Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Maria Ylipää oli äsken tosi seksikkäänä Kultainen Venla -gaalassa. Nyt meen saunaan.
Pääsikö makiapissa tahrimaan reidet...?Maria Ylipää oli äsken tosi seksikkäänä Kultainen Venla -gaalassa. Nyt meen saunaan.
Arvostan! Lintujen talviruokinta on tärkeä juttu.Tänään ripustin esille jo neljännen talvilintu-"talipötkön". Pohjantikka ja käpytikka siellä pötköllä käy vuoronperään verottamassa. Oravakin on varmaan käynyt osilla vaikka en ole nähnyt niitä kuin puussa ja maassa, en talipötkötelineessä. Auringonkukan siemeniä on mennyt kohta kolme kiloa. Lintulaudalla on varmaan myös käynyt orava vaikka en ole nähnytkään, on ne sellaisia vekkuleita. Tali-, sini-, hömö- ja pyrstötiaisia tuossa lintulaudalla käy.
Saatana kerkesin lukee tähän asti ja läksin vitun kiilto silmissä metsälle.Se muuten sitten se seksikäs petite filipiino joka myy persettä siinä asematunnelin kebumestan korvilla
Nyt luin loppuun ja hiffasin miks mulla on niin saatanan kipee anaali. Vittu kun ei voi ajoissa kertoo näitäkään. Sämpylä laitetaan vieraalle maalle, vieraille vesille kapula kovana.on ihan paska sijoitus. Vituttaa ainaki itteeni huarat joilla on pualta suurempi kulli kun itellä.
Rakastan mä suakin ihana mussukka. Johnnylla nyt vaan on se mahtimeisseliNäin jälkikäteen mietittynä joutui Johnny odottamaan sielun veljeään palstalle liian kauan. Mutta kaikki hyvin, loppu hyvin tai jotenkin!
Herkemmin väittäisin pulloveden pilaantuvan kuin kirkkaan viinan, siinä pullossa on kuitenkin veden lisäksi väistämättä jonkunlaista mikrobistoa ja mahdollisesti niille sen verran ravintoakin että laatu elintarvikkeena kärsii. Ei paljon mikrobit kirkkaissa viinaksissa juhli.Onhan vesipulloissakin parasta ennen päiväys. Ja tuskin on juomakelvotonta sen jälkeen.
Tuli siis ns. nakkisämpylä. Ei kai mennyt useammalle kaverille jakoon?...
Nyt luin loppuun ja hiffasin miks mulla on niin saatanan kipee anaali. Vittu kun ei voi ajoissa kertoo näitäkään. Sämpylä laitetaan vieraalle maalle, vieraille vesille kapula kovana.
Vika on varmaan minussa mutta olin lukenivani jotain ihan muuta kuin mitä tuossa oikeasti tarkoitetaan.
Liukkaat kuin liukkaat... Kunhan ei käsketä suksia suolle. No joo, hiihtäminen on ihan kivaa varsinkin kun ei itse tarvinnut itse tehdä latuja umpihankeen. Vielä ei ole tarpeeksi lunta että tulisi hyvät ladut sänkiselle viljapellolle. Toisella puolella tietä on kynnöspelto ja siihen tulisi vielä huonommat ladut kuin sänkipellolle.Vika on varmaan minussa mutta olin lukenivani jotain ihan muuta kuin mitä tuossa oikeasti tarkoitetaan.
IMAXissa mun mielestä korkeutta tärkeämpää on olla mahdollisimman keskellä, vielä korostetummin kuin normiteattereissa. Jos joutuu ihan laidoille niin siitä kuvasta ei oikein saa irti sitä mitä pitää. Itiksessä 5 rivi on liian alhaalla ja 11 ehkä vähän liian ylhäällä, kun ex-tempore kävin kyyläämässä jotain efektikuraa. Eli sanosin optimin olevan 8-10 riveillä, vähän riippuen missä asennossa köllöttelee, kuinka iso on ja mistä tykkää.
Jos nyt oikeasti helpolla haluat sen Fifan myydä ja saada siitä hieman taskurahaa, niin yksi vaihtoehto tietenkin olisi, että vie sen tuonne paikalliseen antikvariaan.Nyt vain sitten jäi minulla ylimääräiseksi peliksi tuo syksyllä ps3:lle ostamani fifa19. Syksyllä sitä en lopulta kovin paljoa ehtinyt pelaamaan, unelmoinkin että ryhdyn sitä sitten talvella pelaamaan mutta sekin jäi lopulta aikomukseksi kun sain tuon ps4:sen. Nyt tuntuukin vähän siltä kuin olisi turhasta maksanut kuuskymppiä joka on aika iso raha minun rahapussilleni. Olisi hyvä jos tuon uuden fifan saisi jonnekin vaikka myytyä. Uudenveroinenhan peli on kun tosiaan vähän käytetty.
Eiköhän Oulun seksirikosvyyhti -ketjussa tänään vielä tapella astaloilla, aihioita jo on. 2-3 besserwisseriä ja 2-3 "miksei asioista saa puhua" -kaveria tuottanevat viihdettä lauantai-iltaan. Pitäisi olla ketjuliveseuranta, missä siis, oh but really, seurattaisiin livenä nopeastikin eskaloituvia keskusteluja.
Tämä oli kyllä hieno tempaus @mikko6000. Arvostan. Pieni ele itselle voi olla suuri toiselle.Usein olen saanut ratkaisun ongelmiini tämän palstan kautta. Hienoin esimerkki tietenkin tuo kun unelmoin ps4:stä ja tämän palstan kautta sain lahjoituksena kyseisen konsolin. Siitä olen tosi kiitollinen luonnollisesti ja hetihän tietenkin ostin tuon nhl19 konsolille.
Hih, tuohan oli kovin vahvasti kategoriaa manxplaining kun sitä joku kysyi. Mut jos maksaa 20e elokuvasta niin kannattaahan se maksimoida elämyksen onnistuminen. Et säkään menis kattoon futista jonkun betonitolpan takaa.Palstahan on täynnä hifistelijää kaikissa asioissa, mutta nyt on jo huikeutta:
Jotkut todella miettii tuollaisia juttuja mennessään katsomaan jotain elokuvaa. Maailma ei lakkaa yllättämästä.
(Boldaus oma)
Hih, tuohan oli kovin vahvasti kategoriaa manxplaining kun sitä joku kysyi. Mut jos maksaa 20e elokuvasta niin kannattaahan se maksimoida elämyksen onnistuminen. Et säkään menis kattoon futista jonkun betonitolpan takaa.
Pistä menee, kyllä siellä on sen verran monenmoista juttua että varmaan sekaan sopeutuu. Ei kai siitä voi tulla pahimmillaan kuin pelikieltoa... Vai?Kehittelin mielessäni mielestäni mauttoman ja poliittisesti erittäin epäkorrektin vitsin. Nyt pohdin, kehtaanko sen kirjoittaa vitsi-ketjuun. Kehtaanko?
Kehittelin mielessäni mielestäni mauttoman ja poliittisesti erittäin epäkorrektin vitsin. Nyt pohdin, kehtaanko sen kirjoittaa vitsi-ketjuun. Kehtaanko?
Meinasin kysymyksenasettelussa kirjoittaakin "...mauton, tai itse asiassa maullinen..." (tms.), mutta se olisi paljastanut jo liikaa.Hyvä vitsi oli. Aion kertoa sitä eteenpäin. Mutta ei se ollut mauton vitsi, siinähän oli nimenomaan mausta kysymys.