Ostin tänään uuden älypuhelimen. Tällä kertaa ostin uuden älypuhelimen sen takia että se tuli todellakin tarpeeseen. Vanha iphoneni oli päässyt jo siihen kuntoon että olisi voinut hajota lopullisesti hetkenä minä hyvänsä. Enkä halunnut enää lähteä korjauttamaankaan iphonea sillä se oli jo saanut niin pahoja kolhuja muuallekin kuin vain lasiin ja oli kuitenkin sen verran vanhakin kännykkä että näin fiksummaksi ostaa kokonaan uuden puhelimen.
Tämä uusi puhelin maksoi 247 euroa ja tämä on motog5s. Ihan uusi tuttavuus itselleni mutta päädyin nyt tähän kun myyjä suositteli ihan suosituksi laitteeksi ja hintakin osui vielä siihen hintahaitariin minkä olin valmis uudesta puhelimesta maksamaan eli 150-250 euroa. Näkyy tällä nyt ainakin Telian lähetykset tosi hyvin, paremmin kuin tietokoneellani. Nyt voikin maata sängyssä ja katsella lätkää.
Tämä uusi puhelin maksoi 247 euroa ja tämä on motog5s. Ihan uusi tuttavuus itselleni mutta päädyin nyt tähän kun myyjä suositteli ihan suosituksi laitteeksi ja hintakin osui vielä siihen hintahaitariin minkä olin valmis uudesta puhelimesta maksamaan eli 150-250 euroa. Näkyy tällä nyt ainakin Telian lähetykset tosi hyvin, paremmin kuin tietokoneellani. Nyt voikin maata sängyssä ja katsella lätkää.