Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 158
  • 66 851

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulin, ettei sitä päivää ollut kukaan suomalainen todistamassa. Olin taas väärässä. Onneksi et ole vielä julkaissut jatko-osaa.
Työn alla on julma kuvallinen dokumentti housuttomasta Markusta Lynyrdskynyrdin konsertista Göteborgissa vuonna 1997. Muistatko olleenkaan?
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tää saatana ku darrassa pitää runkata joka tunti. Alkaa mulkku jo ruvilla olemaan mut pakko vaan silti hakata tattiin. Pilluakin ois tarjolla mut en jaksa nyt noita panohommia.

Vieläkii aivan känninen olo. Hyvin tuntuu maksa polttavan alkoholia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä siinä on niin pahaa, jos ryyppää joka päivä...
Tuota minäkin kysyin mutta jostain syystä se ei oikein kelvannut lähipiirille. Närkästyivät saatanasti aina kun tajusivat että olen hiprakassa tai kännissä koko ajan. Hittooko se niille kuului, panin välit poikki ja tiivistin välejä parhaan kaverini viinan kanssa. Loppujen lopuksi sekään ei toiminut... Eli oli siinä jotain niin pahaa että se melkein ajoi minut loppuun, teki ihmisraunion joka ei enää elänyt vaan nukkui ja joi. Ja toivoi ettei tarvitse herätä...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On tää saatana ku darrassa pitää runkata joka tunti. Alkaa mulkku jo ruvilla olemaan mut pakko vaan silti hakata tattiin. Pilluakin ois tarjolla mut en jaksa nyt noita panohommia.

Vieläkii aivan känninen olo. Hyvin tuntuu maksa polttavan alkoholia.

Katoit Tuntemattoman ja näit Paulan tissit. Siitä se johtuu. Onhan ne semmoset näppärät mutta elä missään nimessä ala häpeämään tatitustasi. Siellä on menossa nyt tanssii tähtien kanssa. Vaikka tuo Vappu Pimiä vituttaa kikatuksineen nii onhan sillä hyvät imettimet.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuota minäkin kysyin mutta jostain syystä se ei oikein kelvannut lähipiirille. Närkästyivät saatanasti aina kun tajusivat että olen hiprakassa tai kännissä koko ajan. Hittooko se niille kuului, panin välit poikki ja tiivistin välejä parhaan kaverini viinan kanssa. Loppujen lopuksi sekään ei toiminut... Eli oli siinä jotain niin pahaa että se melkein ajoi minut loppuun, teki ihmisraunion joka ei enää elänyt vaan nukkui ja joi. Ja toivoi ettei tarvitse herätä...
Olet kauan kadoksissa ollut kaksoissisareni? Melkoisesti ongelmia, ajateltavaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Lupaudutteks te koskaan töihin? Siinä on vaan se huono puoli että sinne pitäis oikeasti mennä.

Riippuu vähä tekeekö pimeitä hommia. Sillon voi laittaa torkun päälle ja tekee pitempää maanantaita.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuota minäkin kysyin mutta jostain syystä se ei oikein kelvannut lähipiirille. Närkästyivät saatanasti aina kun tajusivat että olen hiprakassa tai kännissä koko ajan. Hittooko se niille kuului, panin välit poikki ja tiivistin välejä parhaan kaverini viinan kanssa. Loppujen lopuksi sekään ei toiminut... Eli oli siinä jotain niin pahaa että se melkein ajoi minut loppuun, teki ihmisraunion joka ei enää elänyt vaan nukkui ja joi. Ja toivoi ettei tarvitse herätä...

Eipäs nyt vaivuta epätoivoon siellä. Paistaa se aurinko joskus risukasaankin ja näpeille on varmasti tullut muillakin. Se että nousee sieltä ja näyttää vähän hauista niin on uroteko.

Oman isän kans ei puhuttu 9 vuoteen mitään ja sitten päätin soittaa. Saatiin asiat halki poikki ja pinoon.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kilpaileminen on kivaa. Lajina siis kilpatanssi ja tänään jäätiin hiuksen hienosti neljänneksi (viisi paria oli sarjassamme). Antaa lisäpontta tuleviin kisoihin, kun kolme ensimmäistä paria ovat kilpailleet jo pitkään ja päästiin kuitenkin näin lähelle mitalisijoitusta puolen vuoden yhteisen tanssitaipaleen jälkee (E-luokassa eli alimmassa kilpailuluokassa).
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kilpaileminen on kivaa. Lajina siis kilpatanssi ja tänään jäätiin hiuksen hienosti neljänneksi (viisi paria oli sarjassamme). Antaa lisäpontta tuleviin kisoihin, kun kolme ensimmäistä paria ovat kilpailleet jo pitkään ja päästiin kuitenkin näin lähelle mitalisijoitusta puolen vuoden yhteisen tanssitaipaleen jälkee (E-luokassa eli alimmassa kilpailuluokassa).

Hienoa. Saako kysyä kumpaa sukupuolta edustat? Kyllähän tuo tanssi on kans aika aliarvostettu laji.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mies olen. Ja siihen liittyen tuolla seksuaalinen häirintä ketjussa oli jotain oletuksia tanssiopettajien ns. häirintään liittyen (samaten kuin golfopettajien joka nyt sattuu olemaan ainoa toinen harrastukseni) ja onneksi Suomi ei ole niin rikki että niistä tanssivalmentajien opetuksista tulisi häirintäsyytteitä. Jossain jenkeissä varmasti täyttäisi kriteerit jo se että naisopettaja puristaa tissisi sinuun kiinni ja sanoo että tanssiasento on tällainen.

Ostin Lidlstä kokonaisen ananaksen missä luki että ready to eat. Voihan sen tietenki syödä silleinkin mutta kuoriminen kannattaa. Tarkoitin tässä siis tuota amerikkalaisten meininkiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko 95-leffaan puolankielisiä tekstejä.

Kysyn ihan tosissani, koska näiden mestaruusjuhlien valossa on hämmentävää kuulla jonkun tietävän miten meillä meni silloin joskus.

Englantikin toimisi, jos joku käännösfirma on haistanut pisnestä.

Työttömyys pilaa parhaimmankin ihmisen.

Huomenna on palaveri puoliltapäivin. Tiedän tuon tunteen, kun olen joskus joutunut etsimään hommia, mutta ei se kivaakaan ole mennä johonkin huoneeseen. Sekin on vielä selvittämättä onko pakko olla paikalla vai Skype. Lähes varmasti pakko mennä sinne.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Syyskuussa meni rahaa kaikenlaisiin rahapeleihin yhteensä 25 euroa. Sain siis tuota summaa jo reilusti vähennettyä elokuusta jolloin uhkapeleihin meni rahaa jopa 45 euroa.

Voin olla jo mielestäni iloinen siitäkin, että sain viime kuussa uhkapeleihin käyttämääni rahasummaa vähennettyä. Täältä sitä tullaan kohti uhkapelitöntä elämää.

Tavoitteenani nyt ei olekaan välttämättä ihan nollatoleranssi rahapelien kanssa vaan käyttämäni rahasumma niihin per kuukausi voisi olla vaikka 20 euroa. Eli on tässä vielä vähän tekemistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Syyskuussa meni rahaa kaikenlaisiin rahapeleihin yhteensä 25 euroa. Sain siis tuota summaa jo reilusti vähennettyä elokuusta jolloin uhkapeleihin meni rahaa jopa 45 euroa.

Voin olla jo mielestäni iloinen siitäkin, että sain viime kuussa uhkapeleihin käyttämääni rahasummaa vähennettyä. Täältä sitä tullaan kohti uhkapelitöntä elämää.

Tavoitteenani nyt ei olekaan välttämättä ihan nollatoleranssi rahapelien kanssa vaan käyttämäni rahasumma niihin per kuukausi voisi olla vaikka 20 euroa. Eli on tässä vielä vähän tekemistä.

Vähän nyt kysyn henkilökohtaisia, mutta onko sulla uhkapeliongelma ja pelaatko netissä ja / tai muualla.

Eilen soitin yhdelle kaverille, joka on taas vaihteeksi vetänyt viinaa reilun viikon putkeen. Kai se oli nynny kun tahtoi katkaista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vähän nyt kysyn henkilökohtaisia, mutta onko sulla uhkapeliongelma ja pelaatko netissä ja / tai muualla.

Eilen soitin yhdelle kaverille, joka on taas vaihteeksi vetänyt viinaa reilun viikon putkeen. Kai se oli nynny kun tahtoi katkaista.

Juu, on minulla orastava rahapeliongelma. Hiukan taipuvaisuutta peliriippuvaisuuteen. Ja tuo elokuussa käyttämäni rahamäärä uhkapeleihin pisti hiukan huolestuttamaan, onneksi sain siis jo syyskuussa tuota rahasummaa pudotettua.

Olen jo kertonut asioista tässä ketjussa niin en uudestaan alkanut käymään asioita läpi.

Alkoholiriippuvaisuuttakin on aikoinaan ollut, mutta siitä olen päässyt yli antabuksen avulla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juu, on minulla orastava rahapeliongelma. Hiukan taipuvaisuutta peliriippuvaisuuteen. Ja tuo elokuussa käyttämäni rahamäärä uhkapeleihin pisti hiukan huolestuttamaan, onneksi sain siis jo syyskuussa tuota rahasummaa pudotettua.

Olen jo kertonut asioista tässä ketjussa niin en uudestaan alkanut käymään asioita läpi.

Alkoholiriippuvaisuuttakin on aikoinaan ollut, mutta siitä olen päässyt yli antabuksen avulla.

Hyvä että oot päässyt yli ja meininki parempaan menossa! Täältä suurta kannustusta siihen suuntaan! Deekuhan se minäkin...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En osaa päättää mitä mieltä olisin Irina Vartiasta aka Salkkareiden Monicasta. Välillä näyttää sellaiselta ajovaloihin juosseelta peuralta mutta välillä taas sellanen että katson muutenkin kuin vaan silmä kovana.

No panisin varmaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En osaa päättää mitä mieltä olisin Irina Vartiasta aka Salkkareiden Monicasta. Välillä näyttää sellaiselta ajovaloihin juosseelta peuralta mutta välillä taas sellanen että katson muutenkin kuin vaan silmä kovana.

No panisin varmaan.

Olen rakastunut. Hän erosi tuossa joskus viime talvena, mutta sitä en tiedä onko jo uusi sängynlämmittäjä kuvioissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jannika B. Mä en tiedä mitä sanoa. Ei kai se haittaa, mutta sen sanon, että maailma ei ole täydellinen, mikä tuli mieleen kun näin Jone Nikulan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olet kauan kadoksissa ollut kaksoissisareni? Melkoisesti ongelmia, ajateltavaa.
Niin se maailma riepottelee, ei kummempaa.

Eipäs nyt vaivuta epätoivoon siellä. Paistaa se aurinko joskus risukasaankin ja näpeille on varmasti tullut muillakin. Se että nousee sieltä ja näyttää vähän hauista niin on uroteko.
Olen pistänyt välit poikki viinan kanssa ja korjannut välit perheeseen. Vanha kaverini viina kyllä välillä lähettelee viestii ja pyytää tapaamista. Yritän jättää ne huomiotta....
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauskaa miten Suomen televisiossa oli äsken vakavaa puhetta paavista ja katolisesta kirkosta. Samaan aikaan Puolan tv:ssa pääministeri tapaa lentopallosankarit suorassa lähetyksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös