Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tiedättekö sen tunteen kun otatte housut pois jalasta ja alkaa haisemaan pallihiki? Ei siinä en minäkään.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vapaapäivä. Oon köllötellyt sängyssä luuri kädessä jo pari tuntia. Tänään ei ole ohjelmassa mitään muuta kuin pizzan tilaus ja muutama olut SaiPa - KalPa treenimatsin yhteydessä.

Suositelkaa täyteyhdistelmiä pizzaan? Perus kinkkusalamikebabit ei enää maistu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vapaapäivä. Oon köllötellyt sängyssä luuri kädessä jo pari tuntia. Tänään ei ole ohjelmassa mitään muuta kuin pizzan tilaus ja muutama olut SaiPa - KalPa treenimatsin yhteydessä.

Sipuli, feta ja oliivi.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhhuh. Olipahan yö. Pakko sen verran todeta tässä onnikkaa odotellessani. Olisi eilen pitänyt uskoa viisaampiaan, ettei internetissä ole naisia. Voisi olla käveleminen helpompaa ja istuminenkin olisi ehkä mahdollista.
Mä nautin ainakin, sori siitä peukalosta joka ilmestyi sinne koloon pikkukaverin seuraks. Ne pari läpsäisyäkin tais olla sulle liikaa, siihen malliin punotti nahka.

Seuraavaan kertaan Markkuseni, ja viime yö oli vasta alkusoittoa, ensisuudelma.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitäköhän halvattua äsken tapahtu? Bussissa käytävän toisella puolella istuva kaveri alko mongertaan ja vetään vaakatasoon. Ääni ylty ja kuala valu. No siinä sitten ruvettiin useempikin matkjaaja huutaan kuskille että ois vissiin sairauskohtaus päällä ja kaveleen puhelinta. No, äijä nousi jaloilleen ja rupes sammaltaan että missä hän on, ketä nää ihmiset on ja muuta sekavaa. Ja ilme kun ufomiähellä. No kaikki siihen sitten että jaa ok, kännissä tai mömmöissä. Sit se horju viä hetken ja istahti. n.5min meni ja se soitti jollekkin pikasesti, puhu täysin normisti ja asiallisesti. Sit nousi bussista niinkun mitään ei olis tapahtunu, tuskin edes tiäsi. Lähti käveleen täysin horjumatta ja ihan perusilme naamalla. Mikähän tommonen kohtaus oli? Ekana veikkasin epilepsiaa, sitten päihtymystä mutta ei tainnu olla kumpikaan. No, pääasia että heppu näytti olevan lopulta ihan kunnossa.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Smetana on hyvää pizzassa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Special Opera

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Muistelin että olutta ois ollu jääkaapissa n. 10 tölkkiä. Ei ollu. Oli 4. Pakko lähtee siis vielä kauppaan.

PERKELE!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistelin että olutta ois ollu jääkaapissa n. 10 tölkkiä. Ei ollu. Oli 4. Pakko lähtee siis vielä kauppaan.

PERKELE!
Ai ai toi on kyllä paha juttu kun kalja on mystisesti kadonnut kaapista.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

PERKELE!
Joo. Tänään tulee semmoista tukkapöllyä, että puudutusta tarviit. Miun ei tarvii muuten mennä kauppaan. Toista sataa purkkia olutta löytyy kyllä. Muitakin juomia riittävästi, ettei ihan heti lopu. Viimeviikolla postin setä toi kotiovelle melkoisen huokeat saksasta tilaamani kurkun kostukkeet.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Ihan ok ehdotelmia täältä löytyy. Oma suosikkinihan on: Kana, katkarapu, aura, jalapeno.

Kaikkihan tietää, että ravintolassa asiakas on aina oikessa. Lähes parikymmentävuotta ravitsemusliikkeissä työskenneellenä, on eteeni tullut jos jonkinlaista ihmeellisyyttä. Paras tähän asti on sisäfile en nyt muista millä liskkeileilla, mutta annos piti kääriä sellofaaniin, ja sitoa sinisellä lahjanauhalla, ja tuo annos tuli koiralle...Itsehän haluasin joskus kokeilla, että saisinko vaihtaa pizza pohjan tonnikalaan. Useamman vuoden jo tätä suunnitellut, ja joskus päissäni tuota ehdoitan, kun haen baari illan jälkeisen mätön.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
En osannut päättää ni lähti tulemaan pari erilaista, saahan näistä eväitä huomiselle ja tuli vielä edullisemmaksikin.

Täytteet: Kana, Pekoni, Fetajuusto, BBQ-kastike
Täytteet: Sipuli, Fetajuusto, Oliivi, Häränliha

Kohta syödään ja katotaan lätkää!

Nick Neim

Jäsen
Täytteet: Kana, Pekoni, Fetajuusto, BBQ-kastike
Tuo BBQ-kastike on kyllä useimmiten sellainen kysymysmerkki, että jää lähes joka paikasta ihan varmuuden varalta välistä.

On ihan hyvää BBQ-kastiketta, on välttävää BBQ-kastiketta, ja on aivan paskaa BBQ-kastiketta. Ja yleensä näissä pitsapaikoissa tuppaa olemaan tuota aivan paskaa kastiketta. Riski saatuun hyötyyn nähden on niin huono, että välistä jää joka kerta.

Muuten olikin ihan hyvänkuuloinen lätty.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä mie luulen et nää tulee syötyä.

Liitteet

• pizzat.png
    pizzat.png
    950,3 KB · kertaa luettu: 276

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hahaa! Täällä sitä ollaan oltu jo maanantaista lähtien ja kivaa on ollut. Siis Kyproksella. Eipä tässä oikeastaan muuta ja siinä ne tärkeimmät.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä helvettiä? Uusi ja jopa varsin tunnettu sauna ja siellä pitää leikkiä amerikkalaista tsimmarit päällä?
Voi hitsi, kun uimahallissakaan ei saa mennä uikkarissa saunaan. No sääntönsä kullakin, taitaa olla yhteissauna mutta silti... Suomessa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Välillä mietin miksi yritän niin paljon. Miksi en vain anna olla? Tiedän että demonini väijyy minua koko ajan ja odottaa kun herpaannun. Ja minä elän elämääni niin kuin niitä ei olisi ollut koskaan olemassakaan. En voi pysähtyä... Koska jos pysähdyn, en ehkä pääse taas liikkeelle. Aivot huutaa... Ne haluaa että tuhoan kaiken. Tiedän että niissä on vika jonka asensin itse. En saa antaa periksi. Välillä haluan olla niin hiljaa ettei kukaa näe minua. Välillä haluan huutaa kun maailma ei tajua minua. Olen itseni vanki... muiden armoilla?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä sataa nyt kaatamalla kun katto noin ropisee. Ei se ole kiva ääni. Sade ja peltikatto ei ole minun lemppareita... Se ääni on kuulemma joillekin rauhoittava. No minua se harmittaa ja saa hamuamaan korvatulppia jos yritän nukkua.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään klo 15 koitti vihdoin kauan odotettu loma. Toki vain kaksi ja puoli viikkoa, mutta loma sekin on. Vuoroduunissa pääsee nauttimaan kesästä vapaapäivinäkin. Loma oli mukava aloittaa pienimuotoisen muuttokeikan (kuskin ja avustajan roolissa) jälkeen pizzalla ja viinillä Ruissalon Sergion al maressa. Ei ehkä kuitenkaan ollu niin hyvä pizza, mitä odotin kuulemani perusteella, mutta nälkä silläkin lähti.
Nyt valmisteltu vaimon ja viinin kanssa huomisia kesän viimeisiä grillijuhlia ja aika hyvällä mallilla alkaa homma olemaan.
16 päivää menee nopeasti, mutta sitä ei kannata tällä hetkellä murehtia yhtään, nyt on vaan pienessä viinissä aika mukava olotila. Loman jälkeen alkaa rankka viiden ja puolen kuukauden puristus, mutta maaliskuussa sitten odottaa viiden viikon todellinen irtiotto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy