Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 360 551
  • 66 898

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Istuskelen tässä terassillani, ja nautin tempranillo rypäleistä valmistettua espanjalaista punaviiniä, ja polttelen pikku sikaria. Melko pimeää on jo, ja ilmeisesti kännykän valo houkuttelee yöperhosia, melko ärsyttävää tuo.

Ysiltä pitäisi olla takaisin töissä, joten kohta pitäisi olla nukkumassa, mutta ihan viellä ei kehtaa mennä sänkyyn pyörimään, kun on tullut tehtyä eilen, ja tänään melkein kellon ympäri töitä, ja kroppa käy viellä kierroksilla, joten unen päästä saaminen ei oikein onnistu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Patti Smith coveroi äsken Midnight Oilia. Elämän pieniä fuck yea-hetkiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katsoin elokuvan missä kuoli paljon ihmisiä. Eihän ne näyttelijät oikeasti kuolleet ja IMDB antaa 7.8, ihmeellisen paljon toimintaelokuvalle, missä täytyy kaikilla mittareilla olla aivan liian nopeita leikkauksia ja vaikea seurata kuka nyt tappoi kenet.
No mikä leffa oli kyseessä? Alkoi kiinnostamaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidan mennä aamu-uinnille. Mä en jotenkin osaa nukkua landella ekana yönä. Miksei sit vaikka menis uimaan, sit vasta keittiöön kolistelemaan, saa muu mökkikin herätä. Saavat ainakin hyvän aamupalan.

E: en mä vielä kehtaa. Jos tunnin odottaisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No mikä leffa oli kyseessä? Alkoi kiinnostamaan.

Taken.

Kakkosesta en niin muista ja kolmosessa nukahdin teatteriin. Mutta siinä oli kyllä krapulalla osuutta ja mukavilla penkeillä. Vai oliko, hyvistä leffoista ei pitäisi tehdä jatko-osia, vaikka Die Hard 3 toki on hämmentävän hyvä. Ja seuraavat niin. Niin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viikolla pitää nousta väkisin sängystä klo 7.30 tai toisinaan torkuttelujen jälkeen 8.30, ja sitten 5-10 minuutissa kämpästä ulos. Nyt lauantaina taas heräsin klo 6.30 täysin virkeänä. Tämä ei ole yhtään reilua, soitan Kansanradioon ja syytän EU:ta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viikolla pitää nousta väkisin sängystä klo 7.30 tai toisinaan torkuttelujen jälkeen 8.30, ja sitten 5-10 minuutissa kämpästä ulos. Nyt lauantaina taas heräsin klo 6.30 täysin virkeänä. Tämä ei ole yhtään reilua, soitan Kansanradioon ja syytän EU:ta.
Mä syytän Kepua. Viikolla ylös 6.21, ilman torkutusta. Enkä nyt meinannut soittaa yhtään mihinkään. Sitä torkutusta ei tässä taloudessa tunneta. Viime yönä nukuin ehkä 3h, jos lähtis nurmikon leikkuuseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt ne on vuodattanut kaasua tuolla Berliinissä eikä voi päästää naisia kävelemään 20 kilsaa. Nyt vaan odotellaan... Otin juuri pyhäpiirakan pois uunista. Ajattelin tässä hetken istua ja katsella urheilua ennen kuin laitan tuon nieriän savustumaan. Mutta kato tässä nyt urheilua kun kukaan ei urheile...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ajelin letin veks äsken ja niskavilloja ajellessa repäs kone luomen ja verta tulee aika railakkaasti. Tuleeko tohon nyt vielä joku syöpä sitten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Missä ketjussa puhuttiin hikan hoidosta. Saavuin juuri perushyvään hotelliin, mutta ei minulla ole vielä pusseja, kun vasta lähimarkettiin aion mennä kolme tuntia ennen peliä.

Puhtaat kalsarit huomista varten on repussa ja ne on siellä muovipussissa. Pitäisikö pää tunkea sinne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Millanen lienee meno tuossa erään sanan käyttöä pohtivassa ketjussa? En uskalla käydä katsomassa. Veikkaus:

Näin kertoo vaikka Y: "Mutta kun se on sana!"

Näin kertoo vaikka X: "Se koetaan loukkaavaksi."
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei helvetti, jotain tarvitsi tehdä ja lähetin kalsarit menee, kun ne vielä ehti.

Hengittelin hetken lähikaupan muovipussiin ja se toimi. Se todella toimi, kiitos kaikille asiasta kertoneille.

Nyt menen samaan portugalilaisomistuksessa olevaan kauppaan. Ei kiinnosta juurikaan kuka omistaa kenet. Kantamukseni tulevat vaatimaan pussin tai kaksi, mutta ainakin toimivat.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Katso täällähän alkaa muovipussiin hengittelyn ilosanoma leviämään. Kohta tulee joku kukkaa hatussaan pitävä paikalle ja kertoo meille kaikille miten vaarallista on muovipussin ja hengittämisen yhdistäminen millään tavalla. Siinähän voi päästä hengestään.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katso täällähän alkaa muovipussiin hengittelyn ilosanoma leviämään. Kohta tulee joku kukkaa hatussaan pitävä paikalle ja kertoo meille kaikille miten vaarallista on muovipussin ja hengittämisen yhdistäminen millään tavalla. Siinähän voi päästä hengestään.
Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
Olen jo melkein 20 vuotta onnistunut taltuttamaan jokaisen hikan käsittääkseni itse keksimälläni tavalla. Silmät kiinni. Hengitä rauhallisesti ja tasaisesti ja keskity siihen hengittämiseen. Keskityt niin perkeleesti etkä ajattele mitään muuta niin ihan tolkuton huutohikkakin lähtee hetkessä.

Äläkä välitä vaikka hikka tulee vielä muutaman kerran, vaan jatka ihan samalla tavalla ja keskity hengitykseen. Kohta voit avata silmät ja sanoa että näin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä olisi paras kikka jos kännissä baarissa alkaa hikotuttamaan ?
On tähän asti joka baarista muovipussi löytynyt. Lisäksi saa juttuseuraa taatusti.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vähäkö olisi vittumaista, jos vaikka sen jääteen, tai sitten muilla juomilla hankitun humalan, takia tulisi tarve värihaukotukselle ja yhä olisi se hikka. Mitenkähän siinä kävisi, jos kesken oksentamisen hikkaus tulisi...?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähäkö olisi vittumaista, jos vaikka sen jääteen, tai sitten muilla juomilla hankitun humalan, takia tulisi tarve värihaukotukselle ja yhä olisi se hikka. Mitenkähän siinä kävisi, jos kesken oksentamisen hikkaus tulisi...?
Keuhkot saattaisivat täyttyä oksennuksella tai hikka katoaisi. En ala testaamaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin ekaa kertaa ikinä elokuvissa, siis teatterissa, elokuvateatterissa. Voi vitalis kun oli paska kokemus. Kyllä nyt joutu mielensä pahoittamaan. Ensinnäkin, siellä oli saatanan kuuma, säästötalkoot ilmastoinnista näköjään. Toisekseen, penkit oli helvetin ahtaita, mä oon 184 pitkä ja jouduin istumaan samassa asennossa koko ajan, mikä pahinta niin mun olkapää kosketti tuntematonta vieruskaverii!!. Kolmanneksi, ihmiset nauroivat ääneen siellä. Neljänneksi, menin johonki vitun 3d paskaan, en mä sitä elokuvaa ees voinu kattoo ku ne tekstitykset hyppäs silmille, aika meni tekstien ehtimiseen. Viidenneksi, ne lasit paino mun korvaan pahasti koko ajan. Kuudenneksi, koko saatanan elokuvan aikana ei ollu yhen yhtä taukoo!! Mitä vittua siis, kysyn mä. Seitsämänneks, kaikki rapisteli jotain karkkipussejaan, eikö vittu yhden leffan ajan voi olla syömättä.

En mene enää ikinä elokuviin, paskin kokemus vähään aikaan. Ihan vituttamaan alkoi. Tuosta piti vielä maksaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläiselle lankes muuten työhaastattelijan rooli ens viikolla. Minkähänlaista hiihtäjää sitä näkeekään. Yksikin löysä käsi jos tarttuu mun napakkaan kouraan, nii lähetän jo siinä vaiheessa hevon vittuun sen jannun . Joku jos koittaa jotakin todistuksia näyttää, niin pyydän ystävällisesti työntämään perseeseen ne, mä en niillä mitään tee, ei niillä töitä tehdä. Ehkäpä siitä hyvä tulee...

Mulla on muuten työhaastatteluista aika hyvä recordi, jos en ihan valehtele niin 6/7 on napannut. Yhteenkään haastatteluun en oo mitään lappuja vieny mukanani. Ne onkii kattonu sitä enemmän et minkälainen oon ihmisenä ja joskus on istutettu suoraan työn ääreen että onko sitä asennetta vai ei. Näin se pitäisikin olla, vaikka sulla olis mitä lappuja ja lippuja mukana nii ne ei kerro mitään siitä et ootko esim kova tekemään hommia. Sitten tottakai ne laput ja liput ymmärtää jos haetaan jotain virkaa tai semmosta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meikäläiselle lankes muuten työhaastattelijan rooli ens viikolla. Minkähänlaista hiihtäjää sitä näkeekään. Yksikin löysä käsi jos tarttuu mun napakkaan kouraan, nii lähetän jo siinä vaiheessa hevon vittuun sen jannun . Joku jos koittaa jotakin todistuksia näyttää, niin pyydän ystävällisesti työntämään perseeseen ne, mä en niillä mitään tee, ei niillä töitä tehdä. Ehkäpä siitä hyvä tulee...

Mulla on muuten työhaastatteluista aika hyvä recordi, jos en ihan valehtele niin 6/7 on napannut. Yhteenkään haastatteluun en oo mitään lappuja vieny mukanani. Ne onkii kattonu sitä enemmän et minkälainen oon ihmisenä ja joskus on istutettu suoraan työn ääreen että onko sitä asennetta vai ei. Näin se pitäisikin olla, vaikka sulla olis mitä lappuja ja lippuja mukana nii ne ei kerro mitään siitä et ootko esim kova tekemään hommia. Sitten tottakai ne laput ja liput ymmärtää jos haetaan jotain virkaa tai semmosta.
Kysyt vaan että oletko koskaan käynyt elokuvissa, tykkäsitkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös