Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Tämä kuulostaa jo pelottavan tutulta, edellisestä onkin jo aikaa.No nyt ne on vuodattanut kaasua tuolla Berliinissä
Tämä kuulostaa jo pelottavan tutulta, edellisestä onkin jo aikaa.No nyt ne on vuodattanut kaasua tuolla Berliinissä
On vissiin taidot ruosteessa, ei se kaasu johonkin kadulle levitettynä ole niin tehokasta kuin suljetussa tilassa.Tämä kuulostaa jo pelottavan tutulta, edellisestä onkin jo aikaa.
Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?Katso täällähän alkaa muovipussiin hengittelyn ilosanoma leviämään. Kohta tulee joku kukkaa hatussaan pitävä paikalle ja kertoo meille kaikille miten vaarallista on muovipussin ja hengittämisen yhdistäminen millään tavalla. Siinähän voi päästä hengestään.
Olen jo melkein 20 vuotta onnistunut taltuttamaan jokaisen hikan käsittääkseni itse keksimälläni tavalla. Silmät kiinni. Hengitä rauhallisesti ja tasaisesti ja keskity siihen hengittämiseen. Keskityt niin perkeleesti etkä ajattele mitään muuta niin ihan tolkuton huutohikkakin lähtee hetkessä.Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
On tähän asti joka baarista muovipussi löytynyt. Lisäksi saa juttuseuraa taatusti.Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
Long Island Iced Tea.Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
Keuhkot saattaisivat täyttyä oksennuksella tai hikka katoaisi. En ala testaamaan.Vähäkö olisi vittumaista, jos vaikka sen jääteen, tai sitten muilla juomilla hankitun humalan, takia tulisi tarve värihaukotukselle ja yhä olisi se hikka. Mitenkähän siinä kävisi, jos kesken oksentamisen hikkaus tulisi...?
Kysyt vaan että oletko koskaan käynyt elokuvissa, tykkäsitkö.Meikäläiselle lankes muuten työhaastattelijan rooli ens viikolla. Minkähänlaista hiihtäjää sitä näkeekään. Yksikin löysä käsi jos tarttuu mun napakkaan kouraan, nii lähetän jo siinä vaiheessa hevon vittuun sen jannun . Joku jos koittaa jotakin todistuksia näyttää, niin pyydän ystävällisesti työntämään perseeseen ne, mä en niillä mitään tee, ei niillä töitä tehdä. Ehkäpä siitä hyvä tulee...
Mulla on muuten työhaastatteluista aika hyvä recordi, jos en ihan valehtele niin 6/7 on napannut. Yhteenkään haastatteluun en oo mitään lappuja vieny mukanani. Ne onkii kattonu sitä enemmän et minkälainen oon ihmisenä ja joskus on istutettu suoraan työn ääreen että onko sitä asennetta vai ei. Näin se pitäisikin olla, vaikka sulla olis mitä lappuja ja lippuja mukana nii ne ei kerro mitään siitä et ootko esim kova tekemään hommia. Sitten tottakai ne laput ja liput ymmärtää jos haetaan jotain virkaa tai semmosta.
Niimpä onkii! Ja jos tykkäs nii eiku hevon vittuun.Kysyt vaan että oletko koskaan käynyt elokuvissa, tykkäsitkö.
Kyllä ne tossukatkii on samassa työpaikassa pitkiä aikoja :) Voin toki olla väärässä, ja varmasti tapani mukaan oonkin. Tuo nyt vaan kumpusi omista kokemuksista kun monta kertaa on jo sanottu haastatteluun kutsuvaiheessa että jätä todistukset himaan. Enkä mä oikeestaan ees oo säilyttäny mitän työtodistuksii. Oon vähän tämmönen hulda huoleton. Eräs yrittäjä sanoi että luopui todistuksien katsomisesta muutama vuos sitten sen takia että niiden vuoksi hän teki vääriä päätöksiä paljon rekrytoinnissa. Nimenomaan kun on ottanut paperilla päteviä kavereita jotka ei sit oo ollukkaan hyviä tekijöitä siihen hommaan ja eivätkä ole sopineet työilmapiiriin. Sen jälkeen ku on luottanut omaan ihmis tuntemukseen, nii on tullu parempia pätöksiä.Ei kukaan ole ollut esimerkiksi 5v pätkiä työpaikoissa jos on aivan tossukka. Sitävastoin jos niistä näkee, että henkilö vaihtaa paikkaa kuin sukkia niin kyllä sekin jostain kertoo.
On tähän asti joka baarista muovipussi löytynyt. Lisäksi saa juttuseuraa taatusti.
Seitsämänneks, kaikki rapisteli jotain karkkipussejaan, eikö vittu yhden leffan ajan voi olla syömättä..
Näin se pitäisikin olla, vaikka sulla olis mitä lappuja ja lippuja mukana nii ne ei kerro mitään siitä et ootko esim kova tekemään hommia. Sitten tottakai ne laput ja liput ymmärtää jos haetaan jotain virkaa tai semmosta.
Eikö olisi mielekkäämpää katsoa vaikka sitä sadetta? Täällä ei vielä vettä tule mutta eiköhän se iltapäivällä ala viimeistään. Mukava nähdä luonnon virkistyminen kun tulee vettä.... Täällä alkoi sataa joten voi siirtyä sisälle katsomaan ah niin kiinnostavaa naisten maratonia.