Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 037
  • 66 802
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Uuh, tuo Behm on kuuma.
On. Olen itse tosin siirtynyt viime aikoina Iltaan.....siis hänen musiikkiinsa ja fanittamiseen muutenkin. Katselin jopa eilen pienen hetken sitä paljon moitittua All together now:ta, koska minulle kerrottiin että on siinä mukana.

Köh, mä en sitten just sanonut tuota. Kuvitelkaa ettette nähneet mitään.

Behm on kyllä herkkä ja kaunis nainen, mutta toisaalta Ilta on niin söpö ja ihana että oikein sydän sulaa. Noniin, nyt sitten. Menenkin tästä imeline kommentteineni muualle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt jäitä hattuun! Pitää osaa nauraa itselleen. Tykätty persoona olet.

Kyllä minä yleensä osaan nauraakin itselleni. Tuolloin sattui vain olemaan heikko hetkeni kun stressasin hannatätitaikinani takia. Luulin että taikinasta tuli liian murenevaista eikä siitä pysty leipomaan pikkuleipiä. No lisäsin desin kermaa ja tuli siitä lopulta 60 kappaletta hannatätejä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuka/mikä on Behm?
Eihän tuo ole kuin ainoastaan Suomen tämän hetken suosituin naisartisti. Taidettiinpa hänen ensimmäinen singlensä "Hei rakas" palkita ihan jopa vuoden 2020 kotimaisena biisinä.

Ja Behmin toinen hitti "Frida" on soinut jo pitemmän tovin Nelosen Syke-sarjan mainoksen taustamusiikkina.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eihän tuo ole kuin ainoastaan Suomen tämän hetken suosituin naisartisti. Taidettiinpa hänen ensimmäinen singlensä "Hei rakas" palkita ihan jopa vuoden 2020 kotimaisena biisinä.
Taitaa tehdä vähän erilaista musiikkia kuin mitä itse kuuntelen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Taitaa tehdä vähän erilaista musiikkia kuin mitä itse kuuntelen.
En minä täällä tällä(kään) kertaa ole kenenkään musiikillista makua arvostelemassa, mutta luulis nyt edes nimen tulleen tässä kohtaa vastaan uutisotsikoissa, jos ei tuohon em. tv-mainokseen ole sattumoisin törmännyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Uuh, tuo Behm on kuuma.
Onhan se. Mutta ei niin kuuma kun Erin. Kualasin Erinin perään jo vuanna mitälie. Se oli aina hotimpi kun Jonna. Joka ei ole hyönö hänkään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En minä täällä tällä(kään) kertaa ole kenenkään musiikillista makua arvostelemassa, mutta luulis nyt edes nimen tulleen tässä kohtaa vastaan uutisotsikoissa, jos ei tuohon em. tv-mainokseen ole sattumoisin törmännyt.
Aika vähän tulee katsottua enää kaupallisia tv-kanavia joten perinteiset mainokset on jääneet vähälle huomiolle. Tosin nyt kun vilkaisin niin tää on vissiin se Hei Rakas -muija. Rehellisesti sanottuna ei omaan makuun kovin erikoinen, mutta kaikilla on oma makunsa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mä en pääse yli tästä suomenkielisten nykynaislaulajien suhu-ässästä. Toivoin viimeiseen asti, että tämä Behm olisi erilainen, mutta nyt kun ensimmäisen kerran klikkasin, huokaisin syvään. Eihän näitä toisistaan erota. Sääli.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kuka/mikä on Behm?

Tämän saman kysymyksen olisin itsekin voinut esittää vielä n. kaksi minuuttia sitten täysin vilpittömästi, mutta tuossapa sitä tietoa tulikin edellä. Ihan nätti tyttö, ja ihan hyvin laulaakin, ja ehkä jossain erilaisessa mielentilassa olisin voinut enemmänkin kuin minuutin verran kuunnella vuodatusta. Varmastihan pitäisi tällaiset behmit tietää, mutta ei vaan tule seurattua aikaansa. Kai sitä on tullut vaan vanhaksi. Mitään kaupallisia radiokanavia en kuuntele ja kovin vähän urheilun ulkopuolelta TV:täkään. Noin kuukausi sitten piti ihan erikseen ottaa hommaksi tutustua Maustetyttöihin, koska en ainakaan tietoisesti ollut kuullut heiltäkään mitään, mutta olin kuullut Gösta Sundqvistin nimen näiden tyttöjen musiikkia ja tekstejä kuvattaessa. No se kolahtikin mukavasti, ja tuli samantien kuunneltua molemmat levyt, joten ei nämä nykynuoret aivan toivottomia ole enkä kai sitten minäkään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jumalauta en muistanutkaan että Ahti Haljala vetää pienen roolin myös Hovimäessä. Ihan veti Metsolan Anttina tuossa kun hieroo kapteeni Lindhofin jalkoja.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onkohan suomessa yhtäkään kaupunkia joka ei olisi ns. kesäkaupunki? Kaikista kaupungeista aina sanotaan että "Se on oikeasti aika kiva paikka, varsinkin kesällä!".
 

Nick Neim

Jäsen
Onkohan suomessa yhtäkään kaupunkia joka ei olisi ns. kesäkaupunki? Kaikista kaupungeista aina sanotaan että "Se on oikeasti aika kiva paikka, varsinkin kesällä!".
Riihimäki. Paska kaupunki se kesälläkin on, eikä kukaan varmaan edes vitsillä koskaan ole sanonut sitä kesäkaupungiksi.

Forssa tahdittaa sitten hyvänä kakkosena.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Riihimäki. Paska kaupunki se kesälläkin on, eikä kukaan varmaan edes vitsillä koskaan ole sanonut sitä kesäkaupungiksi.

Forssa tahdittaa sitten hyvänä kakkosena.
Niin, Riksua voi hyvin kuvailla vaikka radanvarsikaupungiksi, adjektiivit eteen saa valita vapaasti. "Kiva" ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen. Vorsasta en viitsi edes sanoa mitään.

Tervetuloa Kanta-Hämeeseen.
 

Nick Neim

Jäsen
Niin, Riksua voi hyvin kuvailla vaikka radanvarsikaupungiksi, adjektiivit eteen saa valita vapaasti. "Kiva" ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen. Vorsasta en viitsi edes sanoa mitään.

Tervetuloa Kanta-Hämeeseen.
Joo, 28 vuotta eri puolilla Kanta-Hämettä tässä on asusteltu, joten kokemuksen syvällä rintaäänellä nämä tiedetään. Ainakaan vielä en ole Riihimäellä ehtinyt asumaan, mutta töiden puolesta muutto tuonne oli hetken aikaa harkinnassa. Toistaiseksi tuo suunnitelma on jäissä, mutta katsellaan nyt mitä ensi vuosi tuo tullessaan.

Aika kamalalta se kyllä kuulostaisi, mikäli itseään joutuisi riihimäkeläiseksi haukkumaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamun rusko on illan pasko...
 

Liitteet

  • IMG_20201207_082605.jpg
    IMG_20201207_082605.jpg
    718,8 KB · kertaa luettu: 111

Glove

Jäsen
Niin on harmaa taivas ja pihakin peilijäällä. Ja kaiken lisäksi pitää mennä hammaslääkäriin. No, jospa tästäkin päivästä saisi jotain iloa kaivettua, vaikka ennusmerkit on huonot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös