Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 925
  • 68 370

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luuserit dokaa -paita pitää tilata. Dokaajat on just häviäjiä, pelkääjiä ja muita nilkkejä. Ei oo miehistä semmonen vaan nynnyilyä.

Muutaman kaljan voisi käydä hakemassa, sitä en tiedä olenko pelkääjä tai nilkki. Yhtään kissaa en kuitenkan aio matkalla kiduttaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viime yönä nukuin vain kolme tuntia ja nyt pelottaa kuinka saan nukutuksi ensi yönäkään.

Sen verran kiva päivä huomenna edessä että toivottavasti en nyt vain odottaisi sitä päivää liikaa ja nukkuisi senkin takia huonosti.

Voi tuntua vähän turhanpäiväiseltä höpinältä, mutta jotenkin aina huonosti nukutun yön jälkeen sitä alkaa miettimään kuinka sitä saa ensi yönäkään nukutuksi.

Ja jo kaksikin huonosti nukuttua yötä voisi tehdä aika vetämättömän olon.

Huomenna saan vihdoin talouteeni tietokoneen. No en nyt mitään ihmeellistä konetta, viiden kympin kone ja kuukauden toimintatakuu. Mutta kuitenkin, pitäisi olla toimiva kone ja tulee tarpeeseen.

Ja täällä kuntoutuskeskuksessa pitäisi olla asukkaidenkin vapaassa käytössä WLAN niin sillähän sitä nettiin pääsee. Jos joku tietää vain salasanan.

Huomenna minun pitäisi saada käsiini myös tilaamani fifa19-pelin. Sitäkin odottaen.

Ja huominen tulee kivasti työvuoron jälkeen kulumaan myös viikonvaihteen biljarditurnausta järjestämällä.

Ja tuon fifa-pelin kylkiäisenä sain käyttööni Viaplayn katseluoikeudet kuukaudeksi. Ja nyt kohta kun minulla on tietokonekin niin pääsen vihdoin hyödyntämään katseluoikeuksia ja katselemaan Viaplayn lähetyksiä. Eikös sieltä tule ne Nhl-lähetyksetkin? Pääsen näkemään siis Nhl-kauden avauksen?

No kai tämä tästä?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis eiks näillä kapakoilla ole mitään vastuuta alkoholin myynnissä. Eiks ne tajua ettei jengi pääse huomenna töihin. Tai no kyllä noilla joillain tytöillä on vähän sellainen ilme. Väkinäinen hymy, mutta silmistä näkee totuuden.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän kaikki messut on kiva kiertää läpi. Tietää mitä aloilla tapahtuu. Seuraavaksi nyt on nynnymessut, mutta haastatellaan siellä vaikka ketä ja näkee vaikka mitä, ja lisää ymmärrystä nähdä sitäkin kuplaa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä wanha Jokeri fani tekee HIFK:n joukkueessa?
Kun Honka ja HJK on ollut otsikoissa hulinoinneistaan, niin ehkä HIFK haluaa pysyä kyydissä mukana palkkaamalla veteraanihuligaanin...

Mutta... en tiedä voisiko olla jotain junnutaustaa HIFK:n futispuolelta vai muuten vaan halunnut välttämättä mukaan.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erehdyin tänään kattomaan Studio Julmahuvin Hermanni Hiiri -sketsin lähes täydessä Teboilissa tänään. Yksin. Vittu että sai ihan oikeesti tapella ittesä kanssa että en räjähtäny nauruun siinä pöydässä, ja koko kahvin sai painia tyrskähdysten kanssa...

"Ei tää oo mitää herkkua mullekkaan."

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Jatkoilla on open bar" jaahas ja luistellaanpas huomiseen...

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Sattuuko joku tietämään löytyykö Irwin Goodman leffaa mistään toistopalveluista

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sattuuko joku tietämään löytyykö Irwin Goodman leffaa mistään toistopalveluista

Tuubista aivan paskalla kuvanlaadulla ainakin viikko sitten löyty. Veikkaan löytyvän noista kotimaisista maksullisistakin.

Mulla on jäänyt kyseinen elokuva palauttamatta Makuuniin noin vuonna 2003, saat lainata jos haluat mutta postikulut menee sun piikkiin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viimeisen vuoden aikana aika monta maata nähneenä on avautunut että on se Suomi aika hyvä maa. Paitsi sään puolesta.
Ei minua Suomen sää haittaa. Nyt on ollut kivat vajaat kymmenisen astetta ja aurinko on paistellut lähes päivittäin. Viikonloppuna siivosin perjantai-lauantaiyön paleltamia kasveja. Aurinko paisteli, ei tuullut ja lämmin oli kun puki kunnolla päälle ja varsinkin kun oli liikkeessä. Ihana sää ihan vain töiden välillä istuskella omalla terassilla ja ihailla luontoa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Peliä odotellessa Radio City. Ensin Born in the USA ja sitten Love hurts. Nämä osaavat ottaa ottaa yleisönsä.

Kyllä kilpailijatkin osaa tehdä hyviä biisejä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Millä sitä oppisi et kun kulkee kämpässään ns. kaikki näkyvillä, niin pitäisi pitää verho kiinni. Tuli vain mieleen, kun vastapäinen asukki teki samaa. Ei sillä, ihan komeaa katsottavaa.

Ja lisäksi miten pääsisi yhdestä häiritsijästä eroon. Kyseinen nainen pommittaa maileilla ja tekstareillaan kymmeniä kertoja viikossa. ”Ei” ole näköjään vaihtoehto.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole auttanut. Toivottavasti joskus kyllästyy.

Toivottavasti. Itse jouduin joskus käymään poliisiasemalla yhden häirikön takia, kun viestittely ei loppunut ja muuttui koko ajan sekopäisemmäksi. Virkavalta hoiti asian asiallisesti ja se loppui käytännössä sitten siihen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole auttanut. Toivottavasti joskus kyllästyy.

Tää on ehkä vähän henkilökohtainen kysymys, eikä oikeastaan liity mitenkään mihinkään, mutta mua on jäänyt askarruttamaan täällä Jatkoajassa aikoinaan esillä ollut arvoitus, ja muistini perukat kertoivat että sinulla voisi sattuneesta syystä olla tähän asiaan lopullinen ratkaisu.

Täällähän aikoinaan pohdittiin, että tällaisessa ns. junamuodostelmassa - joka isojen äijjjien mukaan on homoseksuaalien miesten jokapäiväistä hupia, usein he vielä raahaavat puoliväkisin näihin juniinsa perussuomalaisia heteromiehiä ja muita homofoobikkoja ja varmaan samalla juovat myös neitsyeiden verta ja kannattavat Jokereita - niin mikä siinä junassa mahtaa olla paras paikka? Puolestapuhujia (käsittääkseni hyvin pitkälti maallikoista koostuvassa ryhmässä) oli niin veturin kuin konduktöörinkin vaunun puolesta, veturissa kun ei tarvitse itse tehdä mitään, ja arvuuteltiin että ehkä siellä keulassa se ryhmän liike ikäänkuin huipentuu, jotain meren aaltoja siinä kai käytettiin verrokkina ja sitä kuinka ne kallioon osuessaan tyrskähtävät, ja konduktöörin vaununa taas pääsee itse määräämään tahdin ilman että takana oleva jamppa häiritsee. Silloin kuitenkin oikeaksi vastaukseksi haravoitui hiilivaunu, koska siinä on sekä antavana että ottavana osapuolena, ja bonuksena pääsi vielä "vetämään keulahomolta käteen", kuten joku vääräleuka asian muotoili.

Olen harkinnut tekeväni tästä aiheesta gradun, mutta tarvitsisin jonkun jolla on asiasta käytännön kokemusta pönkittääkseni tutkimustuloksia, pelkkä amatöörien arvailu ei mielestäni ole riittävä tieteellisen tutkimuksen pohja. Siksi rohkenen tässä kysyä, että onko sinulla kenties asiasta ihan käytännön tasolta jotain mielipidettä? Jos kysymykseni on liian tungetteleva ja henkilökohtainen, olen pahoillani, mutta vaadin sinua silti vastaamaan koska olen moukka.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää on ehkä vähän henkilökohtainen kysymys, eikä oikeastaan liity mitenkään mihinkään, mutta mua on jäänyt askarruttamaan täällä Jatkoajassa aikoinaan esillä ollut arvoitus, ja muistini perukat kertoivat että sinulla voisi sattuneesta syystä olla tähän asiaan lopullinen ratkaisu.

Täällähän aikoinaan pohdittiin, että tällaisessa ns. junamuodostelmassa - joka isojen äijjjien mukaan on homoseksuaalien miesten jokapäiväistä hupia, usein he vielä raahaavat puoliväkisin näihin juniinsa perussuomalaisia heteromiehiä ja muita homofoobikkoja ja varmaan samalla juovat myös neitsyeiden verta ja kannattavat Jokereita - niin mikä siinä junassa mahtaa olla paras paikka? Puolestapuhujia (käsittääkseni hyvin pitkälti maallikoista koostuvassa ryhmässä) oli niin veturin kuin konduktöörinkin vaunun puolesta, veturissa kun ei tarvitse itse tehdä mitään, ja arvuuteltiin että ehkä siellä keulassa se ryhmän liike ikäänkuin huipentuu, jotain meren aaltoja siinä kai käytettiin verrokkina ja sitä kuinka ne kallioon osuessaan tyrskähtävät, ja konduktöörin vaununa taas pääsee itse määräämään tahdin ilman että takana oleva jamppa häiritsee. Silloin kuitenkin oikeaksi vastaukseksi haravoitui hiilivaunu, koska siinä on sekä antavana että ottavana osapuolena, ja bonuksena pääsi vielä "vetämään keulahomolta käteen", kuten joku vääräleuka asian muotoili.

Olen harkinnut tekeväni tästä aiheesta gradun, mutta tarvitsisin jonkun jolla on asiasta käytännön kokemusta pönkittääkseni tutkimustuloksia, pelkkä amatöörien arvailu ei mielestäni ole riittävä tieteellisen tutkimuksen pohja. Siksi rohkenen tässä kysyä, että onko sinulla kenties asiasta ihan käytännön tasolta jotain mielipidettä? Jos kysymykseni on liian tungetteleva ja henkilökohtainen, olen pahoillani, mutta vaadin sinua silti vastaamaan koska olen moukka.
Tämähän selviäisi myös Jokerien toimistolta. Kannattaa pistää sinnepäin myös viestiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy