Mulla on lojunut varastossa jo pian kymmenen vuotta Xbox, en ole koskaan sitä pelannut, ei se oikeastaan ole edes minun. Nyt jostain minulle tuntemattomasta syystä innostuin softmodaamaan sen. Tiättekö muistitikulla ja Splinter Cellillä. Latasin siihen XBMC:n ja emulaattoreita. Esimerkiksi 8-bit Nintendon pelejä on nyt monta sataa. Samoin Super Nintendo ja Sega Megadrive, niitä tosin pitää vähän harkita mitä tarvitsee ja FTP:llä lähetellä Xboxiin kun vievät jonkin verran tilaa. Kokeilin myös Playstation-emulaattoria, näytti sekin toimivan mutta pelit täyttää kovalevyn aika nopeasti.
Blades of Steeliä oli pakko kokeilla ja sehän oli ihan toimivaa edelleen, tapella en muistanut. Konsolipelaaminen tai retropelaaminen ei minua oikeastaan edes kiinnosta, mutta voisi tämän kai viritellä videotykkiin kiinni ja vähän pellailla.
Blades of Steeliä oli pakko kokeilla ja sehän oli ihan toimivaa edelleen, tapella en muistanut. Konsolipelaaminen tai retropelaaminen ei minua oikeastaan edes kiinnosta, mutta voisi tämän kai viritellä videotykkiin kiinni ja vähän pellailla.
Viimeksi muokattu: