1.vaihtoehto on lentää Finskillä suoraan Nykiin ja tulla takaisin San Franciscosta Lontoon kautta, siten että vaihto olisi Lontoossa ja aikaa tähän 2 tuntia.
2.vaihtoehto on lentää SAS:illa Tukholman kautta Nykiin, siten että vaihtoaikaa olisi tasan tunti. Takaisin tultaisiin Köpiksen kautta ja tähän vaihtoaikaa olisi 50 minuuttia. Tämä vaihtoehto olisi useamman satasen halvempi, mutta hieman mietityttää nuo vaihtoajat. Kerkeääkö tuossa tunnissa / 50 minuutissa vaihtamaan konetta?
Toinen kysymys liittyy siihen että kyseiset lentotarjoukset on Kilroy Travelsin kautta. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta? Ja mitenkäs jos missaisi jatkolennon niin onko parempi jos lennot on ostettu suoraan lentoyhtiöltä vai onko sillä merkitystä jos ne on ostanut välikäden kautta?
Onko Finskin ja SAS:n välillä suuria eroja koneissa tai palvelussa mitä on Amerikan lennoilla tarjolla?
Kiitokset kaikille ketkä osaavat auttaa :)
Ota ihmeessä nuo SASin lennot (kuten jo näköjään ajattelitkin ottaa).
Toki suora lento on aina suora, mutta sitten takaisin tullessa sinulla näyttäisi olevan Heatrow. Vältä, tai sanontaan niin että nuo kaksi muuta on vaihtokenttinä helpompia. Vaihtoajat eivät ole noissa ongelma, ilman mitään odottamatonta.
Kilroyltä olen ottanut lennot joskus kauan sitten, mutta ihan samat ehdot siellä pätee kuin lentoyhtiön omilta sivuilta.
Finskin ja SASin koneista sen verran, että jos eteesi sattuu SASin uusitulla kabiinilla päivitetty kone (330/340), niin hakkaa Finskin 330set - British lentää JenkeistäLontooseen niin monella tyypillä, joten niihin en ota kantaa. SFOlta Lontooseen istut tosin todennäköisesti 380n kyydissä.
Ja jos hintaero ei ole suuri, ota plus. Enemmän tilaa, paremmat penkit. Palveluun vaikuttaa todella paljon mikä hlökunta sattuu kohdalle. Yleiset kokemukset molemmista ihan ok.
SASilta olen varmaan saanut parasta palvelua ("jouduin" heikäläisten uudistettuun businekseen EWR-CPH-HEL), mutta toisaalta myös huonoa.
Koneissa ei ole eroa (pl edellä mainittu) ja lyhyillä lennoilla se nyt on ihan sama istuuko 320n vai 737n kyydissä noin maallikolle.