Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 438 617
  • 67 235

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Että voi aikuisella ihmisellä olla vaikeeta päästä yli ikivanhoista säädöistä, mielikuvista ja kaikenmaailman "loisto"ideoista toteuttaa niitä uudestaan (ihan kuin vaikeuksia ei olis tullut jo aikoinaan riittävästi). Play off -kevät ja silleen, nähdään ja törmäillään. V-ttu joo:).
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tein sen verran asiallista uunipuuroa että maistuisi itse Jahvellekin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Leki näyttää haukkaria. Jatkoaika: LeKille farmisopimuksia ja uusi päävalmentaja - Mestiksessä operoiva Lempäälän Kisa on solminut farmisopimukset Tapparan ja Ilveksen kanssa.

Jännä nähdä ketä pelaajia LeKi antaa Ilveksen ja ketä Tapparan käyttöön. Toivottavasti saadaan edes joku vahvistus ykköseen...
 
Viimeksi muokattu:

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
http://www.youtube.com/watch?v=nFHbzzunhww

Suomi-USA 95, omassa huoneessa naperona serpentiiniviritelmien keskellä jännitän paskat housussa. Iso paha jenkki tuntuu menevän menojaan, kunnes Jutilan tykki puhuu, Koivu kaventaa ja lopulta Strömbergin jäätävä kierteinen ripuli tuo Suomen tasoihin. Seuraavana päivänä pihalätkässä naureskeltiin Strömbergin tykille. Täältä tähän.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähteä muutaman kaverin kanssa ryyppäämään stadiin asti parin kuukauden tipattoman jälkeen tai jäädä kotiin pelaamaan pleikkaria, niin kumman tekisit?

Mikä vitun takalukko mulla on päällä kun meinaa kallistua pleikkarin puoleen?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tein sen verran asiallista uunipuuroa että maistuisi itse Jahvellekin.

Huh, mikrosekunnin ajan koodasin ulos viestistäsi, että se kelpaisi sille, jonka kuvan piirtämisestä jokainen vauvasta vanhukseen Lähi-Idässä asuva pihisisi pyhää vihaa ja polttaisi Suomemme lippua.

Krapulaton lauantaiaamu on ollut ilonani joulukuusta lähtien paljon useammin kuin krapulallinen. Ruotsin Arvostele mun illallinen on ihan valtakunnankansleria katsottavaa. Ja tulevat vielä pötkössä.

Tykkääkö ketään muuta Artosta, mun pimppua kutittaa kun näen sen ihanat pusu huulet. Kuulin lehdestä et Arto olisi hyvä nuoleen pimppua.

Mä oon vähän runotyttö, runoilen kaikest. Tämä runo kertoo yhestä kesästä mun 34-vuotiaan serkun kaa kun olin 14:

siellä alla sotkuisen katoksen/
serkku tuli niin äkkii ja häipyi juoksien/
oli kaula peitossa fritsujen, mul oli pimpussa hiekkaa

Eihän tää oo tuttu jostakin muusta? Onhan runo uus eikä blakiaatti?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähteä muutaman kaverin kanssa ryyppäämään stadiin asti parin kuukauden tipattoman jälkeen tai jäädä kotiin pelaamaan pleikkaria, niin kumman tekisit?

Mikä vitun takalukko mulla on päällä kun meinaa kallistua pleikkarin puoleen?

Jos hyvät pelit tiedossa etenkin kavereiden kanssa, niin ehdottomasti pelit, sanon ma. Tatin-reissun jälkeen olisit ihmisraunio huomenissa ja ihan hirveässä vitutuksessa oksentelemassa kusisiin porttikongeihin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jäkistä ei vaan pysty seuramaan, saakeli kun on perhosia vatsassa. Taidan painua pehkuihin ja pistän herätyskellon soimaan klo. 21. Sitte joko vituttaa, tai olen helvetin onnellinen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedätte varmaan, että joskus on sellaisia juttuja, jotka saavat ajattelemaan, että tässä vielä joskus käy huonosti? Sitten kun sen on tehnyt kymmeniä tai satoja kertoja onnistuneesti, ei enää edes ajattele, että voisi käydä huonosti.

Otin pizzan uunista. Yleensä aina nostan sen siitä leivinpaperin varassa muutaman kymmenen sentin matkan tiskipöydällä olevalle lautaselle. Koskaan ei ole pudonnut lattialle... kunnes tänään. Luonnollisesti täytepuoli alaspäin. No, söin sen kuitenkin, en vaan ole varma mikä oli pizzamaustetta ja mikä lattialta tarttunutta. Hyvältä maistui kuitenkin.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Otin pizzan uunista. Yleensä aina nostan sen siitä leivinpaperin varassa muutaman kymmenen sentin matkan tiskipöydällä olevalle lautaselle. Koskaan ei ole pudonnut lattialle... kunnes tänään.
Minulla on ekstensiivinen kokemus valmispizzoista. Ja nyt en kyllä ymmärrä, eikö tuolla tavoin joko a) jää ikävästi leivinpaperi pizzan ja lautasen väliin ja/tai b) joudut jotenkin ihmeellisesti nitkuttelemaan leivinpaperin välistä pois. Mikset vie lautasta pellin ääreen, vetäisten pizzan näppärästi suoraan lautaselle? Jos pizza on liian kuuma, niin mikä tahansa veitsi tai aterin riittää kyllä apuvälineeksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otin pizzan uunista. Yleensä aina nostan sen siitä leivinpaperin varassa muutaman kymmenen sentin matkan tiskipöydällä olevalle lautaselle. Koskaan ei ole pudonnut lattialle... kunnes tänään.
Kerran haettiin kaverin kanssa pizza puoliksi Iso-Roobertinkadun jostain pizzapaikasta juuri ennen sulkemisaikaa varmaankin joskus kello neljä yöllä. Oltiin menossa pussikaljalle koffin puistoon. Noh siinä kävellessä meikäläiseltä sitten hieman ote herpesi ja siinähän se lätty lötkötti kusisella asfaltilla täytepuoli alaspäin. Hieman harmitti.. Tulis jo kesä niin pääsis taas joka päivä pussikaljalle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on ekstensiivinen kokemus valmispizzoista. Ja nyt en kyllä ymmärrä, eikö tuolla tavoin joko a) jää ikävästi leivinpaperi pizzan ja lautasen väliin ja/tai b) joudut jotenkin ihmeellisesti nitkuttelemaan leivinpaperin välistä pois.

Ei vaan nostan pizzan siihen lautasen reunan kohdalle ja sopivasti luiskautan sen paperilta lautaselle. Joskus luisu kyllä menee pitkäksi ja pizza jatkaa matkaansa lautasen yli pöydälle, mutta lattian kautta mentiin nyt ensimmäistä kertaa.

Kaipa sitä täytyy seuraavalla kerralla käyttää fiksumpaa tapaa tai vaikka ottaa lautanen vähän lähemmäksi...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TPS on hallitseva mestari. Mites muilla...?
 

Wolves

Jäsen
Kirjoitin tähän ketjuun 3000. viestin. Sitä tulin vain sanomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös