Päivälennot eivät houkuttele liikematkustajia. Siihen tarvitaan aamu-, ja iltalennot. Tämä siis tarkoittaa, että easyjetin pitää lentää ainakin kaksi päivittäistä lentoa. En löytänyt mistään monellako päivittäisellä lennolla meinaavat lähteä kilpailuun mukaan?
Oma veikkaus: Easyjet lopettaa HEL-LON lennot vuoden sisällä aloituksestaan kannattamattomana. Nostakaa marraskuussa 2009 tämä viesti esiin ja hierokaa sitä naamaani, jos olen väärässä ;).
Aika ihmeitä saa tosiaan tapahtua, jos reitti pysyy pystyssä, ei Easyjet ole ensimmäinen yrittäjä Helsingistä. Päivälennolla tarkoitin siis sitä, että ihmisten aikaan lennetään eikä silloin kun nukutaan tai jotkut katsovat NHL:ää. Olin jossain näkevinäni puhetta yhdestä päivittäisestä lennosta.
Sain äsken omituisen mailin Air Bulgarialta mistä varasin lennon viime viikolla. Otsikko on "Itinerary Receipt" ja sitten on jotain perushöpinää matkustustiedoista. Jatkolentoni lähtöaika on näppärästi muutettu seuraavalle kolme tuntia myöhemmin lähtevälle lennolle verrattuna alkuperäiseen mailiin minkä sain varauksen yhteydessä otsikolla "Confirmation for reservation".
Tällä ei juurikaan ole merkitystä, koska ehdin Sofiassa kaupungille joka tapauksessa, niin ihan hyväkin, että voin olla siellä pidempään, mutta pitää tämä kuitenkin selvittää, että ei joudu kentällä notkumaan ylimääräistä.
En vain ole tämmöiseen ennen törmännyt, ilmeisesti noin voi tehdä tai ainakin tässä tapauksessa tehtiin vai voisikohan se olla joku virhe, ei se ehkä semmoiseltakaan kuulosta. Jos tämä menee näin, niin se on vähän ikävää saapua seuraavaan paikkaan keskellä yötä, mutta hostelli kertoo mielellään noutavansa asukkaansa kentältä, mutta toimiiko palvelu kellon ympäri on toinen asia. Minua ei olekaan koskaan noudettu mistään kyltin kera, ehkä se tapahtuu nyt.