Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Vois sen kans vaahtokylpyyn mennä.Tuossa ex-Ässä Eeva Perttulassa on kyllä jotain viehättävää. Nätti nainen esim tuossa uusimman uutisen kuvassa.
Vois sen kans vaahtokylpyyn mennä.Tuossa ex-Ässä Eeva Perttulassa on kyllä jotain viehättävää. Nätti nainen esim tuossa uusimman uutisen kuvassa.
Vois sen kans vaahtokylpyyn mennä.
Kyllähän Eevan kanssa puuhailisi, vallan että olisi munat vaahdossa.Tuossa ex-Ässä Eeva Perttulassa on kyllä jotain viehättävää. Nätti nainen esim tuossa uusimman uutisen kuvassa.
Enkä tiedä onko se kovin paha asia jos ihminen häviää maapallolta.
Yksi näppisviesti tämän päivän Etelä-Suomen sanomista on mielestäni aika osuva.
Suotta te luonnon puolesta murehditte. Kunhan ihmiset loppuvat pallolta menee tuskin tuhatta vuotta kun kaikki on taas tasapainossa ja luonto voi hyvin.
Näppis: Kuka myrkytti Salpakankaan pääskyt? - ESS.fi
Katsoin kerran jotain BBC:n sarjaa maapallon synnystä. Kyllä on ollut rytinää ja ryskettä. Sarjan lopuksi sivuttiin ilmaston muutosta toteamalla että maapallo kyllä selviää siitä, on selvinnyt pahemmastskin mutta ihminen ei välttämättä selviä. Enkä tiedä onko se kovin paha asia jos ihminen häviää maapallolta.
Vesi ei tainnut olla vielä liian kylmää uida vaikka Jaakko heitti kylmän kiven jo ajat sitten ja yötkin on olleet viileitä. Itsekin kävin tänään uimassa, vesi oli 22 asteista (matalasta rannasta mitattuna auringon paisteessa). No kiva että nautit reissusta.Kyllä parasta reissussa oli rantasaunominen. Pidän tuota puuhaa varsin nautinnollisena, yhdistyyhän siinä kaksi lempipuuhiini kuuluvaa asiaa eli saunominen ja uiminen.
Eikös me ihmiset kuolla muutenkin about 5 miljardin vuoden päästä kun aurinko haukkaa meidät.
Sukupuuttoaalto on täällä. Kyllähän ihminen yrittää suojella niin paljon mutta suurin osa on turhaa, pelkkää neppailua.Ei kai se sen kummoisempi asia ole kuin jonkun toisen eläinlajin häviäminenkään.
Luonto kiittää. Sielähän on flora ja fauna aivan villiintynyt ja se on elämälle mitä suotuisin paratiisi. Siis ihmistä lukuunottamatta.
No jos nyt oltaisiin kuitenkin rehellisiä. Siellä on elä ja anna toisten kuolla, tai kuole itse meno käynnissä. Ei se nyt ihan niin kivaa kuitenkaan ole. Minä siis olen sitä mieltä että ihminen on planeetan syöpä, mutta se ei tarkoita sitä että se normaali olo silloin kun ihminen ei ole paikalla olisi jotenkin hirveästi parempaa. Ne välineet vain on paljon rajoitetumpia.Sama tilanne on Koreoiden välisellä rajalla. Tuonne ei edes ihminen pääse, niin luonto saa elää omaa elämäänsä ja niillä on kivaa siellä. Ja ne kiittävät.
No jos nyt oltaisiin kuitenkin rehellisiä. Siellä on elä ja anna toisten kuolla, tai kuole itse meno käynnissä. Ei se nyt ihan niin kivaa kuitenkaan ole. Minä siis olen sitä mieltä että ihminen on planeetan syöpä, mutta se ei tarkoita sitä että se normaali olo silloin kun ihminen ei ole paikalla olisi jotenkin hirveästi parempaa. Ne välineet vain on paljon rajoitetumpia.
Ainakin ihmistä kevyemmät eläjät. Olen ymmärtänyt että ihminen on tuonne DMZ:lle istuttanut siinä määrin miinoja että jos ne kasvaisivat niin sielä olisi läpipääsemätön mehtä. Mutta ymmärrän pointin.Sama tilanne on Koreoiden välisellä rajalla. Tuonne ei edes ihminen pääse, niin luonto saa elää omaa elämäänsä ja niillä on kivaa siellä. Ja ne kiittävät.
Alueen laajuus ei millään tavalla liity siihen millainen luonto jo perus rakenteeltaan on. Sitten kun ihminen joutuu samaan tilanteeseen, siis missä koko muu luonto käytännössä elää jatkuvasti, niin ollaan psykologin puheilla, vedetään nappia naamariin yms. Elämä tällä pallolla on todella julmaa ja eloonjäämistaistelu on jatkuvaa. Paitsi ihmisellä joka voi vaan köllähtää sohvalle ja laittaa silmät kiinni ilman mitään pelkoa tulevasta.En tiedä onko sinulla minkälaista käsitystä kuinka laaja alue se on minne kukaan ei voi mennä. Siellä luonto kasvaa rauhassa ja tilaa on paljon.
Se jää nähtäväksi milloin ihminen sinne pääsee tutkimaan ja taas sotkemaan kaiken.
Ainakin ihmistä kevyemmät eläjät. Olen ymmärtänyt että ihminen on tuonne DMZ:lle istuttanut siinä määrin miinoja että jos ne kasvaisivat niin sielä olisi läpipääsemätön mehtä. Mutta ymmärrän pointin.
Juur näin. Ja kun aikaa kuluu niin ne miinatkin menee men(n)ee suutareiksi. Tuskin niillä mitä kunnossapitojärkestelmää on. Ei sinne kukaan enää mene. Jotenkin on aika hämmentävää että ihminen, joka omalla toimillaan yleensä tuhoaa muuta elämää maapallolla, niin samalla omalla perseilyllään luo sitä. Ei helvetti, mä rupeen kuulostaan joltain humanistilta kun tinttaan Jeltziniä...Miinat voikin olla yksi todella iso ongelma. Ei sitä oikein kukaan tiedä minkä verran siellä nisäkkäät kuolee miinoihin.
Puut ja sen sellaiset eivät ainakaan niin usein. Eivätkä jotkut hyönteiset ja muut perhoset, elämä on monimuotoista ja koskematonta.
Ei helvetti, mä rupeen kuulostaan joltain humanistilta kun tinttaan Jeltziniä...
En tiä oonko juanu liikaa tota Jeltziniä, mutta en nyt ymmärtäny. Olen siis ihan samaa mieltä kanssasi parahin palstaveli.Se on kummallista, että pitäisi olla joku tohtorikoulutettu ennen kuin saa sanoa mitään.
Lähden nyt käymään tuossa huoltoasemalla.
En tiä oonko juanu liikaa tota Jeltziniä, mutta en nyt ymmärtäny. Olen siis ihan samaa mieltä kanssasi parahin palstaveli.
Käykö teille koskaan niin, että ootte auttanu jotain naista löytämään yöpaikan sun luota ja sit se sammuu sängylle?
Kyllä olen yhden nähnyt. Sen muistan että susi jolkotteli jossain pusikossa ja sitä pusikkoa riitti vaikka muille jakaa.Ootteko kattellu dokumentteja nykyisen Tsernobylin alueen tilasta?