Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 617
  • 66 798

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies sanoi eilen että olen vaikuttanut ärtyisältä viime päivinä. "Sinun taitaa tehdä aika perkeleesti mieli", totesi mies.
"No ei nyt niin erityisesti", yrittää Iisoppi juksata. Ei taida mennä ihan läpi. Mies pyytää anteeksi että on ollut minua kohtaan välillä epäreilu viikon aikana. Kuittaan sen sillä että hän ei ole voinut hyvin (kun käsi on ollut kipeä). Mies vielä pahoittelee ettei ole tukenut minua vaan kiukutellut liikaa. Yhtäkkiä jostain tulee häivähdys punaista näkökenttääni ja alan "pauhata" siitä että on väärin että kaikki yrittää pitää Iisoppia kuin kukkaa kämmenellä ja kulkea munankuorilla ettei sille (I:lle) vaan tule paha mieli ja sorru ryyppäämään. Mies katsoo minua vakavalla naamalla ja toteaa että hän taitaa tietää mitä olet vailla (siis pulloa viinaa?!?), kunnon panoa. Häh siis... Nyt puhut "oikeaa kieltä", mitä sitä riitelemään kun voi paneskella.

Kyllä me puhuttiin... Siitä miten en haluaisi että kaikki yrittää olla minulle mielin kielin ettei minulle vain tule paha mieli. Siitä miten on ihan OK että miehelläkin on paha mieli ja tuntuu kurjalta. Siitä miten elämä on välillä rankkaa ja välillä menee ihan OK. Kysyin mieheltä että pelkääkö hän koskaan että alan taas juomaan. Hän kertoi että pelkääminen ei anna mitään, elämä tuo eteen sen mitä tuo, hän jaksaa kyllä luottaa minuun. Ja "vahingon" tapahtuessa hän tietää että läsnäolo auttaa estämään suuremman katastrofin. Kun vaan jaksaisi muistaa että olen saanut jotain mitä välillä koen etten edes ole ansainnut, ihmisen joka välittää, tukee ja rakastaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas mukava yllätys kun akka kertoi lähtevänsä viikoks ulkomaille reissuun. Nyt vaan ruinaamaan tuota viikkoa vapaaks töistä, niin saan toteuttaa itseäni koko viikon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olipas mukava yllätys kun akka kertoi lähtevänsä viikoks ulkomaille reissuun.
Kyllä. Ja Gambiasta palattuaan tuo mukavan ullatuksen myös tuliaisina kun längissä asuu semmonen pasillipataljoona ja bakteeriarmeija että niistä vois kouluttaa vaikka oman yksityisarmeijan doomsday preppers-tyyliin anarkian puhjetessa yhteiskunnassa. Eikä maksanu kun sun eläkesäästöt ja muutama tonni päälle. Just saying...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Ja Gambiasta palattuaan tuo mukavan ullatuksen myös tuliaisina kun längissä asuu semmonen pasillipataljoona ja bakteeriarmeija että niistä vois kouluttaa vaikka oman yksityisarmeijan doomsday preppers-tyyliin anarkian puhjetessa yhteiskunnassa. Eikä maksanu kun sun eläkesäästöt ja muutama tonni päälle. Just saying...
Ei se mithään, saatua sekin on. Ja pääsenpähän toteuttamaan itseäni pidemmäks aikaa. Hope so...
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Onhan väkivaltatapauksia paljon mutta jotenki edelleen erityisesti yksi juttu surettaa. Eli se keravan koripallotytön surma 2008. Tuli mieleen tuosta rikospaikka ohjelman myötä. En tuntenut uhria mutta jostain syystä se silti iski muhun
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään väkersin sytykeruusuja ja uitin niitä kynttilämassassa. Pidän kunnia-asiana että massani pysyy punaisena joten kukista tulee punaisia. Monet laittaa massaan kaikki ylijäämä kynttilät ja massasta tulee ruskeaa... Minä pidän massan punertavana. Sytykeruusuja väkerretään lähinnä munakennoista, teen sytykekukkia myös talouspaperirullista. Nyt on tarvittavat sytykkeet tehty.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään väkersin sytykeruusuja ja uitin niitä kynttilämassassa. Pidän kunnia-asiana että massani pysyy punaisena joten kukista tulee punaisia. Monet laittaa massaan kaikki ylijäämä kynttilät ja massasta tulee ruskeaa... Minä pidän massan punertavana. Sytykeruusuja väkerretään lähinnä munakennoista, teen sytykekukkia myös talouspaperirullista. Nyt on tarvittavat sytykkeet tehty.
Mikä ihmeen villitys ovat nyt nämä sytykeruusut:) Pikkupoikana 70-luvulla tein noita samoja settejä metsäreissuille. Tosin, jos oli liiterissä tervaksia tarjolla, niin pelittävät paremin. Noita pitää olla repussa aina, kun lähtee maastoon ja pitää yöpyä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mielenkiintoinen sarja toi Yokon Gold jossa kaivavat kultaa jossain Alaskassa päin. Harmillisesti vain yksi kausi Netflixissä, oisin mieluusti katellut pidempäänkin.

Ärsyttävää aikaa ollut viime viikot. Samaa kaavaahaan tää arki on varmasti lähes jokaiselle, mutta nyt on ollut erityisen paksua, tahmeaa ja harmaata vaikka luntakin vihdoin tuli. Kun mikään ei kiinnosta. En edes muista koska olisin viimeeksi jaksanut väkertää jotain sapuskaa, kaupan eineksillä. Youtube on ystävä, avaruus ajatusmaailmaa pärisyttävä.

Olis edes joulumieltä. Alle 2 viikkoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cityltä tuli joku Brucen biisi ja se meni suunnilleen näin

"hey little girl is your daddy home
or are you home alone and can
i come and fuck you till dawn
are you home alone
i'm hard on"

noin sen ainakin kuulin. Ihme sanoituksia pomolla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on lisää asiaa. Kävin aamulla labrassa ja tapani mukaan olin hyvissä ajoin ja ajattelin jo valmiiksi mennä tilaamaan puhelinajan lääkärille potilastoimistosta, kun siinä oli joutoaikaa 10min. Menin luukulle ja erehdyin sanomaan, että olen menossa labraan ja varaisin tässä joutessani jo puhelinajan lääkärille. Sehän ei käyntkään. Ei. Piti ensin mennä labraan ja sitten vasta sai varata puhelinajan lääkärille. HALOO. Rakastan Suomea ja suomalaisia ihmisiä, mutta joskus tää byrokraattinen jäykkyys kummastuttaa ja ihmetyttää pientä kulkijaa. Järjen käyttö kielletty.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nykyään aidsiin ei kuulemma kuole.

Ei kuole ei, mutta sitä ei nyt tutkittukaan. Vein paska -ja kusinäytteet ja lisäksi ottivat viisi putkea verta. Katsoin rohkeasti muualle kun otti näytteitä ja olin juuri sanomassa, että jätä vähän mullekin sitä verta kun hoitaja sanoi, että nyt on valmista. Yllätyin kun näin, että ottivat noin paljon. Ja menin muuten siitä suoraan jouluostoksille. Ilman aamupalaa ja verta luovuttaneena jouluostoksille. Mä oon äijä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli muuten mieleen kun nyt tuolla on uinnin MM-kisat menossa, joita en tosin nyt seurannut ole. Mutta mitä olen männävuosina arvokisoja seurannut niin mutulla tuntuu että joka skaboissa joka toisella matkalla tulee maailmanennätys. Ja maan ja maanosien ennätyksiä senkin edestä. Mikähän mahtaa olla vanhin voimassaoleva uinnin ME? Onko ihmisen evoluutio kulkemassa kovaa vauhtia vesieläjäksi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikähän mahtaa olla vanhin voimassaoleva uinnin ME?

Vanhin (lyhy rata):
800m freestyle 7:23.42 Grant Hackett Australia 20 July 2008

Pitkän radan vanhin:
400m individual medley 4:03.84 Michael Phelps United States 10 August 2008

Eikö olisi kätevää jos nämä näkisi esim wikipediasta päivämäärän mukaan sortattuna?
List of world records in swimming - Wikipedia
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Synnyin 90-luvulla. Pelkäsin silloin Pikku Kakkosen heikkojen jäiden varoitusta yli kaiken. Sukupuolitaudit eivät sen sijaan onneksi olleet tämän taaperon pahin pelko.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mää sain ekan sukupuoli-infektion 16 vuotiaana. Silloiselle tyttöystävälle meni läpi kun valehtelin että se tarttui jostain vessanpöntöstä.
Pettymys oli suuri kun älysin että se tarttui siltä tyttöystävältä.

Kiero akka. Melkeen sai oman klamydian mun viaks.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mää sain ekan sukupuoli-infektion 16 vuotiaana. Silloiselle tyttöystävälle meni läpi kun valehtelin että se tarttui jostain vessanpöntöstä.
Pettymys oli suuri kun älysin että se tarttui siltä tyttöystävältä.

Kiero akka. Melkeen sai oman klamydian mun viaks.

Mistäs sitten olisit sen saanut? eli oliko muita yhdyntäkumppaneita moniakin?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Merkonomin opintojen vikan vuoden työssäoppimisjakso alkaa sitten minullakin joskus joulun pyhien jälkeen. Todennäköisesti palkaton harjoittelu mutta kaikki työkokemukset ovat toki tälleen "nuorena" arvokkaita. Ensi viikolla menen sinne kirjoittamaan työsopparin. Hetken se kirpaisi etten saanut palkallista duunia kaupan hommista. Kahesti olin jo ihan maalisuoralla mutta kun ei niin ei.

Noh, kerta kun olen vielä "vapaalla" ja unirytmit luokkaa NHL/NBA ja sitten pehkuihin niin päätin sitten valvoa koko viime yön koska luin eilen, että Burger King juhlistaa tänään 5-vuotis synttäreitään Suomessa tarjoamalla jokaisessa ravintolassaan 20 ekalle ilmaisen Whopper-aterian.
Ihan älytön idea oli lähteä roskaruokaamaan heti aamusta. Toinen kerta laatuaan mulla ikinä. Mutta kylläpä oli olo oli kuin voittajalla kun sain kunnian olla heidän päivän eka asiakas. Joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä tuli muuten oltua kertaalleen todistetusti lähihuoltoaseman marketin yön viimeinen asiakas. Mahtava fiilis sekin silloin, joskin myyjän mielestä olin varmaan se "vittumainen viimeisen minuutin asiakas".

Sorruin eilen ostamaan tota uutta EDiä. Uteliaisuus vei jälleen musta voiton. Kuitenkin tuo ED Gamer Light on ollut tärkeä apu että olen jaksanut pitää silmät auki vielä tähänkin saakka. Eihän tässä ole valvottu vasta kuin 26 tuntia ja risat putkeen. Ei tunnu missään! No ei vaan, kohta taas tuntuu. Söin äsken makaroonilaatikkoa, se toi hetkellisen energiaboostin. Aattelin salkkareiden jälkeen lähteä vielä pyöräilemään. Ei tämä toki ole eka kerta kun taistelen allnighterin jälkeistä väsymystä vastaan liikunnalla. Liikkuminen on kuitenkin ihan jees. Paikallaan oleminen yleisesti ottaen perseestä sillon ku ei ole urheilua töllättävänä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelkäskö jengi 90-luvullakaan enää mitään sukupuolitauteja?
Vuonna 2008 silloinen tyttöystäväni tuli lääkäriltä suoraan mun luo. Oli kuulemma klamydia hänellä. Sitten pantiin. Ilman kordöötä. Ajateltiin, että olisi se tauti jo mulla jos olisi ollakseen. Ei ollut, eikä ole koskaan ollut. Oon niin ÄIJJÄ, että ei ne taudit uskalla hengailla mun kanssa
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vuonna 2008 silloinen tyttöystäväni tuli lääkäriltä suoraan mun luo. Oli kuulemma klamydia hänellä. Sitten pantiin. Ilman kordöötä. Ajateltiin, että olisi se tauti jo mulla jos olisi ollakseen. Ei ollut, eikä ole koskaan ollut. Oon niin ÄIJJÄ, että ei ne taudit uskalla hengailla mun kanssa
Kävitkö testissä? Klamydia voi olla jopa vuosia oireeton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös