Mitä minä sanoin? MITÄ MINÄ SANOIN?
Hmmm. Tietty epäilys nousee. Ei vaan, hyvin veikattu! Mitä voitit?
Mitä minä sanoin? MITÄ MINÄ SANOIN?
Voisitko tähän jatkoksi antaa näkemyksesi SM-liigan välieräpareista myöskin?Mitä minä sanoin? MITÄ MINÄ SANOIN?
Hmmm. Tietty epäilys nousee. Ei vaan, hyvin veikattu! Mitä voitit?
Voisitko tähän jatkoksi antaa näkemyksesi SM-liigan välieräpareista myöskin?
Tein sen verran asiallista uunipuuroa että maistuisi itse Jahvellekin.
Jos sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähteä muutaman kaverin kanssa ryyppäämään stadiin asti parin kuukauden tipattoman jälkeen tai jäädä kotiin pelaamaan pleikkaria, niin kumman tekisit?
Mikä vitun takalukko mulla on päällä kun meinaa kallistua pleikkarin puoleen?
Minulla on ekstensiivinen kokemus valmispizzoista. Ja nyt en kyllä ymmärrä, eikö tuolla tavoin joko a) jää ikävästi leivinpaperi pizzan ja lautasen väliin ja/tai b) joudut jotenkin ihmeellisesti nitkuttelemaan leivinpaperin välistä pois. Mikset vie lautasta pellin ääreen, vetäisten pizzan näppärästi suoraan lautaselle? Jos pizza on liian kuuma, niin mikä tahansa veitsi tai aterin riittää kyllä apuvälineeksi.Otin pizzan uunista. Yleensä aina nostan sen siitä leivinpaperin varassa muutaman kymmenen sentin matkan tiskipöydällä olevalle lautaselle. Koskaan ei ole pudonnut lattialle... kunnes tänään.
Kerran haettiin kaverin kanssa pizza puoliksi Iso-Roobertinkadun jostain pizzapaikasta juuri ennen sulkemisaikaa varmaankin joskus kello neljä yöllä. Oltiin menossa pussikaljalle koffin puistoon. Noh siinä kävellessä meikäläiseltä sitten hieman ote herpesi ja siinähän se lätty lötkötti kusisella asfaltilla täytepuoli alaspäin. Hieman harmitti.. Tulis jo kesä niin pääsis taas joka päivä pussikaljalle.Otin pizzan uunista. Yleensä aina nostan sen siitä leivinpaperin varassa muutaman kymmenen sentin matkan tiskipöydällä olevalle lautaselle. Koskaan ei ole pudonnut lattialle... kunnes tänään.
Minulla on ekstensiivinen kokemus valmispizzoista. Ja nyt en kyllä ymmärrä, eikö tuolla tavoin joko a) jää ikävästi leivinpaperi pizzan ja lautasen väliin ja/tai b) joudut jotenkin ihmeellisesti nitkuttelemaan leivinpaperin välistä pois.
Kyllähän se täälläkin on sitä.TPS on hallitseva mestari. Mites muilla...?
TPS on hallitseva mestari. Mites muilla...?
Onhan noita hallitsevia mestareita maailma pullollaan. Esim. Nippon Paper Cranes, Melbourne Ice ja CH Jaca muutama mainitakseni.
Minun mielestäni se oli 3001. Olen tosin ennenkin ollut väärässä, eikä meillä päin niin tarkkoja olla. Onneksi olkoon!Kirjoitin tähän ketjuun 3000. viestin. Sitä tulin vain sanomaan.
Kirjoitin tähän ketjuun 3000. viestin. Sitä tulin vain sanomaan.