Lupaudutteks te koskaan töihin? Siinä on vaan se huono puoli että sinne pitäis oikeasti mennä.
Riippuu vähä tekeekö pimeitä hommia. Sillon voi laittaa torkun päälle ja tekee pitempää maanantaita.
Lupaudutteks te koskaan töihin? Siinä on vaan se huono puoli että sinne pitäis oikeasti mennä.
Tuota minäkin kysyin mutta jostain syystä se ei oikein kelvannut lähipiirille. Närkästyivät saatanasti aina kun tajusivat että olen hiprakassa tai kännissä koko ajan. Hittooko se niille kuului, panin välit poikki ja tiivistin välejä parhaan kaverini viinan kanssa. Loppujen lopuksi sekään ei toiminut... Eli oli siinä jotain niin pahaa että se melkein ajoi minut loppuun, teki ihmisraunion joka ei enää elänyt vaan nukkui ja joi. Ja toivoi ettei tarvitse herätä...
Mitäs tuli eilen juotua? Vai onko tullut tasoiteltua tänää?Vieläkii aivan känninen olo. Hyvin tuntuu maksa polttavan alkoholia.
Kilpaileminen on kivaa. Lajina siis kilpatanssi ja tänään jäätiin hiuksen hienosti neljänneksi (viisi paria oli sarjassamme). Antaa lisäpontta tuleviin kisoihin, kun kolme ensimmäistä paria ovat kilpailleet jo pitkään ja päästiin kuitenkin näin lähelle mitalisijoitusta puolen vuoden yhteisen tanssitaipaleen jälkee (E-luokassa eli alimmassa kilpailuluokassa).
Mies olen. Ja siihen liittyen tuolla seksuaalinen häirintä ketjussa oli jotain oletuksia tanssiopettajien ns. häirintään liittyen (samaten kuin golfopettajien joka nyt sattuu olemaan ainoa toinen harrastukseni) ja onneksi Suomi ei ole niin rikki että niistä tanssivalmentajien opetuksista tulisi häirintäsyytteitä. Jossain jenkeissä varmasti täyttäisi kriteerit jo se että naisopettaja puristaa tissisi sinuun kiinni ja sanoo että tanssiasento on tällainen.
Työttömyys pilaa parhaimmankin ihmisen.
Syyskuussa meni rahaa kaikenlaisiin rahapeleihin yhteensä 25 euroa. Sain siis tuota summaa jo reilusti vähennettyä elokuusta jolloin uhkapeleihin meni rahaa jopa 45 euroa.
Voin olla jo mielestäni iloinen siitäkin, että sain viime kuussa uhkapeleihin käyttämääni rahasummaa vähennettyä. Täältä sitä tullaan kohti uhkapelitöntä elämää.
Tavoitteenani nyt ei olekaan välttämättä ihan nollatoleranssi rahapelien kanssa vaan käyttämäni rahasumma niihin per kuukausi voisi olla vaikka 20 euroa. Eli on tässä vielä vähän tekemistä.
Vähän nyt kysyn henkilökohtaisia, mutta onko sulla uhkapeliongelma ja pelaatko netissä ja / tai muualla.
Eilen soitin yhdelle kaverille, joka on taas vaihteeksi vetänyt viinaa reilun viikon putkeen. Kai se oli nynny kun tahtoi katkaista.
Juu, on minulla orastava rahapeliongelma. Hiukan taipuvaisuutta peliriippuvaisuuteen. Ja tuo elokuussa käyttämäni rahamäärä uhkapeleihin pisti hiukan huolestuttamaan, onneksi sain siis jo syyskuussa tuota rahasummaa pudotettua.
Olen jo kertonut asioista tässä ketjussa niin en uudestaan alkanut käymään asioita läpi.
Alkoholiriippuvaisuuttakin on aikoinaan ollut, mutta siitä olen päässyt yli antabuksen avulla.
En osaa päättää mitä mieltä olisin Irina Vartiasta aka Salkkareiden Monicasta. Välillä näyttää sellaiselta ajovaloihin juosseelta peuralta mutta välillä taas sellanen että katson muutenkin kuin vaan silmä kovana.
No panisin varmaan.
Niin se maailma riepottelee, ei kummempaa.Olet kauan kadoksissa ollut kaksoissisareni? Melkoisesti ongelmia, ajateltavaa.
Olen pistänyt välit poikki viinan kanssa ja korjannut välit perheeseen. Vanha kaverini viina kyllä välillä lähettelee viestii ja pyytää tapaamista. Yritän jättää ne huomiotta....Eipäs nyt vaivuta epätoivoon siellä. Paistaa se aurinko joskus risukasaankin ja näpeille on varmasti tullut muillakin. Se että nousee sieltä ja näyttää vähän hauista niin on uroteko.
En ole hauskempaa kuullutkaanHauskaa miten Suomen televisiossa oli äsken vakavaa puhetta paavista ja katolisesta kirkosta. Samaan aikaan Puolan tv:ssa pääministeri tapaa lentopallosankarit suorassa lähetyksessä.
En ole minuuttiakaan katsellut salkkareita, mutta tiedän ohjelman. Kuuklasin kuitenkin tuon mimosan ja juu'u. Panisin kyllä. Tämähän tosin tarkoittaa sitä että ei kannata koskea. Panisin meinaan myös Jutta Urpilaista, Kaisa Liskiä sekä Sara Forsbergiä. Ja miltei jokaista YLE-aamu tv:n naisihmistä.En osaa päättää mitä mieltä olisin Irina Vartiasta aka Salkkareiden Monicasta. Välillä näyttää sellaiselta ajovaloihin juosseelta peuralta mutta välillä taas sellanen että katson muutenkin kuin vaan silmä kovana.
No panisin varmaan.
Messuilla on kivaa. Saa ilmaista krääsää, kahvia, vodkaa ja muuta. Mitään ei tartte tehdä kuin pyöriä ympyrää ja jutella ständityttösten kanssa.
Minä voisin tilata Tee-paidan, jossa lukee: 78% idiot.Luuserit dokaa -paita pitää tilata. Dokaajat on just häviäjiä, pelkääjiä ja muita nilkkejä. Ei oo miehistä semmonen vaan nynnyilyä.