Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 499
  • 66 806

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.
Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää khihihihihihi on sit mun hihitysääni. Se sama ääni ku nään Johnnyn lerpatttavan muurahaiskarhun
Sykolookit sanoo notta hermostunut nauru kertoo usein pelkotilasta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.
Ei taideta armeijassa tarjota maksalaatikkoa kauheasti. Maksalaatikko on muuten ruotsiksi leverlåda tai joku tuommoinen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
2010-luvun duunit paketissa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks.
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...

Leivottako piirakat äidin vai tyttären mallilla? Kjeh kjeh
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.

Ei kuulosta erityisen herkulliselta yhdistelmältä, mutta voisin ottaa jos se on päivän tarjous.

Muussa tapauksessa hawaijinleike ja lasi maitoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Hera80
Nyt on pakko vetää maksakoukku. Et kuitenkaan uskaltanut lähteä Helsinkiin parempipalkkaiseen duuniin, vaikka vaimollesikin se olisi käynyt. Luvunlasku kahdeksaan.

Pistin tänne parempaan ketjuun. Ei se uskaltamisesta ollu kiinni. Mää vaan oon niin paljasjalkanen mansen hönö kun vaan voi olla. Rakastan tätä kylää. Ja ihan hyvin tuun toimeen nykyselläkkin liksalla. Tosin, kyllä mua vaihtelukin viähättää, Itseasiassa aika paljonkin. En vaan oo saanu viä kannatusta threesomelle alakerran Minnan kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
”Jätkät hei, Kirka on kuollut! Vittu, oispa ollut Danny!” Noin huusi eräs kokenut humppamuusikko keskisuomalaisen huoltoaseman terassilla kahvilla istumeille veljelleen ja veljensä pojalle, kun oli saanut tiedon Kirkan kuolemasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kävin ostamassa kolme tähden iskäpullon ja puolitoista litraa Pommacia. Tänään kelpaa.
Jos tuosta joku Arvaa mun isän oikein nimen, tarjoan tänään mun luona lasillisen Jallu-Pommacia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eihän tuota nyt pidä laskea mukaan ansioluetteloon. Odotan sinne tulevan joskus oikeitakin meriittejä. Tai no, sama se vaikkei tulisikaan. Onhan mulla rummut ja musiikki, sekä Jatkoajan keskustelupalsta.
Toki lasketaan. Et vaan ehkä tiennyt, kun ei niillä ylpeillä yleisesti. Kuten ei porukoiden nahkasohvallakaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kellokortin leimaamisen jälkeen jäin pariksi tunniksi duuniin kun pelotti. Selviääkö sitä muutaman viikon rännistä enää takaisin. Se hauskuus taas alkaa. Ilo on kohta irti. Kahleet aukaistu ja sielu vapautettu. Full teho max power!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös