Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 974
  • 66 797

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis kuinka kauan tämä Nhl19-peli kestää oikein lataantua? Keskiviikkona latasin pelin Ps storesta ja sitä peliä se latasi ensin minun nettiyhteydelläni sellaiset 5 tuntia ja nytkin se vielä asentaa jotakin? Lukee että pelin asennuksesta 74 prosenttia suoritettu ja tuonne pelin päävalikkoon ei kai pääse kuin vasta sitten kun asennus on valmis. Nyt pääsee kyllä jo muualle kuten harjoitusleirille ja pelaamaan Stanley cup-finaaleja.

Onkohan tässä nyt jotain mitä en ole vain vielä tajunnut? Vai kuuluuko tämän ladatakin tätä peliä varsinkin minun nettiyhteydellä näinkin kauan?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode lähes kävelemään kotoolta. Oon mansesterissa ja himot on kovat.
Ai saatana. Veli valitti huanon päivän. Tänään vaan parannellaan kotosalla, Ei rapulaa tosin. Eukolle kyllä vois soittaa että tua kaliaa ku peliki tulee. Se on jotain kämppää kattomassa kaverinsa kanssa. Ainakin väitti että sille kaverille kattomassa, mutta mää en oo piänestä pitäen luattanu naisiin. Enkä setiin jotka pyytää tuleen kattoon suklaamuneja munivia kanoja Hiacensa paksiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon mansesterissa ja himot on kovat.
Se muuten sitten se seksikäs petite filipiino joka myy persettä siinä asematunnelin kebumestan korvilla on ihan paska sijoitus. Vituttaa ainaki itteeni huarat joilla on pualta suurempi kulli kun itellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään ripustin esille jo neljännen talvilintu-"talipötkön". Pohjantikka ja käpytikka siellä pötköllä käy vuoronperään verottamassa. Oravakin on varmaan käynyt osilla vaikka en ole nähnyt niitä kuin puussa ja maassa, en talipötkötelineessä. Auringonkukan siemeniä on mennyt kohta kolme kiloa. Lintulaudalla on varmaan myös käynyt orava vaikka en ole nähnytkään, on ne sellaisia vekkuleita. Tali-, sini-, hömö- ja pyrstötiaisia tuossa lintulaudalla käy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maria Ylipää oli äsken tosi seksikkäänä Kultainen Venla -gaalassa. Nyt meen saunaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tänään ripustin esille jo neljännen talvilintu-"talipötkön". Pohjantikka ja käpytikka siellä pötköllä käy vuoronperään verottamassa. Oravakin on varmaan käynyt osilla vaikka en ole nähnyt niitä kuin puussa ja maassa, en talipötkötelineessä. Auringonkukan siemeniä on mennyt kohta kolme kiloa. Lintulaudalla on varmaan myös käynyt orava vaikka en ole nähnytkään, on ne sellaisia vekkuleita. Tali-, sini-, hömö- ja pyrstötiaisia tuossa lintulaudalla käy.
Arvostan! Lintujen talviruokinta on tärkeä juttu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Taannoisesta PMMP-dokumentista jäi mieleen Jori Sjöroosin esittämä "Päiväkoti"-biisin englanninkielinen kertosäepätkä, joka on kuunneltavissa Youtubessa. Upea versio jo valmiiksi raastavan kauniista kappaleesta.

Olisi omalla tavallaan hyvinkin mielenkiintoista ja kiehtovaa, jos Sjöroos levyttäisi tuon ja muita säveltämiään PMMP-kappaleita englanniksi.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Nyt kun olen todistetusti ensimmäistä kertaa ignoressa, mieleni halajisi lällätellä. Mutta enpäs lällättele, vaikka hieman ovelasti tällä tavalla lällättelenkin. Sen sijaan vähän kummaksun ja hieman oudoksuen ajattelen ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaisia palleja myöntää olleensa väärässä. Jopa minä, yksi itsepäisimmistä tomppeleista jota tiedän, välillä joudun toteamaan, että ei se kai sitten näin mennytkään. Pitkin hampain, hautovin kostoin, mutta siltikin minä sen joskus myönnän.

En tosin ehkä ääneen, mutta mielessäni ainakin myönnän kyllä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se muuten sitten se seksikäs petite filipiino joka myy persettä siinä asematunnelin kebumestan korvilla
Saatana kerkesin lukee tähän asti ja läksin vitun kiilto silmissä metsälle.

on ihan paska sijoitus. Vituttaa ainaki itteeni huarat joilla on pualta suurempi kulli kun itellä.
Nyt luin loppuun ja hiffasin miks mulla on niin saatanan kipee anaali. Vittu kun ei voi ajoissa kertoo näitäkään. Sämpylä laitetaan vieraalle maalle, vieraille vesille kapula kovana.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onhan vesipulloissakin parasta ennen päiväys. Ja tuskin on juomakelvotonta sen jälkeen.
Herkemmin väittäisin pulloveden pilaantuvan kuin kirkkaan viinan, siinä pullossa on kuitenkin veden lisäksi väistämättä jonkunlaista mikrobistoa ja mahdollisesti niille sen verran ravintoakin että laatu elintarvikkeena kärsii. Ei paljon mikrobit kirkkaissa viinaksissa juhli.
...
Nyt luin loppuun ja hiffasin miks mulla on niin saatanan kipee anaali. Vittu kun ei voi ajoissa kertoo näitäkään. Sämpylä laitetaan vieraalle maalle, vieraille vesille kapula kovana.
Tuli siis ns. nakkisämpylä. Ei kai mennyt useammalle kaverille jakoon?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti oikein käydä tuossa naapurin pellolla hiihtämässä kun naapurin sukulaispoika oli käynyt sinne oikein koneella latuset vetämässä. Vähän meinasi kyllä sänki välillä jarrutella mutta kiva oli hiiksiä kun aurinkokin vielä paistoi pellolle. Nyt on uunissa hautumassa kaalilaatikko ja pata porsaan lavasta ja juureksista. Eli hyvää ruokaa on tulossa ja illalla on vielä sauna. Kiva päivä on ollut...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vika on varmaan minussa mutta olin lukenivani jotain ihan muuta kuin mitä tuossa oikeasti tarkoitetaan.

Mistä noista tietää. Kaveri joutui pitkäksi aikaa terapiaan, kun kävi ilmi mitä kotona lapsia hoitanut vaimo puuhasteli naapurin ukon kanssa hänen ollessaan töissä. Pari vuotta sitä oli jatkunut eikä mikään yksi hiihtoretki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vika on varmaan minussa mutta olin lukenivani jotain ihan muuta kuin mitä tuossa oikeasti tarkoitetaan.
Liukkaat kuin liukkaat... Kunhan ei käsketä suksia suolle. No joo, hiihtäminen on ihan kivaa varsinkin kun ei itse tarvinnut itse tehdä latuja umpihankeen. Vielä ei ole tarpeeksi lunta että tulisi hyvät ladut sänkiselle viljapellolle. Toisella puolella tietä on kynnöspelto ja siihen tulisi vielä huonommat ladut kuin sänkipellolle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Palstahan on täynnä hifistelijää kaikissa asioissa, mutta nyt on jo huikeutta:

IMAXissa mun mielestä korkeutta tärkeämpää on olla mahdollisimman keskellä, vielä korostetummin kuin normiteattereissa. Jos joutuu ihan laidoille niin siitä kuvasta ei oikein saa irti sitä mitä pitää. Itiksessä 5 rivi on liian alhaalla ja 11 ehkä vähän liian ylhäällä, kun ex-tempore kävin kyyläämässä jotain efektikuraa. Eli sanosin optimin olevan 8-10 riveillä, vähän riippuen missä asennossa köllöttelee, kuinka iso on ja mistä tykkää.

Jotkut todella miettii tuollaisia juttuja mennessään katsomaan jotain elokuvaa. Maailma ei lakkaa yllättämästä.

(Boldaus oma)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eiköhän Oulun seksirikosvyyhti -ketjussa tänään vielä tapella astaloilla, aihioita jo on. 2-3 besserwisseriä ja 2-3 "miksei asioista saa puhua" -kaveria tuottanevat viihdettä lauantai-iltaan. Pitäisi olla ketjuliveseuranta, missä siis, oh but really, seurattaisiin livenä nopeastikin eskaloituvia keskusteluja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Usein olen saanut ratkaisun ongelmiini tämän palstan kautta. Hienoin esimerkki tietenkin tuo kun unelmoin ps4:stä ja tämän palstan kautta sain lahjoituksena kyseisen konsolin. Siitä olen tosi kiitollinen luonnollisesti ja hetihän tietenkin ostin tuon nhl19 konsolille.

Nyt vain sitten jäi minulla ylimääräiseksi peliksi tuo syksyllä ps3:lle ostamani fifa19. Syksyllä sitä en lopulta kovin paljoa ehtinyt pelaamaan, unelmoinkin että ryhdyn sitä sitten talvella pelaamaan mutta sekin jäi lopulta aikomukseksi kun sain tuon ps4:sen. Nyt tuntuukin vähän siltä kuin olisi turhasta maksanut kuuskymppiä joka on aika iso raha minun rahapussilleni. Olisi hyvä jos tuon uuden fifan saisi jonnekin vaikka myytyä. Uudenveroinenhan peli on kun tosiaan vähän käytetty. Tosin jo uutenakin jonkin verran tilttaili. Täällä en uskalla enempää asiasta kirjoittaa kun en nyt muista oliko palstalla myyminen kielletty kunhan vain nyt päivittelen kohtaloani.

Nyt on menossa par aikaa työkokeilussa ehkä lopulta muuten sitten se töiden paras osuus palkan jälkeen/lisäksi eli vapaat ja vieläpä viikonloppuvapaa. Enpä muistanut kuinka hyvältä tuntuikaan jäädä viikonloppuvapaalle raskaan duuniviikon jälkeen.

Tuttava tuossa ehdotti että pelattaisiin taas huomenna pitkästä aikaa Scrabble-sananmuodostuspeliä. Meillä on ollut tapana tuota aina pelata sunnuntaisin täällä kolmen hengen ryhmällä. Kiva ja mielenkiintoinen pelihän tuo on, ainoastaan se aika kun täytyy odottaa omaa vuoroaan niin on pitkävetistä. Täytyy kai ottaa taas lukemista mukaan jotta voi lukea sillä aikaa kun muut miettivät omilla pelivuoroillaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt vain sitten jäi minulla ylimääräiseksi peliksi tuo syksyllä ps3:lle ostamani fifa19. Syksyllä sitä en lopulta kovin paljoa ehtinyt pelaamaan, unelmoinkin että ryhdyn sitä sitten talvella pelaamaan mutta sekin jäi lopulta aikomukseksi kun sain tuon ps4:sen. Nyt tuntuukin vähän siltä kuin olisi turhasta maksanut kuuskymppiä joka on aika iso raha minun rahapussilleni. Olisi hyvä jos tuon uuden fifan saisi jonnekin vaikka myytyä. Uudenveroinenhan peli on kun tosiaan vähän käytetty.
Jos nyt oikeasti helpolla haluat sen Fifan myydä ja saada siitä hieman taskurahaa, niin yksi vaihtoehto tietenkin olisi, että vie sen tuonne paikalliseen antikvariaan.
Olettaen siis, että majailet paikkakunnalla, mistä tuo suosikkijoukkueesi on kotoisin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän Oulun seksirikosvyyhti -ketjussa tänään vielä tapella astaloilla, aihioita jo on. 2-3 besserwisseriä ja 2-3 "miksei asioista saa puhua" -kaveria tuottanevat viihdettä lauantai-iltaan. Pitäisi olla ketjuliveseuranta, missä siis, oh but really, seurattaisiin livenä nopeastikin eskaloituvia keskusteluja.

Mitä vikaa poppariketjussa on. Mietin tuossa illalla kuinka saatiin taas yksi maahanmuttoketju ja mihin sellaista tarvitsee. En ole nyt lukenut, voisi taas käydä kurkistamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös