Noniin. Minä joka olen aina sanonut, että ikinä en lentokoneeseen mene, palasin Kanadan reissulta. Aikalailla sellaista se lentäminen oli, kun olin ajatellutkin, mutta yllätyksiäkin oli.
Aikataulut. Olen aina kuvitellut, että junat myöhästelevät ja lentokoneet kulkevat ajallaan. Mutta matkaani sisältyi 4 lentoa, joista ensimmäinen lähti 15min myöhässä, toinen 30min, kolmas 50min ja neljäs 15min. Eipä tuo mitään haitannut, mutta yllätti tällaisen keltanokan.
Finnairin lentoemot. Olen luullut, että ovat nuoria ystävällisiä naisia, joita on kiva seurata kun koneessa istuu. Toisella lennolla keski-ikä oli lähellä 60 ja hymyä en nähnyt koko matkan aikana. Toisella lennolla sentään vähän nuorempia ja hymyilyäkin esiintyi. Toisella firmalla olivatkin sitten ihan eri maata, ystävällisiä ja hymy ei hyytynyt lennon aikana kertaakaan.
Meno oli tasaisempaa, kuin uskoin ennakkoon ja laskut ja nousut sujuivat pehmeästi. Lentokoneruoka oli kyllä juuri sitä mitä odotinkin, eli ei mitään hurraa -huutoja aiheuttanut.
Eli nyt on tämä sitten koettu ja ei se nyt niin hirveetä sitte ollutkaan, eiköhän sitä toistekin rohkene ilmojen halki matkaamaan.