Ihan periaatteen vuoksi kehoitan ihmisiä äänestämään vaihtoehtoista ehdokasta Saulille. Erehtyy vielä kuvittelemaan itsensä ylivertaiseksi, mikä ei demokratiassa ole tavoiteltava tila. Toisella kierroksella voi sitten äänestää "oikeasti".
Laura Huhtasaareelle äänensä antaneilta voi poistaa kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan.
Haluatko avata, onko tällaiseen tyyliin joku syy? Niinistö siis kyllä kelpaisi, että säästyisi rahaa, mutta seuraavalla kierroksella sitten melkein kuka vaan muu paitsi hän.Äänestän samalla tavalla kuin vuonna 2012 eli Niinistöä ensimmäisellä kierroksella siinä toivossa, että vaalit ratkeaisivat ensimmäisellä kierroksella (rahaa säästyisi valtiolta?). Mahdollisella toisella kierroksella äänestän taas Niinistön vastustajaa, kunhan hän ei ole Väyrynen tai Huhtasaari.
Demokratiasta viis, palstan keskimääräinen älykkyysosamäärä ainakin nousisi.Ja näin toimii demokratia.
Minun valintani on Pekka Haavisto. Älykäs, sivistynyt, maltillinen ja avarakatseinen ihminen, jolla on laaja-alainen kokemus ulko- turvallisuus- ja ihmiskuntapolitiikasta.
Minun valintani on Pekka Haavisto. Älykäs, sivistynyt, maltillinen ja avarakatseinen ihminen, jolla on laaja-alainen kokemus ulko- turvallisuus- ja ihmiskuntapolitiikasta.
Niin, kovasti irrationaalisia ja tyhmiä osaavat ihmiset olla.
Itse ajattelen että ensimmäisellä kierroksella on lähes kansalaisvelvollisuus äänestää Väyrystä, että saadaan toinen kierros, koska vaalipäivän kansanterveydellinen vaikutus on paljon suurempi kuin sen kustannukset. Ja Väykkä kakkoskierroksella saisi monen sellaisen liikkeelle, joka ei muuten vaivautuisi.Haluatko avata, onko tällaiseen tyyliin joku syy? Niinistö siis kyllä kelpaisi, että säästyisi rahaa, mutta seuraavalla kierroksella sitten melkein kuka vaan muu paitsi hän.
Jos Niinistöä tai Haavistoa äänestää, Suomi ajautuu sotaan. Väykän johdolla Suomi voi vielä välttyä sodalta.
Kyllöstä äänestämällä sodat loppuvat kaikkialta ainiaaksi.
Jos Niinistöä tai Haavistoa äänestää, Suomi ajautuu sotaan. Väykän johdolla Suomi voi vielä välttyä sodalta.
Nisseähän minä, Nato ratkaisi.