Yleensä liveseurantoja pidetään jos on joku iso urheilutapahtuma, onnettomuus tai vaikka linnan juhlat. Tai jonkun oikean muusikon konsertti.Missä on Cheekin jäähyväiskonsertin liveseurantaketju?
Suomi24? Vauvafoorumi? Tuskin täällä juuri ketään kiinnostaa riittävästi tuollaiseen.Missä on Cheekin jäähyväiskonsertin liveseurantaketju?
Mua itse asiassa vähän kiinnostaa, tossa sivussa se pyörii taustametelinä.Suomi24? Vauvafoorumi? Tuskin täällä juuri ketään kiinnostaa riittävästi tuollaiseen.
Futisfoorumilla joku hassutteluseuranta, sinne lukemaan.
Kauko Röyhkä Vain Elämään ja muutaman vuoden päästä tekee ton. Ei ole vaikeaa.Siitä vaan oikeat muusikot tekemään perässä. Ei luulisi olevan vaikeaa.
Ei se haluu. Liian helppoo.Kauko Röyhkä Vain Elämään ja muutaman vuoden päästä tekee ton. Ei ole vaikeaa.
Mitenhän muuten jengi reagoisi oikeasti? Veikkaan että faneista suurin osa olisi ihan liekeissä (bensaa sataa), ja vastapuolelle tulisi myös bensaa liekkeihin. Ehkä jotkut sanoisivat fanituksen irti.Sais Cheek kunnon myrskyn aikaiseksi, kun ilmottais jo tänään keikan päätteeks, että paskat se mitään lopeta, vaan on vaan vedättäny kaikkia.
Kauko Röyhkä Vain Elämään ja muutaman vuoden päästä tekee ton. Ei ole vaikeaa.
Tuota voisin jopa Lahden mäkimonttuun mennä katsomaan ja maksaa siitä.Kauko Röyhkä feat. Hynynen - Timantit on ikuisia.
No ollaanpa sitä nyt tosikkoja.Suomi24? Vauvafoorumi? Tuskin täällä juuri ketään kiinnostaa riittävästi tuollaiseen.
Futisfoorumilla joku hassutteluseuranta, sinne lukemaan.
Heviä ja rockia on koko levyhylly täysi mutta täytyyhän tälle Jarelle tästä hattua nostaa. Huima keikka menossa, ihan maailmanluokan meininkiä.
Kaveri oli jo Moon-tv aikoihin musaa tekemässä. Videoraati-ohjelmasta jäänyt mieleen. Komian uran tehnyt lopulta. Nuoriso keikalla on fiiliksissä.Kieltämättä nyt ammutaan isoilla.
Tuo anna mä meen on kyllä loistava livebiisi.
Uutisissa sanottiin että yksi syy lopettamiseen on se että kaikki on saavutettu kotimaassa.
Miksi tyytyä pelkästään kotimaahan? Vähän sama jos HIM tai Nightwish olisivat aikanaan tyytyneet siihen että esiintyivät jossain Pieksämäen Poleenin teatterissa tai Kiteen musiikkiiviikoilla. Eikö Cheekillä riitä kunnianhimo lähteä ulkomaille? Tykkääkö olla ns. iso kala pienessä järvessä?
Ei tosiaan pahemmin uppoa mullekaan nuo biisit, mutta onhan tuo Jare kova äijä. Hattua päästä.