilta loppui juttu seinään kun ne mut näki pelkissä risaisissa boksereissa, tukka sekaisin, parransänki rehotti ja silmätkin taisi seisoa päässä kun päissään hoipertelin. Toinen niistä tuli avaamaan oven, mutta sanaakaan se ei sanonut vaikka käveltiin vierekkäin pitkä matka sinne oikealle ovelle. Noh, tuli vaan mieleen.