Ketä äänestät Presidentinvaaleissa 2018?

  • 10 653
  • 103

Ketä äänestät Presidentinvaaleissa 2018

  • Sauli Niinistö

    Ääniä: 126 40,5%
  • Matti Vanhanen

    Ääniä: 8 2,6%
  • Nils Torvalds

    Ääniä: 24 7,7%
  • Paavo Väyrynen

    Ääniä: 27 8,7%
  • Merja Kyllönen

    Ääniä: 5 1,6%
  • Pekka Haavisto

    Ääniä: 50 16,1%
  • Tuula Haatainen

    Ääniä: 2 0,6%
  • Laura Huhtasaari

    Ääniä: 47 15,1%
  • Aku Ankka/Kirkkovene

    Ääniä: 6 1,9%
  • En äänestä

    Ääniä: 16 5,1%

  • Äänestäjiä
    311
  • Poll closed .

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minäkin toivon toista kierrosta ja tykkään vaaleista ja keskusteluista, mutta en silti kyllä voisi äänestää älyllisesti epärehellisesti jotain muuta kuin omaa suosikkiani.
Mutta eikö se ole meidän jokaisen itse päätettävissä että miten haluaa tässä suoriutua? Olenhan minäkin äänestämässä omaa suosikkiani, sitten toisella kirroksella, mikäli sellainen tulee. Samaan aikaan kuitenkin tiedostan että nyt on kyseessä henkilövaalit, ei puoluevaalit. Eli tässä voin silloin rehellisesti vähän myös pelata. Eikä minun ääneni tule tätä mihinkään suuntaan muuttamaan.

Toki saa sitä moralisoida jos haluaa. Minulla on demokratiassa yhtä paljon annettavaa kuin kaikilla muilla ja olen oman ratkaisuni tehnyt ja sen takana seison.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tietysti, enkä minä ole missään vaiheessa äänestyskäyttäytymistäsi tuominnut tai moralisoinut.
Vähän kesti kun piti äänestämässä käydä. En toki väitä sinun tuominneen, mutta lievää moralisointia olin aistivinani tuossa "en silti kyllä voisi äänestää älyllisesti epärehellisesti jotain muuta kuin omaa suosikkiani" kohdassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän kesti kun piti äänestämässä käydä. En toki väitä sinun tuominneen, mutta lievää moralisointia olin aistivinani tuossa "en silti kyllä voisi äänestää älyllisesti epärehellisesti jotain muuta kuin omaa suosikkiani" kohdassa.
Ei se ollut moralisointia, vaan oma mielipiteeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös