Tämä kaksi-kolme peliä yhdeltä kierrokselta jota näkee Telian All star-passilla on minulle kyllä riittävän hyvä tahti. Ei sitä enempää ehtisi NHL:ää tuijoittamaankaan kun on muutakin elämää. Ja kun ei ole mitään tiettyä joukkuetta jonka pelejä erityisesti pitäisi nähdä niin ihan hyvä vaihtoehto siinä mielessä tämä Telian All star-passikin on.
Nytkin on jäänyt jo pelejä rästiin katselematta, jotka pitäisi vielä jälkilähetyksenä katsella. Ei ole ollut aikaa niitä katsella ja yöllä en jaksa herätä.
Nyt pitää itse itseään hieman lainata ja ottaa sanojansa takaisin jopa. Minulla on tällä kaudella ollut ensimmäisen kerran mahdollisuus seurata NHL-kiekkoilua oikein kunnolla. Näen pelejä tosiaan tuon Telian All star-passin myötä.
Sitten tämä on tuonut mukanaan myös ongelman, kuinka sitä NHL:ää pitäisi oikein seurata? Uskon, että tästä on ollut keskustelua jo tälläkin palstalla aikojen saatossa, että miten seurata NHL:ää. Ja uskon että tältä palstalta saa hyviä vinkkejä tähän "ongelmaan" ja omia kokemuksia siihen kuinka sitä NHL:ää kannattaisi oikein seurata.
Minulla on ollut hiukan alkukankeuksia NHL:n seuraamisessa. Oma elämä sitten kuitenkin sen verran sanoisinko hektistä ja elämässä muutakin sisältöä ettei oikein ehdi pysymään siinä tahdissa NHL:n pelien seuraamisessa kuin mitä niitä tuolta Teliastakin näkee.
Kuinka sitä NHL:ää pitäisi oikein seurata? Varmaan parasta olisi että pystyisi pelejä katselemaan reaaliaikaisesti mutta kun on sitä muutakin elämää niin en pysty joka yö valvomaan tai heräämään aikaisin. Joskus saatan toki näinkin toimia.
Olenkin pyrkinyt katselemaan pelejä jälkilähetyksinä. Tässä on vain se ongelma ettei sitä viitsi sitten seurata reaaliaikaisesti edes pelien tuloksia, tilastoja sun muuta tietoa NHL:stä ettei spoilaannu. Kiinnostus katsella peli jälkilähetyksenä kuitenkin lopahtaa jos tietää tuloksen etukäteen. Toisaalta sitten taas sitä haluaisi edes pysyä kärryillä siitä mitä NHL:ssä tapahtuu niin mahdollisimman nopeasti, tietää muun muassa tulokset mahdollisimman reaaliaikaisesti vaikka sitä sitten spoilaantuisikin. Eli valintakysymyksiä nämäkin ovat.
Ja nytkin minulla on jo jäänyt iso läjä pelejä Telian kirjastoon katselematta. Ne odottavat siellä sitä että katselen ne jälkilähetyksinä. Eli tämä kertoo siitä että sitä aikaa ei ole niin paljoa. Mielelläänhän sitä katselisi vaikka viisi jääkiekkopeliä päivässä mutta kun on se kuuluisa muukin elämä. Ja kohta on sitä kuuluisaa muuta elämää vielä enemmänkin kun alkaa jouluvalmistelut ja työkokeilut sun muut...
Eli jotain apua, vinkkejä tässä kaipailisin siihen "ongelmaan" että kuinka sitä NHL:ää pitäisi seurata? Tai miten itse seuraat NHL:ää? Toki nämä ovat uusia asioita minulle mutta tuskin uusia asioita tällä palstalla eli jos joku tietää hyvän ketjun missä näistä samoista asioista on ollut puhetta niin arvostan kovasti jos pistää vaikka linkin kyseiseen ketjuun.