Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 707
  • 66 856

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vau. Tykkään tommosista keräämisistä, vaimokin tykkäis, mutta kun asutaan täällä asfalttiviidakossa niin hankalaa.
Tänään keräsin karviaiset ja keitän niistä myöhemmin hilloa. Kolmisen litraa sain marjoja parista pensaasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jätkät, jätkät hei! Missä on kaikki pieruverkkariset tuplauunot ja riettaat liemikeisarit!? Mitä täällä tapahtuu?! Sir Markku on tullut ja pitkin asiaviestein rakentaa itselleen ansiokasta Jatkoaika -uraa tarjoten meille muille kiintoisaa kerrontaa! Kerro kerro pierupeili, mis on miehet.. Eiku en keksikään tohon mitään.

Vahva sisääntulo on @Sir Markku -nimimerkiltä, tullut tosissaan haastamaan vuoden tulokkaan tittelistä @sämpylä89 ä. Kisasta tulee kova.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sir Mara kiilaa väistämättä ohi. Sämpylä on määrittelemättömän ajan loukkaantuneena vastustajan selästätaklaamisen johdosta vapaalta puolelta.

Ei oo. En usko. Ei täällä taklailla selästä ilman noutoa. Ei.

Edit. ahaa! tutkin asiaa. Taas jotkut ovat olleet näreissään. Antaa heidän olla näreänä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä on vissiin kato käynyt jonkin verran kun olen taukoa pitänyt. Kirjoittelija sai vissiin pysyvät banaanit ja scholl viettää parempaa elämää pelkästään lätkäkeskustelun puolella? Väkevää suorittamista ilmeisesti molemmilta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä on vissiin kato käynyt jonkin verran kun olen taukoa pitänyt. Kirjoittelija sai vissiin pysyvät banaanit ja scholl viettää parempaa elämää pelkästään lätkäkeskustelun puolella? Väkevää suorittamista ilmeisesti molemmilta.

Mutta hyviä vahvistuksia on saatu, kun siirtoikkuna on ollut auki ja omatkin juniorit nostaneet tasoaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta hyviä vahvistuksia on saatu, kun siirtoikkuna on ollut auki ja omatkin juniorit nostaneet tasoaan.
Jatkoaikaan vois ottaa kyllä sellasen futiksesta tutun siirtoikkunan. Heinä- ja elokuussa kesällä ja tammikuussa talvella. Pysyisi joku roti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei siinä, ihan mukava mesta tämäkin on. Voi sillain turvallisesti harjoitella keskustelua tärkeiden aiheiden parissa.

Et ole tainnut lukea palstaa, jos kuvittelet voivasi harjoitella täällä. Sitä on vähemmästäkin lennetty pihalle, jos ei ole painavaa asiaa kiekkokeskusteluihin tulossa ja mielellään nopeasti.

Olet erityistarkkailussa, et minun, vaan modejen puolelta.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Telia ja 720p/1080i. Tehty parannuksia kuulemma muualla niin tuohon pitää senkin takia tyytyä vielä vuonna 2018, vaikka liian pieni resoluutio se oli jo vuonna 2013.

65" OLED ja Telia 720p, näin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei se todennäköisesti olisi niin haitallista. Olen huomannut siviilissä miltä näyttää ja kuulostaa, kun ison libidon omaava, mielisairaalasta karannut vanha sodankävijä puhuu. Mielestäni se on vain positiivista. Kyseinen kaverini ei seuraa jääkiekkoa eikä varmuudella kirjoittele tänne, joten tässä ei spekuloida kenenkään nimimerkillä.
Onkohan kaverisi minun isäni? Hän on minun kanssani samasta puusta veistetty. Eikä kirjoita Jatkoaikaan, eikä seuraa jääkiekkoa enää sen jälkeen kun sirpalekranaatti vei hänen silmänsä taivaan tuuliin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Et ole tainnut lukea palstaa, jos kuvittelet voivasi harjoitella täällä. Sitä on vähemmästäkin lennetty pihalle, jos ei ole painavaa asiaa kiekkokeskusteluihin tulossa ja mielellään nopeasti.

Olet erityistarkkailussa, et minun, vaan modejen puolelta.

Mä en oo koskaan kirjottanut painavaa asiaa mihinkään, mutta siihen saattaa liittyä se, että mulla on the video hallussani (also known as Mode-sedät goes Thailand).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitsi, mittari näyttää että ulkona on vielä 25,1 astetta. Eipä taida tästä tulla mikään viileä yö. Viime yönä, ei kun se on ollut toissa yönä (en eilen illalla muistanut nollata mittaria) on ollut vain vähän päälle kuusi astetta. Eipä minulla nyt juuri ole mitään tärkeämpää kerrottavaa. Ai niin, tein tänään hyvää kaalilaatikkoa. Huonoa ei kannata tehdä kun se jää syömättä. Nyt käyn ehkä nukkumaan että jaksaa taas huomenna...
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lähetään telttailemaan ne sanoi. Pidetään hauskaa ne sanoi.

Teltassa nukkuminen, kun on ikää 30+ on suhteellisen hanurista. Tämäkin oli muistaakseni joskus hauskaa. En oikeastaan muutenkaan ole osannut nukkua kunnolla vuosikausiin missään muualla, kun omassa sängyssä, ainakaan ilman mitään nukahtamislääkkeitä.
Intissä nyt tietenkin teltassa muinoin uni maistui, tosin eipä ollut paljon vaihtoehtoja ja vähempikin ryömiminen kyllä pisti lopulta väsyttämään.

Oikeastaan tämä on yhtä helvettiä. Jos unensaanti ja pyöriminen on välillä sängyssä vaikeaa, niin jossain Tokmannin kahden markan telt...mätisäkissä, se aukean ainut juurakko painamassa suoraan välilihaan on jotain täysin absurdia ja moninkertaista kidutusta. Mitäs läksit. Nii-i saatana.

Olisipa kotona/aamu/edes humalassa. Ihan just starttaa auto.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sanat kuulostavat pelottavankin tutulta. Et kai ole Bodomilla? Onko seurassasi Nisseä?
Tästä fiaskosta ei kyllä mysteeriä, saati elokuvaa tehdä. Olisipa seurassani bisseä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nimimerkkisi numerot indikoi syntymävuotta
Virhe, sinulla on selvästi taustatyöt tekemättä. Itse luin palstaa 10vuotta ennen sisääntuloa ja otin selvää jokaisen kirjoittajan persenöyhdästäkin ettei kyseisiä erehdyksiä pääsisi syntymään. Oikea nimeni ei myöskään ole sämpylä, vaan voileipä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katsoin elokuvan missä kuoli paljon ihmisiä. Eihän ne näyttelijät oikeasti kuolleet ja IMDB antaa 7.8, ihmeellisen paljon toimintaelokuvalle, missä täytyy kaikilla mittareilla olla aivan liian nopeita leikkauksia ja vaikea seurata kuka nyt tappoi kenet.

Rentouttaa kuitenkin todella hyvin tähän liialliseen sporttihulluteen, missä pelejä on aivan liian paljon. Ja jossain kohtaa jaksaa taas palata amerikkalaiseen ysärisarjaan missä teineillä on omat ongelmansa.

En tiedä haluaisinko rakentaa pelkästään käpylehmiä koko aikaa, mutta onko tämä nykyinen tilannekaan hyvä.

Siitä on viitisen vuotta, kun huomasin eräässä puistossa käpyjä ja laidunsin siihen pari lehmää. Sitten oli pakko jatkaa matkaa. En saa koskaan tietää mitä niille kävi, mutta ei sinänsä tarvitsekaan. Varmasti joku ne siinä näki tai sitten tuulenpuuska teurasti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tästä fiaskosta ei kyllä mysteeriä, saati elokuvaa tehdä. Olisipa seurassani bisseä.
Teltalla ei ole niin merkitystä kesäkelissä (kunhan pitää itikat ja mahdollisen sateen ulkona) mutta makuualustan merkitystä ei voi riittävästi korostaa. Pro tip: hommaa retki-ilmapatja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Virhe, sinulla on selvästi taustatyöt tekemättä. Itse luin palstaa 10vuotta ennen sisääntuloa ja otin selvää jokaisen kirjoittajan persenöyhdästäkin ettei kyseisiä erehdyksiä pääsisi syntymään. Oikea nimeni ei myöskään ole sämpylä, vaan voileipä.

Mä luin vaan viisi vuotta, mutta oonkin käynyt lukion ja sieltähän ne älypäät on perinteisesti saapuneet keskustelupalstoille.

Vittu kun ei oo koskaan mitään asiallista sanottavaa. Tästä valitettiin jo ala-asteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös