Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 707
  • 66 856

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On muuten taas mukava duunipäivä, istuskelen tekemättä mitään, piereskelen ja seuraan vieruskaverin ilmeitä. Tää taitaa jo älytä kupletin juonen ku se aukoo välillä ikkunoita.

Vittu kun ei oo koskaan mitään asiallista sanottavaa. Tästä valitettiin jo ala-asteella.
Sä oletkin jo vanha pieru täällä niin saat sanoa mitä tahansa. Mä jos sanon pillu, niin heti on suomen korkeasti koulutettu eliittiväki kimpussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sä oletkin jo vanha pieru täällä niin saat sanoa mitä tahansa. Mä jos sanon pillu, niin heti on suomen korkeasti koulutettu eliittiväki kimpussa.

Haistakoon ne vitun. Jaahas Suomen mestari Kristiina Mäki edustaa tänään Slovakiaa vai mitä maata. Make up your mind, stupid, sanon nyt Kristiina Mäelle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on muuten kova tunne et tänä viikonloppuna jysähtää jommastakummasta lotosta sen verran dollareita et maanantaina ei tarvii töihin lähtöön paljoo uhrata ajatuksia. Voi pojat sitä ilon ja onnen määrää maanantai aamuna kun normaalisti kello kilahtaisi 04.00, niin nyt käännän vaan kylkeä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on muuten kova tunne et tänä viikonloppuna jysähtää jommastakummasta lotosta sen verran dollareita et maanantaina ei tarvii töihin lähtöön paljoo uhrata ajatuksia. Voi pojat sitä ilon ja onnen määrää maanantai aamuna kun normaalisti kello kilahtaisi 04.00, niin nyt käännän vaan kylkeä.

Katoin eilen Varjoja paratiisissa, siinä kans oli aikanen lähtö, mutta rikastuminen ei onnistunut. Ihan todennäköisyyden perusteella sulla on rikastuminen edessä, etenkin jos oot kahteen eri paikkaan pannut rivin vetämään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On muuten taas mukava duunipäivä, istuskelen tekemättä mitään

Klikkailen vielä pari juttua ja sitten en kyllä keksi enää mitään tekemistä. Järkevää tai vähemmän järkevää. Näissä konttorirotan hommissa on se hyvä puoli, että aina voi väittää opiskelleensa luppoajan. Materiaalista ei ole pulaa enkä nyt tarkoita sellaista materiaalia.

Sitä on loputtomiin ja tokihan ne on muutaman vuoden vanhoja ja jonnekin ei pääse, kun ei vain oikeudet riitä syystä mitä kukaan ei tiedä. Ja kuka sitä muutenkaan jaksaisi koko ajan olla koulussa.

Aika monet ihmiset varmaan kuitenkin tekisi hommia, jos olisi jotain mitä tehdä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan Ilmastonmuutos-ketjussa säpinää, kun se näyttää päivittyvän. Löytyykö ilmastonmuutoskriittisiä sieltä? Ne on hauskoja tyyppejä. WTC-ketju taitaa olla pudonnut jämäsijoille.
 

Bacon

Jäsen
Mulla on muuten kova tunne et tänä viikonloppuna jysähtää jommastakummasta lotosta sen verran dollareita et maanantaina ei tarvii töihin lähtöön paljoo uhrata ajatuksia. Voi pojat sitä ilon ja onnen määrää maanantai aamuna kun normaalisti kello kilahtaisi 04.00, niin nyt käännän vaan kylkeä.
Mulla on tän päivän ruokailu sun varassa, että toivottavasti ne pekonit tulee koht postissa. On jo nälkä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Klikkailen vielä pari juttua ja sitten en kyllä keksi enää mitään tekemistä. Järkevää tai vähemmän järkevää. Näissä konttorirotan hommissa on se hyvä puoli, että aina voi väittää opiskelleensa luppoajan. Materiaalista ei ole pulaa enkä nyt tarkoita sellaista materiaalia.

Sitä on loputtomiin ja tokihan ne on muutaman vuoden vanhoja ja jonnekin ei pääse, kun ei vain oikeudet riitä syystä mitä kukaan ei tiedä. Ja kuka sitä muutenkaan jaksaisi koko ajan olla koulussa.

Aika monet ihmiset varmaan kuitenkin tekisi hommia, jos olisi jotain mitä tehdä.
Joo, se vanha materiaali on kyllä parempaa. Vähemmän muovista ja karvojakin kunnolla. Yleensä noi sitten vaatii että syöttää sellasesta muovisesta kortista semmosen numerosarjan johonkin lootaan. Se voi toki joillekkin olla ylitsepääsemätön tehtävä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään taas vähän pilkoin puita. Kyllä puiden hakkaaminen on kivaa puuhaa. Se on mukavan fyysistä, tulee vähän hikikin ja saa onnistumisen iloa kun saa puun halki. Kovin hyvä minä en kyllä ole puita pilkkomaan kun olen kuin salama, ei osu kahta kertaa samaan paikkaan. Mutta intoa on kai enemmän kuin taitoa. Tekemäni klapit jaan kolmeen pinoon: sopivat, liian isot (en saa enää halki) ja sälä (sitä voi käyttää sytytykseen tai pieniin tuliin).
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin perustaa tänne Helsingin Kallioon pihviravintolan nimeltään Berghaell Steak. Varma menestys.
Palkkaat sä mut keittiöpäälliköks? Voisit aina puhutella "kyllä chef sämpylä", "ei chef sämpylä, pihvitilausta ei ole vielä tullutkaan". "chef sämpylä, olet kyllä paras kokki, saat palkankorotuksen"

Mulla ois muutama hyvä lisä ideakin sille raflalle, tiistaisin voitaisiin pitää ns. alaston tiistai. Lauantaisin sitten olisi pihvi-illallisen lomassa pientä tankotanssi ohjelmaa myös.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Palkkaat sä mut keittiöpäälliköks? Voisit aina puhutella "kyllä chef sämpylä", "ei chef sämpylä, pihvitilausta ei ole vielä tullutkaan". "chef sämpylä, olet kyllä paras kokki, saat palkankorotuksen"

Mulla ois muutama hyvä lisä ideakin sille raflalle, tiistaisin voitaisiin pitää ns. alaston tiistai. Lauantaisin sitten olisi pihvi-illallisen lomassa pientä tankotanssi ohjelmaa myös.

Ravintola olisi myös ns. kuiva eli viinaton. Tankotanssi ja alastomuus sopivat konseptiin erinomaisesti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ravintola olisi myös ns. kuiva eli viinaton. Tankotanssi ja alastomuus sopivat konseptiin erinomaisesti.
Mä ajattelinkin tuoda vähän erillaista kulttuuria tähän ravintolaan. Alkoholi ei sopinut minunkaan ajatusmaailmaan tässä kohtaa. Kyllähän ihmiset käy viettämässä selvinpäin nudistirannoilla aikaansa, niin miksi he eivät menisi hyvälle pihville alasti?

Mä veikkaan et tästä tulee seuraava hitti. 10 vuoden päästä on paljon alastonpihvi rafloja, silloin sä kiroat siellä että "oi miksi en lähtenyt sillon sämpylän ideoihin mukaan kun se niistä kertoi. Kyllähän se olisi pitänyt tietää että tuolla kokemuksella ei kukaan puhu paskaa lämpimikseen". Samaan aikaan musta puhutaan lehtien kansissa nimellä NS sämpylä, eli Naked Steak sämpylä.

Seiskan otsikot :"Jättiyllätys, Naked Steak ketjun miljardööri omistaja herra NS sämpylä on kolmiodraaman keskellä. Kolme naista halusi sämpylän sänkyyn samaan aikaan mutta sämpylä koki parhaaksi säästyä tilanteelta!!!! Katso paljonpuhuvat kuvat Kallion öisiltä kaduilta"
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei nyt nostella noita maailmansotaketjuja ja muita historiajuttuja.

Mutta tonnivitosella (1500 metriä) olleiden norjalaiskolmosten takia innostuin katsomaan Saving Private Ryania ja heräsi kysymys.

Miksi siellä ei ollut lentokoneita kummallakaan puolella. Niitä Spifireja ja Stukia. Oliko ne kaikki jo tuhoutuneet, kun piti vääntää siitä ilmaherruudesta aikaisemmin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joko se @Roger Moore kiskoo kylmää olutta ja likööriä? Joku tuollainen iski päivemmällä silmään. Ja welcome back. Näköjään poissaolon syynä oli bondina vierailu nelosella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joko se @Roger Moore kiskoo kylmää olutta ja likööriä? Joku tuollainen iski silmään. Ja welcome back. Näköjään poissaolon syynä oli bondina vierailu nelosella.
Taidan sittenkin raitistua. Tai jotain siltä väliltä. Tein eilen havainnon että eilinen oli eka päivä kahteen viikkoon kun ei tullut nautittua alkoholia. Perskännejä ei toki sekaan mahtunut kuin ehkä yhdet, mutta kyllähän tuollainen parin viikon tissuttelu on yllättävänkin kuormittavaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse olen aina todella myöhäiherännäinen kaikkien uusien juttujen suhteen.
Kovasti taistelin vastaan sitä, etten katso Breaking bad tv. Sarjaa, vaikka kaikki sitä kehuivatkin. Nyt kesälomalla katsoin netflixistä viisi tuotantokautta, jotka sieltä löytyy, ja tuohan on oikeasti paras sarja ikinä! Kuudes kausi ei sieltä löydy, joten piti dvd boxi tilata, ja sitä odottelen. Onkohan minkälainen?

Pari aiheeseen liittyvää paitaa tilasin ebaystä, ja tänään töistä tullessa oli riemu suuri, kun oli paketti tullut, jossa oli sarjaan liittyvä t_paita jossa on tuollainen keltainen ötökkä, pari kiinalaista merkkiä ja joku numerosarja. Tietäjät tietää kyllä mitä tarkoitan. Pollos hermanos paitaa kanssa kovasti odottelen. Joo tiedän, että vanha juttu muille, mutta miulle uutta, ja hienoa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Taidan sittenkin raitistua. Tai jotain siltä väliltä. Tein eilen havainnon että eilinen oli eka päivä kahteen viikkoon kun ei tullut nautittua alkoholia. Perskännejä ei toki sekaan mahtunut kuin ehkä yhdet, mutta kyllähän tuollainen parin viikon tissuttelu on yllättävänkin kuormittavaa.

Olet tainnut ikääntyä nimimerkkiäsi mukaillen. Kuulostaa vähän kuolleelta meno.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ehkä huomenna otan kisaoluet kun kävelystä tulee kultaa. Naisissa vissiin on joku mukana.

Toivottavasti "aseta flopin nimi tähän" ei ota miehistä mallia. Siellä ei sisällä pysy neste, kohtu eikä itsetunto. En tosin tiedä oliko miehillä kohtu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös