Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 158
  • 66 851

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
emännän pikkareita siinä riisuin niin sieltä saatana alkoi tipahdella leivänmuruja?! Onko @sämpylä89 joku sun saatanan sairas käyntikorttis?
Oho, niiinjoo, maistelit sä niitä muruja? Se voi olla myös mun kuivuneita siittiöitä, koska sen moniviljapatongin päällä käytin semmosta liukuvaa suojaa.

Unissaan tuo viime yönä höpisi jostain "paljon isommasta ja paremmasta", mutta ounastelen tuon liittyvän naapureiden uuteen autoon?
Mä en tiiä minkälaisella huilulla sä oot varustautunut, mut mulla on semmoset 22 senttiä vartta mistä tarttuu kiinni. Sperma lentää valon-nopeudella ja sen kun nielee nii ei tartte syödä moneen päivään. Tosin, voi olla et naapureiden Nissan Qashqai on alkanut kiinnostamaan mahdollisten pikku sämp...siis FutureHockeyjen vuoksi. :)))
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Oho, niiinjoo, maistelit sä niitä muruja? Se voi olla myös mun kuivuneita siittiöitä, koska sen moniviljapatongin päällä käytin semmosta liukuvaa suojaa.

Kotona on opetettu, että kaikkea pitää maistaa - ainakin vähän. Hyvin rukiinen, jopa sellainen ruskehtava, maku oli noissa muruissa. Et kai sä saatana käyny kakkosessakin?


Mä en tiiä minkälaisella huilulla sä oot varustautunut, mut mulla on semmoset 22 senttiä vartta mistä tarttuu kiinni. Sperma lentää valon-nopeudella ja sen kun nielee nii ei tartte syödä moneen päivään. Tosin, voi olla et naapureiden Nissan Qashqai on alkanut kiinnostamaan mahdollisten pikku sämp...siis FutureHockeyjen vuoksi. :)))
En mittoja ala kertomaan, mutta me pienimunaiset luotetaan (tai ainakin luotin ennen tätä) tekniikkaan. Ei näköjään toimi enää.

Saatanan sämpy minkä teit. Jos lattioilleni alkaa yhdeksän kuukauden päästä tipahdella pieniä croisantteja niin kyllä tiedän keltä tulla niitä elareita perimään, lauantaimakkaran kera!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyvinhän tämä eka päivä loman jälkeen on alkanut. Yhdeksän jälkeen olin jatkoajassa kertomassa lukemistani kirjoista (olin kahvitauolla) ja nyt olen taas täällä ja tällä kertaa ruokatunnilla. Tauot on tärkeitä työssä jaksamisen kannalta ja ne olisi hyvä viettää työpaikan ulkopuolella. Tänään oli Etlarissa siitä juttua, en voi linkata sitä tähän kun se on vain tilaajille tarkoitettua materiaalia. No anaways, olen ulkona, aurinko paistaa ja kohta pitäisi jatkaa hommia. Eli mennä sisälle...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvinhän tämä eka päivä loman jälkeen on alkanut. Yhdeksän jälkeen olin jatkoajassa kertomassa lukemistani kirjoista (olin kahvitauolla) ja nyt olen taas täällä ja tällä kertaa ruokatunnilla. Tauot on tärkeitä työssä jaksamisen kannalta ja ne olisi hyvä viettää työpaikan ulkopuolella. Tänään oli Etlarissa siitä juttua, en voi linkata sitä tähän kun se on vain tilaajille tarkoitettua materiaalia. No anaways, olen ulkona, aurinko paistaa ja kohta pitäisi jatkaa hommia. Eli mennä sisälle...
Mikä ihme on etlari?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä ihme on etlari?
Etelä-Suomen Sanomat, kirjoitin kiireessä ja käytin lempinimeä paikalliselle lehdelle. Toinen lempinimi on Pötläri, sitä käytetään ainakin minun kaveripiirissä. Luulen että @BlackWolf tiesi mistä oli kyse, hän tietää niin paljon mutta halusi vain napauttaa minua kun en käyttänyt lehden oikeaa nimeä. Etelä-Suomen Sanomat on niin pitkä nimi että sen haluisi lyhentää mutta olen koittanut käyttää lehden koko nimeä kirjoittaessani... Nyt hairahduin. Joo olen tosi sorry, tai ehkä en...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
39 asteen kuume vetää aika tehokkaasti mehut pois isostakin miehestä. En ole varmaan kuuteen vuoteen ollut kuumeessa ja eilen tärähti sitten kunnolla. Nyt Buranan ja levon avulla on tippunut tuonne 37:n tuntumaan, mutta kyllähän tuossa aika jämäkkä olo meinasi eilen illalla olla.

Helkkarinmoinen väsymys päällä toki, vaikka tässä on aika iisisti oltu niin jotenkin helvetin katkonaista ja sekavaa oli uni viime yönä. Noh, huominen vielä saikulla niin jospa sitä saisi paketin kasaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Etelä-Suomen Sanomat, kirjoitin kiireessä ja käytin lempinimeä paikalliselle lehdelle. Toinen lempinimi on Pötläri, sitä käytetään ainakin minun kaveripiirissä. Luulen että @BlackWolf tiesi mistä oli kyse, hän tietää niin paljon mutta halusi vain napauttaa minua kun en käyttänyt lehden oikeaa nimeä. Etelä-Suomen Sanomat on niin pitkä nimi että sen haluisi lyhentää mutta olen koittanut käyttää lehden koko nimeä kirjoittaessani... Nyt hairahduin. Joo olen tosi sorry, tai ehkä en...
No rehellisesti en tiennyt, hetken ajattelin että olisiko ET-lehti. Hetken pähkäilin ja totesin että no tuskin, että voisi olla ESS, mutta miksi ei käyttää tuota kolmekirjaimista lyhennöstä mikä on niiden nettisivujenkin osoite.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@BlackWolf , tämä on näitä juttuja jotka on olleet lapsesta saakka tuttuja, niitä ei ajattele, ne on vaan olemassa. Etlari on etlari, ESS on minulle jotenkin vieras, se ei ole jouheva kun siinä on monta isoa kirjainta peräkkäin. Yleensä kirjoitan koko lehden nimen... tänään käytin oikotietä. Point taken, no hard feelings ja nyt menen kotiin.
Edit. Korjattu kirjoitusvirheet
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
No rehellisesti en tiennyt, hetken ajattelin että olisiko ET-lehti. Hetken pähkäilin ja totesin että no tuskin, että voisi olla ESS, mutta miksi ei käyttää tuota kolmekirjaimista lyhennöstä mikä on niiden nettisivujenkin osoite.

Eikö tuon lehden looginen kutsumanimi ole sitten Esari? Tosin se voi sekoittua johonkin muuhun asiaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikö tuon lehden looginen kutsumanimi ole sitten Esari? Tosin se voi sekoittua johonkin muuhun asiaan.
No tästä syystä minä vähän hämmennyinkin. Etlari olisi mielestäni juurikin ET-lehdelle (oletan että se edelleen ilmestyy) loogisempi nimi kuin Etelä-Suomen Sanomille.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eikös Turun Sanomien lempinimi ole Tursa?

On muuten pirun mukavia päiviä ollut reilun viikon ajan uudessa työpaikassani. Harmi vaan, että on melkoisen lyhyt pesti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selailin tossa Alastonsuomi.com sivustoa. Hyvän näköstä ja ei niin hyvännäköstä pimatsuu levittelee sulojaan. Sit on näitä keltä haluis nähdä hieman pillun reunaa, mut nää saatanat on lisänneet vaan jotain turhia kasvokuvia. Se on ALASTONsuomi, eikä mikään duckface selfie sivusto. Pitäs olla kiellettyjä pelkät kasvokuvat. Laitoin kyllä palautetta sivuston ylläpitäjille et minkälaiseks paskasivuks te haluutte tätä kehittää kun täällä akat laittelee kuvia vaatteet päällä pelkästään. Järjetöntä miten tommosen annetaan jatkua. Tissejä, persettä ja vaginamaattoria kehiin vaan nössöt! Ei niistä pillukuvista kaikki teitä tunnista. Jos ois sinkku, niin saiskohan tuolta seuraa? Onko kellään kokemuksia?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikö tuon lehden looginen kutsumanimi ole sitten Esari?
No toihan voisi olla hyvä kun Etelä-Suomen sanomia julkaisee Mediatalo Esa. Mutta Etlari on nyt vaan asia joka on ollut mukana elämässä lapsesta saakka... Ei nimen logiikkaa ole koskaan miettinyt, se vain on ollut. Ja yleensä yritän käyttää koko nimeä... ihan vaan selvyyden takia.

Ohessa Etlarin eväiden resepti kaalikeittoon... Se on tuossa kertomassa että ainakin itse lehdessä tunnetaan lempinimi. Se ei tarkoita että koko Suomen tulisi se tietää!
 

Liitteet

  • IMG_20180820_221918~2.jpg
    IMG_20180820_221918~2.jpg
    463,2 KB · kertaa luettu: 186
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taas on länsinaapurissa tullut Saappi tonttiin. Eikös noissa Gripeneissä jo koelentovaiheessa 90-luvun taitteessa ollut jos jonkinmoista "pikkuvikaa" ja sittemmin niitä on keräilty maastosta myös muissa maissa mihin niitä on onnistuttu halvalla myymään? Ja nämä siis ilman että kukaan on pyssytellyt. "Hauska" detalji noissa alkuaikojen putoamisissahan oli että sama kippari onnistui kahteen eri kertaan ks. laitteen puikkoihin kun tätä henkimaailman vehjehttä alkoi maankamara vetää puoleensa niin vimmatusti kesken lennon. En nyt muista että edesauttoiko kipparikin kyseisiä kurssinmuutoksia jotenkin. Jälkimmäisen kosahduksen jälkeen ks. pilotti ilmoitti että nyt vittu, pitäkää perkele tunkkinne. Tiedä vaikka ois säästänyt tällä henkensä, kun on vieläkin hengissä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No toihan voisi olla hyvä kun Etelä-Suomen sanomia julkaisee Mediatalo Esa. Mutta Etlari on nyt vaan asia joka on ollut mukana elämässä lapsesta saakka... Ei nimen logiikkaa ole koskaan miettinyt, se vain on ollut. Ja yleensä yritän käyttää koko nimeä... ihan vaan selvyyden takia.

Ohessa Etlarin eväiden resepti kaalikeittoon... Se on tuossa kertomassa että ainakin itse lehdessä tunnetaan lempinimi. Se ei tarkoita että koko Suomen tulisi se tietää!
Kiitos, teenkin seuraavaksi kaalikeittoa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli tuossa syystä tai toisesta muisteltua Radiomafiaa. Olisikohan se vielä yhtä kova kanava kuin silloin joskus oli kun itse oli nuori?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuli tuossa syystä tai toisesta muisteltua Radiomafiaa. Olisikohan se vielä yhtä kova kanava kuin silloin joskus oli kun itse oli nuori?

Pari päivää sitten opin, mitä helevettiä tarkoittaa 'möhis'. Urbaanissa sanakirjassa oli myös RadioMafia mainittu.

Niin että kultaako aika muistot? Tuntu että oli monipuolisempi kuin mikään kanava ennen tai jälkeen, nykyset nuorisokanavat mukaanlukien. Mutulla heittäsin että oli kiekkokielellä ilmaistuna parhaassa iässä olevia, rutinoituneita toimittajia tuottamassa sisältöä. Ulmasesta ja Roihasta Juusoon ja Peltsiin. Pressiklubi, Upteekki. Alivaltiosihteeri, Leila ja Annukka sekä Koe-eläinpuisto samalla taajuudella. Ja mitä erikoisohjelmia nyt olikaan Räkärodeista Avaruusromuihin sun muihin. DJ Norpan yöshow viimesinä vuosina. Oilers Gogo! En tiedä miten Salovaara tai Sami Aaltonen putoilis tänä päivänä.

Eli vastaus on, ehkä. Saattais olla kova paketti edelleen. Olisko turhan raskas paketti, noin niinkun budjettien kannalta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuli tuossa syystä tai toisesta muisteltua Radiomafiaa. Olisikohan se vielä yhtä kova kanava kuin silloin joskus oli kun itse oli nuori?
Nythän kaupalliset ainakin tuntuvat "ulkoistaneen" erikoisohjelmansa eri podcast-palveluihin, kuten Suppla, RadioPlay jne. Minulle Radiomafia oli todellinen sukupolvikokemus vähän samoin kuin Jyrki television puolella. Ilmestyskirja, Metalliliitto, Avaruusromua ja myöhemmin konepäänä Tiistain tanssi-illat. Huikean tärkeitä ohjelmia, sekä ennen kaikkea tietolähteitä keikoista ja musiikkimaailman tapahtumista. Mihinkään aamutiimeihin, tai muihin yleisluontoisiin kuuntelijan villitsemisiin ei ollut, kuten ei nytkään mitään suhdetta, vaan hyvin tuotetut musaojelmat oli se juttu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ulmasesta ja Roihasta Juusoon ja Peltsiin. Pressiklubi, Upteekki. Alivaltiosihteeri, Leila ja Annukka sekä Koe-eläinpuisto samalla taajuudella. Ja mitä erikoisohjelmia nyt olikaan Räkärodeista Avaruusromuihin sun muihin. DJ Norpan yöshow viimesinä vuosina. Oilers Gogo! En tiedä miten Salovaara tai Sami Aaltonen putoilis tänä päivänä.
Ai niin, Sami Aaltonen. Mitäköhän puuhailee nykyään? Eipä ole paljoa Samia missään näkynyt. Aavetaloistakin on jo iäisyys.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tohtiskohan tuota jättää äänestämisen väliin kokonaan seuraavissa eduskuntavaaleissa. Persut, RKP, Siniset, Vasemmistoliitto ja KD on jo automaattisesti pois laskuista.

Noista jäljellä jäävistä, niin voi melkein vihreät ja kepun ihan mitään miettimättä laskea jonon jatkoksi "ei missään nimessä" kategoriaan.

Eli SDP:stä tai kokoomuksesta voi mahdollisesti vielä joku äänestettävä löytyä. Demaritkin on kyllä vähän siinä ja tässä enkä nyt varsinaisesti Kokoomustakaan kauheasti diggaile, vaikka on niillä joukossa ihan järkipuhettakin.

No täytyy nyt katsoa. Potentiaalisten joukko ei kuitenkaan tule suuri olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös