Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 497
  • 66 852

ace

Jäsen
Jatkoaika oli paljon parempi paikka niin kauan kuin @abianos pysytteli syystä tai toisesta pois. Ketään ei edes kiinnosta syyt, mutta voisitko jatkaa hiljaiseloa edelleen? Kysyn koko palatan puolesta.

Veli @vilperi n maanläheisiä juttuja sen sijaan on mukava seurata, toivon kaikkea hyvää ja tsemppiä biljarditurnaukseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Veli @vilperi n maanläheisiä juttuja sen sijaan on mukava seurata, toivon kaikkea hyvää ja tsemppiä biljarditurnaukseen.

Alaosasta olen kanssasi täysin samaa mieltä. @vilperi kirjoittaa mukavia juttuja. Niistä tulee hyvä mieli.

No kiitos sekä acelle että Sir Markulle Tällaisia kommentteja on tietenkin mukava saada ja lukea. Vaikka ei minusta olekaan kuulunut oikein mitään enää pitkään aikaan noissa jääkiekkokeskusteluissa, lähinnä olen vaikuttanut ja kirjoittanut täällä Kierrätyskeskuksen ja vapaan puolella. Olen myös minä jo monia vuosia ollut toki Jatkoajan keskustelupalstan nimimerkkinä ja joskus oli aikoja kun kirjoittelin paljonkin esimerkiksi Hpk-keskusteluihin. Nyt on pidemmän ajan ollut taas kirjoittajana hiljaista, ei ole oikein ollut mitään annettavaa sinne nimimerkkinä mutta toki edelleen luen jääkiekkokeskustelujakin suurellakin mielenkiinnolla. Ja ehkä minusta kuullaan vielä joskus taas niissä lätkäkeskusteluissakin.

Juu, biljarditurnauksessa tämän päivän puolella edessä tosiaan pudotuspelit. Parhaimmillaan voi turnauksen voittajalla ja hopealle tulevalla olla tänään edessä vielä yhdeksän ottelua jos kaikki pudotuspelisarjat etenee kolmanteen ja ratkaisevaan peliin. On siinä pelattavaa.

Ei tämän niin vakavaa touhua pitäisi olla, mutta silti tulee nyt hermoiltua ja jännitettyä ja nukkumisestakaan ei oikein meinaa tulla mitään. Kadehdin tällä hetkellä niitä urheilijoita jotka pystyvät nukkumaan hyvin ennen tärkeitä urheilusuorituksia.

Hyvät yöunet tekisivät poikaa nyt, mutta sellaisia tuskin saan. Biljardissa kuitenkin keskittyminen näyttelee isoa roolia ja väsymys voi haitata sitä keskittymistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täältäkin tsempit biljarditurneen loppukahinoihin.

Lukioaikoina tuli pelattua enemmänkin, kun koulun viereen avattiin sali. Joskus taisi tulla lintsattuakin joku tunti, vaikka meni vain hyppytunnille pelaamaan.

Hieno laji tuo on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jatkoaika oli paljon parempi paikka niin kauan kuin @abianos pysytteli syystä tai toisesta pois. Ketään ei edes kiinnosta syyt, mutta voisitko jatkaa hiljaiseloa edelleen? Kysyn koko palatan puolesta.
Miksi et käytä ignore-toimintoa ja piilota toisen viestejä, jos ne niin kovasti häiritsevät?

@vilperi :lle tosiaan tsemppiä tuleviin peleihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Virossa irkkubaarissa on näköjään väsynyttä porukkaa. Sade saisi loppua muuten täällä alkoholisoituu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen pelannut viime päivinä Extreme Warfare Revenge nimistä peliä. Siinä ollaan vähän niinku bookkaaja showpainissa ja saa itse käsikirjoittaa tapahtumien kulkua eli bookata otteluita, segmenttejä, painijoiden välisiä feudeja yms. Toki rajoitteita siinä on aika paljon mitä tulee esim. sen suhteen mikä on milloinkin ns. ranking painijoiden välillä, mutta hauskaa ajanvietettä ja saa tehdä vähän omanlaisia kuvioita eikä bookata kuten "joku Vince McMahon" bookkaisi. Lance Stormia on hauskaa lähteä pushaamaan kohti isoja kuvioita.

Pelaan versiota 4.0 missä on n. 15 vuotta vanhat rosterit. Eli ajalta kun itse oli 13-vuotias ja kiinnostus lajia kohtaan oli hieman eri luokkaa kuin nykyään. Siellä toki on nuoria kykyjä kuten CM Punk ja täällä monien kehuma AJ Styles. Undertakerkin on vasta reilu nelikymppinen.

Vituttaa se kun moni kiinnostava painija taitaa kairata koko uransa läpi jossain helvetin Japanin promootioissa, olisi kiva sainata esim. Bryan Danielson mutta "sori, oon täällä Japanissa". Mutta ihan kiva peli.

@Ollakseni @Merovingi @sinnepäinsä @Jack DiBiase
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vielä on kovat pelit biljarditurnauksessa edessä, kun selvitin tieni aamupäivällä turnauksen välieriin. Nyt turnaussaldonani on kymmenen peliä ja kymmenen voittoa. Paljon olen rummuttanut viestejä muun muassa sosiaaliseen mediaan turnauksesta, mutta kyllä tulostakin on tullut. Nyt voin olla mielestäni kuitenkin jo tyytyväinen turnaukseeni, olen siellä mikä oli vähimmäistavoitteeni eli neljän joukossa. Ja ennen välieriä ei ole tullut yhtä ainutta tappiota vaikka pelejäkin on ollut suht paljon. Ja turnauksen pääjärjestäjänä täytyy toki olla tyytyväinen siihenkin, että turnaus on muutenkin sujunut erittäin hyvin. Ainoastaan yksi sairastapaus harmittaa, kun yksi halukas osallistuja ei päässytkään osallistumaan turnaukseen. Siinä olisi ollut potentiaalinen kukistajanakin ja jopa potentiaalinen turnausvoitaja.

Turnaus olisi kyllä siistiä jopa voittaakin. Saatiin nimittäin hieno lahjoitus aamulla turnauksen pääpalkinnoksikin. Paikallinen kukkakauppa lahjoitti meille Malakan vehka-nimisen viherkasvin joka on kyllä melko komean näköinen ilmestys.
 

ace

Jäsen
@ace Kirjoitin sinulle runon, kakkapyllykkä. Se menee näin: Ace on kiva ja Ace on ihana. Ace ei ole lainkaan lihava!

Harmittaa, koska minä valehtelin. Kirjoitin tuon runon oikeasti joskus neljäsataa vuotta sitten jollekin aivan toiselle. Mutta ei se mitään.

Kiitos runosta ja pahoittelut yöllisestä avautumisesta, turhaa oli se. Ignoreen en täällä ketään laita, yleensä vain jätän lukematta jos siltä tuntuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti miks piti ostaa himaan kassillinen kaljaa. Ajattelin että eilen pitäisin baarittoman päivän, paitsi tietty ne aamun pakolliset tuopit, mutta kuitenkin. Lauantaita yleensä yritän välttää kun amatööritkin liikkeellä, mutta ei se aina onnistu. No nyt taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi et käytä ignore-toimintoa ja piilota toisen viestejä, jos ne niin kovasti häiritsevät?

Moneen kertaan läpikäyty asia. Se ei toimi, koska lainatuissa viesteissä ne näkyy sitten kuitenkin.

Ei, en ole laittanut ketään enkä laita, mutta sen tietää niin menevän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Biljarditurnaus on nyt ohi ja pronssisijalle ylsin lopulta. Hävisin turnauksessa kaikista vähiten, saldoni oli lopulta 14 peliä ja 12 voittoa mutta hävisin ne kaikista tärkeimmät pelit välierissä. Potku ei riittänyt tällä kertaa pronssisijaa ylemmäs mutta hyvä suoritus se sekin on jo kun kuitenkaan en edes hävinyt noin monesta turnauspelistä kuin kaksi.

Täytyy muutenkin olla turnaukseen tyytyväinen. Oli mielenkiintoinen ja hauska viikonloppu. Nyt on vähän tyhjä olo kun viikonloppu on ohi mutta kai se arki taas kohta alkaa maistumaan.

Oli ilo huomata kuinka innolla turnaukseen osallistunut porukka oli turnauksessa mukana. Pelejä oli tällä kertaa paljon mutta kukaan ei kyllästynyt pelaamiseen ja kaikki saatiin vieläpä mukaan katselemaan finaalipelejä. Kaikilla riitti kiinnostusta hienosti loppuun saakka vaikka omat pelit olivat jo ohi. Turnaukseen osallistui kaikkiaan yhdeksän pelaajaa, mikä on täällä kuntoutuskeskuksessa ihan hyvä määrä.

Järjestelyt sujui hyvin myös. Minähän tässä toimin taas pääjärjestäjänä. Ainoastaan aikataulu heitti parissa kohtaa kun turnauspelaajille tuli yllättäviä menoja, mutta niistä selvittiin sumplimalla.

Turnauksen voitti taas sama pelaaja kuin kevään turnauksenkin, mutta tämä pelaaja onkin harrastanut biljardia jo vuodesta 1999 lähtien. Kun allekirjoittanut esimerkiksi on harrastanut biljardia vasta noin reilun vuoden.

Mielenkiintoinen ja kiva viikonloppu tosiaan takana. Pronssisijallekin ylsin lopulta ihan tuurilla kyllä, kun vastustaja ei onnistunut pussittamaan kasia avopaikasta. Minä pääsin sen sitten pussittamaan.

Ja täytyy kyllä olla kiitollinen myös siitä kuinka eri yritykset ja seurat ovat olleet kesästä lähtien toiminnassamme mukana. Ollaan saatu hienoja lahjoituksia ja tuokin oli siisti juttu kun paikallinen biljardiseura oli meitä opastamassa biljardin peluussa.

Vähän jäi ehkä kismittämään se kun en päässyt edes finaaleihin. Mutta ei tämän niin vakavaa pitänyt olla, saan ottaa kuitenkin sulan varmasti hattuun hyvin järjestetystä turnauksesta. Taas. Minähän se täällä kuntoutuskeskuksessa olen paljon järjestämässä kaikenlaista, mutta se on vain kivaa puuhaa.

Nyt vain treeniä ja ensi kerralla sitten poika kotiin! Siitä pitää olla tyytyväinen että osaan hävitä nykyään eikä tarvitse hävetä omaa käyttäytymistään. Rehdisti onnittelin heti tappion jälkeen parempaani.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.... Tyttö jätti vänkärin penkille ihka oikean ihmispaskan. Eikä ollut edes mikään Ylioppilaslehden toimittaja.
Tuosta tulikin mieleeni, että männä viikolla astuin nelosen spåraan Munkkiniemessä. Näki jo kauas, että yksi penkki oli märkä, mutta ihmekös tuo, kun vettä oli tullut koko päivän kuin Esterin perseestä. Varmaan joku on pitänyt siinä sontikkaansa. Menin sitten riviä taemmas istumaan. Rupesi pian tulemaan aika voimakas haju nenään - se ei varmaan ollutkaan vettä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moneen kertaan läpikäyty asia. Se ei toimi, koska lainatuissa viesteissä ne näkyy sitten kuitenkin.

Ei, en ole laittanut ketään enkä laita, mutta sen tietää niin menevän.

Eikä siihen mitään erillistä ignore-toimintoa tarvita. Kunhan vain jättää ne häiritsevät viestit lukematta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks Koffin kaljasalkussa ei oo enää kantoripaa?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nyt kyllä ihan oikeasti tarvitaan lisätietoa @Sir Markku. Eikö tytöllä ollut housuja tai edes pikkareita vai millä tavalla tuo oli mahdollista? Oliko kyse ihan paskahädästä, vatsavaivoista vai oliko tempulla joku korkeampi tarkoitus?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei helvetti tää maalle muutto on outoa. Tänään pitäisi käydä ostamassa moottorisaha. Husqvarna vai Stihl?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei helvetti tää maalle muutto on outoa. Tänään pitäisi käydä ostamassa moottorisaha. Husqvarna vai Stihl?
Kyllä Stihlilläkin pärjää nykyisin ja on edullisempi keskimäärin. Partneria en hankkisi huonoista kokemuksista johtuen.

Muista myös raivaussaha.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Sitähän tässä on mietitty. Lyhyehkö hame sillä oli päällä. Tarkoitusta en tiedä. Ainakaan vielä. Pitää kysyä, kun hämmennykseltä pystyy. Ei näyttänyt retalejengiläiseltä tai muultakaan sosdemiltä. Ihan normaalilta ihmiseltä vaikutti illanvieton aikana, eikä matkallakaan ollut viitteitä tällaisesta toiminnasta. Niitä näitä normaalisti rupateltiin, enkä ainakaan laittanut merkille, että olisi punnertanut erityisemmin sitä paskaa.
Oliko kyseessä ehkä vain "märkä rupsu" joka tulikin vähän pidemmällä varrella? Tai minkä kokoluokan uloste penkillä jöllötti? Entäpä mikä oli humalatilan aste? Erikoinen tapaus kyllä...itse liputtaisin ensimmäisenä kuitenkin vahingon puolesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@FASlapsi Ihan ensimmäiseksi ajattelin olla ihan täysin vastaamatta ja sitten tämä ihan unohtuil.

Joo, onhan tuo ihan "kohtuullisen henkilökohtainen" kysymys. Ihan sinua kiusatakseni kerron, että on kokemusta. Mutta vain kaksi kertaa. Pettymykseksesi täytyy sitten kertoa ettemme me nyt ihan joka päivä - tai edes vuosittain - tuohon kykene. Tai liikun oikeissa piireissä kun ei kiinnosta, edellinen kerta oli silloin kun olin nuori ja komea. Nykyisin olen vain ja (no, kesällä olis mummotunnelissa ollut vientiä). Baareissa kun en enää pahemmin liiku.

Mitä itse kysymykseen tulee, niin eiköhän se ole ihan koostumuksesta kiinni. Kokeilin kaikkia vaihtoehtoja, mutta se konduktorin vaunu lienee se paras, henkilökohtaisesti. Meitä on moneen junaan ja monet jää asemalle. Gradua et siis mun kautta saa.

ps. paras junailu oli kun yksi osapuoli oli vastakkaista sukupuolta.

Vastaus tuli käytännössä vaan sen takia, kun odottelen että tuo parempi puolisko tulis töistä ja tois ruokaa. Pe aamuna lähdin duunireissulle 5.30, tänään herännyt (tätä aikaa) 2.30. Ja kun tulen himaan ihan vi**tun nälkäisenä, niin jääkaappi on lähes tyhjä. Töitä vielä pitäis tehdä. No, kohta se on himassa kun sen aikataulut tietää ja tulee kaupan kautta. Jos ei niin vitutusketjussa nähdään. Mä olen ihan helkutin vihainen kun on nälkä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi Ihan ensimmäiseksi ajattelin olla ihan täysin vastaamatta ja sitten tämä ihan unohtuil.

Joo, onhan tuo ihan "kohtuullisen henkilökohtainen" kysymys. Ihan sinua kiusatakseni kerron, että on kokemusta. Mutta vain kaksi kertaa. Pettymykseksesi täytyy sitten kertoa ettemme me nyt ihan joka päivä - tai edes vuosittain - tuohon kykene. Tai liikun oikeissa piireissä kun ei kiinnosta, edellinen kerta oli silloin kun olin nuori ja komea. Nykyisin olen vain ja (no, kesällä olis mummotunnelissa ollut vientiä). Baareissa kun en enää pahemmin liiku.

Mitä itse kysymykseen tulee, niin eiköhän se ole ihan koostumuksesta kiinni. Kokeilin kaikkia vaihtoehtoja, mutta se konduktorin vaunu lienee se paras, henkilökohtaisesti. Meitä on moneen junaan ja monet jää asemalle. Gradua et siis mun kautta saa.

ps. paras junailu oli kun yksi osapuoli oli vastakkaista sukupuolta.

Vastaus tuli käytännössä vaan sen takia, kun odottelen että tuo parempi puolisko tulis töistä ja tois ruokaa. Pe aamuna lähdin duunireissulle 5.30, tänään herännyt (tätä aikaa) 2.30. Ja kun tulen himaan ihan vi**tun nälkäisenä, niin jääkaappi on lähes tyhjä. Töitä vielä pitäis tehdä. No, kohta se on himassa kun sen aikataulut tietää ja tulee kaupan kautta. Jos ei niin vitutusketjussa nähdään. Mä olen ihan helkutin vihainen kun on nälkä.

Hahaa, mainiota! Kiitos kiusaamisestani! En todellakaan ajatellut että vastaisit, ainakaan totuudenmukaisesti, ajattelin että ehkä jotain hohhoijaa sieltä olisi voinut tulla. Mutta että perkele, kokemusta oli ja nyt se on meille nöösipojille jaettu! Tämä oli erinomaisen iloinen yllätys!

”Meitä on moneen junaan”, hahaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös